ערוץ ישראלי חדש ב-yes: ערוץ רלוונט. בין המגישים: ליאור שליין ומרב בטיטו

ערוץ ישראלי חדש ב-yes: ערוץ רלוונט. בין המגישים: ליאור שליין ומרב בטיטו

משעמם לכם כבר לצפות בערוצים הישראליים? הערוץ הישראלי הפרטי רלוונט, בהובלת ליאור שליין, מודי פרדימן וניר צוק, מגיע לראשונה מהרשתות החברתיות אל מסך הטלוויזיה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה לא קורה הרבה שצומח ערוץ טלוויזיה ישראלי חדש, ללא מימון ממשלתי. ערוץ רלוונט – שעד עתה הפיץ את התכנים שלו ברשתות החברתיות – הוא ערוץ כזה. ערוץ רלוונט הוא ערוץ אקטואליה שבין שורותיו נמנים 100 עיתונאים ויוצרים. כיום הוא מפעיל עמוד פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם עם אלפי עוקבים שצופים בסרטונים שלו, ובימים הקרובים יגיע למסך הטלוויזיה. הוא יעלה ב-yes פלוס ובסטינג TV באפיק 22 ללא תוספת תשלום. נזכיר כי ממש לאחרונה הוסיפה yes גם סדרות של אמזון פריים וידאו ללא תשלום.

התוכניות בערוץ רלבנט כוללות, חוץ מאקטואליה, גם תרבות, ספורט, דעות, סאטירה ודוקו. בין המגישים בערוץ: ליאור שליין, מרב בטיטו, אוריאל דסקל, דניאל זילברשטיין, שאנן סטריט ופרופ' ליעד מודריק.

רלוונט הוא למעשה ערוץ ישראלי ייחודי מבחינת אופיו – מפני שהוא נולד כיוזמה פרטית לחלוטין. מאחורי מיזם הטלוויזיה הזה עומדים אנשים פרטיים ולא גופי שידור – אשר החזון שלהם הוא להציע לצופים הישראליים נקודות מבט שונות על המתחולל בחברה הישראלית. לא צפויות כאן תוכניות ריאליטי ואין התבססות על מפרסמים בעלי אינטרסים שיווקיים.

מבחינת קהל הצופים, הוא מצטרף לערוץ 12, 13, 11 ו-14 – אשר קיבל רישיון מהמדינה להיות ערוץ מורשת אך כיום משדר בעיקר חדשות ומקבל הקלות מהמדינה.

היזמים הם ניר צוק, ליאור שליין ומודי פרידמן – שמשמש כמנכ"ל. פרידמן הוא ממייסדי קשת, המנכ"ל הראשון של ynet וכיהן כיו"ר ומנכ"ל ערוץ 10.

כאשר מתבוננים ברשימת האנשים שעומדים מאחורי ערוץ רלבנט בשדרת הניהול והעריכה, מגלים שמות בכירים ומוכרים בענף. המשנה למנכ"ל הוא שילה דה-בר, לשעבר העורך הראשי של העיתון "ידיעות אחרונות", סמנכ"ל התוכן בחדשות 10 ודירקטור בהוט. סמנכ"לית התוכן היא טלי בן עובדיה, שהייה עורכת בכירה בחדשות ערוץ 2, בחדשות 10 ובכאן 11.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!



את מה ואת מי תראו בערוץ רלוונט?

כאמור, רלוונט הוא ערוץ תוכן ישראלי חדש ומקורי בשפה העברית. ערוץ רלבנטהערוץ משדר משלושה אולפנים בתל-אביב. הוא החל את דרכו כערוץ אינטרנטי, כאשר מדי יום עיתונאי הערוץ מפיקים ומשדרים תוכניות אולפן וסרטונים מקוריים שעוסקים בכל מה שרלוונטי לחיים בישראל. התכנים כוללים אקטואליה, תרבות, ספורט, כלכלה, סאטירה, טכנולוגיה ודוקו. כיום סרטונים כאלה עולים לעמוד הפייסבוק של הערוץ.

בין היתר, אפשר לצפות שם בסרטון מעניין של עמנואל אלבז פלפס על העיר ג'נין, סרטונים של ליאור שליין, סרטונים של אוריאל דסקל ועוד. בהצצה לרשימה הארוכה יותר של העיתונאים והמגישים אפשר למצוא גם את נועה זילברמן, אורי פסובסקי, דניאל זילברשטיין, קורין קיציס, אבי שטרן, אריאל קלצ'קין, עמית תומר, גדי עזרא, יוצרי הפודקסט ציון 3, פרופ' ליאב אורגד, רנין בולוס, מגי אוצרי, שני נחשוני, ד"ר דודו לגזיאל, קובי מלמד, יובל ויינרב ואחרים.

אוהבים עדכונים כאלה? הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה והטכנולוגיה שלנו בפייסבוק. לחצו כאן 🙂

הערוץ יכלול רצועות יומיות, רצועות שבועיות וספרית VOD.

"אנחנו שמחים להשיק את ערוץ רלוונט אצלנו לצופי yes+ ו-STING+ ולתת במה לעוד ערוץ תוכן", אמרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes. "אנחנו מעשירים כל הזמן את היצע התכנים שלנו, אם בערוצים חדשים, הפקות מקור מדוברות ותכני רכש מצויינים כדי לתת לצופינו את הטלוויזיה הטובה ביותר בישראל".

מנכ"ל רלוונט, מודי פרידמן, מוסיף: "אנחנו נרגשים מעליית הערוץ לאוויר ומודים לשותפים שלנו ב-yes. עוד טרם עלייתנו לאוויר, הערוץ כבר יוצר עניין, אנחנו שמחים להביא טלוויזיה חדשה, משוחררת וישירה למסך".

בשלב זה, כאמור, הערוץ עולה ביס פלוס, וייתכן שבקרוב נשמע על שילובו גם בהוט, סלקום TV או פרטנר TV.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות