סקירה: השלט של יס פלוס בגרסה החדשה נותן סיבה לעבור ל-yes+

סקירה: השלט החדש של יס פלוס מחזיר את הזפזופ ואת השליטה הנוחה

השלט הרחוק של יס פלוס פותר סוף סוף את הבעיה שהרתיעה רבים מלעבור ל-yes+. הוא הרבה יותר נוח לשימוש ואפשר לזפזפ בו

שלט רחוק יס פלוס - השלט החדש לממיר אנדרואיד יס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני כמה שנים חברת yes השיקה את יס+, כלומר את הממשק שלה לצפייה בטלוויזיה על גבי האינטרנט ולא דרך הלוויין (בדומה לצפייה בנטפליקס). אם אתם לקוחות yes, מן הסתם הציעו לכם לעבור ליס+ וייתכן שחששתם לעשות את זה בגלל הקושי להתרגל לשלט של yes פלוס ולממשק החדש. יש גם אנשים שמחליטים לא לעבור ל-yes+ רק בגלל השלט הרחוק – שהוא שונה משלט של יס המותאם לשידורי הלוויין.

לכן, יס משיקה עכשיו שלט חדש שמותאם לממיר יס פלוס (אנדרואיד בלבד). אם בשלט של יס פלוס עד עכשיו לא היו מספרים, בשלט החדש יש מספרים והבעיה המרכזית של תפעול הטלוויזיה נפתרת. במקום לעבור בין הערוצים באמצעות החיים והחלקה על המסך, אפשר לחזור לזפזפ. השלט הזה עושה את ההבדל בין שלט לא נוח לשלט נוח. הוא פשוט הרבה יותר קל לתפעול והופך את המעבר ל יס+ לפחות מאיים.

סקירה: יס פלוס, סקירה על השלט של יס בגרסה החדשה

מימין: השלט החדש של יס פלוס. משמאל - השלט הישן
השלט החדש של yes+ (מימין) בהשוואה לקודם. צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, השינוי המשמעותי ביותר בשלט החדש של יס+ הוא בכך שיש בו מספרים. עם זאת, זה לא החידוש היחיד שהופך אותו לנוח יותר. ראשית, זהו שלט קצת יותר גדול ונוח לאחיזה.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו כאן >

שנית, יש בשלט הזה קיצורי דרך רבים יותר לערוצי הטלוויזיה הפופולריים ערוץ 12 ו-ערוץ 13, וכן לנטפליקס, דיסני+ אמזון פריים וידאו ביוטיוב. זה כמובן מאפשר מעבר מהיר יותר בין האפליקציות ובין הערוצים.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

 

עוד שינוי בהשוואה לשלט הקודם של השירות הזה הוא בכך ש שהכפתורים מוארים. זה אומר שגם אם אתם צופים בחדר החשוך קל לראות על מה אתם לוחצים. אפשר לבצע באמצעות השלט חיפוש קולי בעברית (זה עובד, בדקתי), וכמובן לעשות את כל מה שעושים בכל שלט אחר.

התאמה פשוטה לרוב הטלוויזיות

ייתכן שאתם מוטרדים מהשאלה איך תתאימו אותו לטלוויזיה שלכם ולממיר. התשובה היא שזה פשוט מאוד – כפי שנוכחתי לדעת בהתאמה שעשיתי בעצמי תוך דקות ספורות.

השלט מתאים את עצמו לרוב הטלוויזיות והמגברים הקיימים בשוק באופן אוטומטי.

ההתאמה מתבצעת ע"י לחיצה בשלט הקיים על סמל ההגדרות בטלוויזיה, ומשם על כפתור ההגדרות של השלט הרחוק. שם אפשר להגדיר ברגע את השלט החדש ואף למחוק את השלט הישן. למי שמתקשה, יש סרטון הסבר ברור מאוד באתר של yes.

איך מקבלים את השלט של yes+?

כאמור, השלט הזה מיועד רק למי שיש לו ממיר יס+ אנדרואיד.

בשלב הראשון השלט החדש יחולק חינם ללקוחות הקיימים של yes המעוניינים לעבור מיס בלוויין ליס פלוס. הסיבה היא שיס מעוניינת לעודד כמה שיותר לקוחות לעבור מהלוויין לאינטרנט. כיום, יש ל-yes כ-580 אלף לקוחות, מתוכם כ-356 אלף לקוחות הם מנויי יס פלוס. סמנכ"ל השיווק של יס, דרור בהט, מגדיר בדיוק מה תאריך היעד להעברת כל הלקוחות ליס פלוס: "השקת השלט המתקדם היום היא חלק נוסף במימוש אסטרטגית החברה להעברת לקוחותינו לצפייה בטלוויזיה באינטרנט עד סוף 2025". בהמשך הוא יסופק לאוכלוסיות נוספות.

לקוחות המעוניינים לרכוש את השלט החדש יוכלו לעשות זאת בסניפי פלאפון (שהיא, כמו יס, שייכת לקבוצת בזק). העלות היא 50 ₪. יש להציג תעודת הזהות של בעלי המנוי. אפשר לקבל משלוח הביתה בתוספת דמי משלוח.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות