יס סיבים + טלוויזיה + נטפליקס + דיסני פלוס בהטבה מטורפת

חבילת יס פלוס במחיר רצפה לשלושה חודשים

המבצע החדש של חברת יס מאפשר לכם ליהנות מהתוכן הכי טוב בישראל במחיר רצפה לשלושה חודשים: 79 ש"ח בלבד! בין הסדרות שמחכות לכם – ברלין בלוז המצוינת, "הטבח" עם גורי אלפי וגל תורן, הבוזגלוס ועוד ועוד. רק אחרי שלושה חודשים המחיר יעלה למחיר המלא (כ-200 ש"ח בחודש). לפרטים נוספים לחצו כאן >

ליס יש תכנים בלעדיים שאי אפשר לראות בשום שירות אחר, כמו בלאדי מורי, מי שמע על חוה ונאוה, yes דוקו ועוד. יס פלוס הוא למעשה השירות של yes על גבי האינטרנט (ולא עד גבי הלוויין). זה אומר שתקבלו סטרימר של יס. הממשק מאוד דומה לממשק של נטפליקס. יש גם התאמה של פרופיל אישי כמו בנטפליקס.

לאחרונה Yes השיקה שלט רחוק הרבה יותר נוח מהשלט הקודם, כך שגם מי שנרתע עד עכשיו ממעבר ל-yes פלוס יכול להיות רגוע (היכנסו לסקירת השלט החדש של יס פלוס).

מה תעדיפו? חבילת יס פלוס או חבילת יס פייבר?

חבילת יס פייבר כוללת סיבים אופטיים בזק וחיבור לדיסני חינם לשלושה חודשים

רוצים לחסוך בחבילה משולבת של טלוויזיה + אינטרנט?

חברת yes היא חלק מקבוצת בזק – אז אם אתם רוצים ליהנות גם מסיבים אופטיים של בזק, אתם יכולים לבחור בחבילת יס פייבר ולקבל שלושה חודשים חינם של סיבים אופטיים!

הרעיון ב-yes fiber הוא לשלב בין התוכן המעולה של יס לבין האיכות של תשתיות בזק.

בזכות השת"פ בין yes לדיסני פלוס ישראל, המצטרפים נהנים גם משלושה חודשים חינם לדיסני פלוס.

שילוב כזה מאפשר ליהנות מכל העולמות – החל מהתוכן של יס, שידורי ספורט ותוכן לילדים, ועד סדרות מומלצות בדיסני פלוס יס החלה לאחרונה גם לשדר בבלעדיות את הערוץ הישראלי החדש רלוונט.

 

 

שלושה חודשים חינם על סיבים
נגישות