בזק סיבים אופטיים: זו החבילה החדשה למי שרוצה מהירות שיא, וזה המחיר

סיבים אופטיים של בזק: זו החבילה החדשה למי שרוצה מהירות שיא, וזה המחיר

חבילת הסיבים החדשה של בזק מבטיחה לכם לגלוש במהירות מטורפת, באמצעות נתב wi-fi 7 תואם. זה גם אומר שתשלמו לא מעט. האם אתם צריכים אותה? פואנטה עוזרת לכם להחליט

חבילת סיבים בזק 5GB
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במאי 2024 תושק חבילת סיבים אופטיים סופר מהירה ומאוד יקרה של בזק (ראו את המחיר בהמשך). מדובר בחבילת סיבים בזק במהירות 5GB – כאשר כיום המהירות המירבית של חבילת הסיבים בבזק היא 2.5GB. ההוצאה הכוללת על החבילה החדשה של בזק גבוהה פי שניים מחבילת סיבים של 300MB, והשאלה המתבקשת היא אם אתם זקוקים לחבילת בזק סיבים אופטיים מהירה כל כך. התשובה היא שעכשיו לא, אבל אולי בהמשך כן – כי יותר ויותר מכשירים מתחברים לאינטרנט ודורשים תשתית חזקה ומהירה.


חשוב לדעת שאם אתם עוברים לחבילת סיבים אופטיים של בזק 5GB, תהיו חייבים גם נתב שתומך בה. מדובר בנתב WI-FI 7. אפשר לרכוש אותו עצמאית או להזמין נתב בזק חדש, ששמו Be Multi Fiber (בי מולטי פייבר). גם הוא יעלה לכם יותר כסף מנתב BE רגיל (ראו בהמשך).

חשוב גם לדעת שאם אתם לא לקוחות קיימים של בזק, תצטרכו לשלם על התקנה (500 ש"ח לבית פרטי ו-200 ש"ח לדירה בבניין). יש חברות שגובות דמי התקנה נמוכים יותר.

מחירי חבילת בזק סיבים אופטיים

כאמור, אפשר להצטרף לחבילת סיבים בזק זולה יותר. מצ"ב דוגמאות של מחירי החבילות (חשוב לברר את המחיר לאחר שנה).

מחירי בזק חבילת סיבים אופטיים במהירויות שונות בשנה הראשונה

מחיר חודשי מחיר נתב סה"כ לפני עלות התקנה
300MB כ-120 ש"ח 20 כ-140 ש"ח בחודש
600MB כ-130 ש"ח 20 כ-150 ש"ח בחודש
1GB / מהירות העלאה 100MB כ-140 ש"ח 20 כ-160 ש"ח בחודש
1GB / מהירות העלאה 250MB כ-150 ש"ח 20 כ-170 ש"ח בחודש
2.5GB / מהירות העלאה 250MB כ-160 ש"ח 20 כ-180 ש"ח בחודש
5GB / מהירות העלאה 500MB כ-200 ש"ח 40 כ-240 ש"ח בחודש

איזו חבילת סיבים אופטיים מומלצת לכם? תלוי כמובן בשימושים שלכם. ייתכן שהדבר הנכון עבורכם הוא להצטרף לחבילת סיבים אופטיים עם נפח נמוך, ולשדרג אותה אם לא תהיו מרוצים.

בנוסף, חשוב לדעת שחבילות סיבים לש בזק בדרך כלל יותר יקרות מכל החבילות האחרות – לכן אנחנו ממליצים לא להתעצל, לקבל הצעות ולהשוות ביניהן.

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:


מי צריך חבילת סיבים בזק 5GB

ולמה אתם חייבים נתב WIfI 7 עבורה?

קשה להאמין שרק לפני כמה שנים התלהבנו מחבילת אינטרנט עם מהירות גלישה של 100MB. למעשה, יש היום עדיין הרבה ישראלים שמחוברים לחבילות כאלה. אלא שהטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, וסיבים אופטיים נפרסו כבר ברוב חלקי הארץ. עד כה החבילות המרכזיות היו של 300, 600 ו-1GB, אבל אנו רואים שיש כבר חבילות עם נפח גדול יותר.

ההבטחה היא שחבילת 5GB תספק חוויית גלישה, גיימינג וסטרימינג מצוינת – ללא גמגומים וניתוקים שרבים עדיין חווים כיום. עוד מובטח לכם חיבור יציב ל-300 מכשירים במקביל (אם אתם צריכים…).

כדי שתוכלו באמת לגלוש בחבילת 5G ולא תשלמו לחינם על חבילה כל כך יקרה, החברה מציעה נתב בזק ששמו כאמור BE מולטי פייבר.

זו גרסה משודרגת לנתב בי של בזק, כאשר הנתב הקודם תמך בWi Fi 6 ואילו הדגם החדש הוא נתב Wi-fi 7. תקן Wi-Fi 7 הוא כיום תקן הגלישה האלחוטית המתקדם בעולם ונתב בזק BE מולטי פייבר תומך בתקן הזה, ומספק קצב גלישה גבוה פי שלושה ואף יותר מהקצבים הקיימים היום בשוק.

הנתב מספק גם הגנת סייבר מובנית מפני מתקפות DdoS , Anti Phishing, ו-Anti Bot.

המחיר, כמובן, גבוה יותר משל נתב BE רגיל. עלות הנתב החדש היא כ-40 ש"ח בחודש. אם תהיו בין 100 הראשונים להצטרף לחבילה הזו, תקבלו את הנתב למשך שנה חינם.

האם נתב בזק Fiber בי מולטי פייבר נחוץ לכם?

במידה שאין לכם חיבור לחבילת סיבים של בזק 5GB, אתם לא זקוקים בשלב הזה לנתב בי מולטי פייבר של בזק, וגם לא לשום נתב אחר שהוא נתב Wi-Fi 7. הסיבה היא שרוב המכשירים (טלפונים סלולריים, טלוויזיות חכמות ועוד) עדיין לא תומכים בעצמם בתקן Wi-Fi 7.

אבל, כאמור, הטכנולוגיה שועטת קדימה ולא רחוק היום שהתקן הזה יהיה נפוץ. בזק יודעת זאת ולכן חשוב לה לביות החלוצה להשיק נתב משלה בתקן הזה.

נזכיר כי בזק הכריזה לפני מספר חודשים על כך שהיא תציע סיבים אופטיים במהירות 10GB.

>> חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו, ויש לנו שם ידיעות שלא עולות לאתר – אז שווה לעקוב. לחצו כאן 🙂

נזכיר כי גם פלאפון, ששייכת לקבוצת בזק, הכריזה השבוע על מהלך ששם דגש על מהירות גלישה ונפח גלישה. החברה מתחילה להציע חבילות עם גלישה פרטית מהירה במיוחד תחת המיתוג 5G MAX – שבהן היא מבטיחה למשתמשים גלישה יציבה ומהירה גם במקומות הומי אדם שבהם הרשת בדרך כלל מקרטעת. כל הפרטים בכתבה על השדרוג בחבילת סלולר פלאפון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות