שירות הטלוויזיה של דיסני הושק ושמו דיסני+. מתי בארץ?

שירות הטלוויזיה של דיסני הושק. מתי בארץ?

סימבה, אלדין, אנה ואלזה נפגשים כעת בשירות הטלוויזיה דיסני פלוס. השירות זול יותר מנטפליקס ויקר יותר מאפל TV פלוס. מה עוד הוא מציע?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מלחמת הכוכבים, מלך האריות, משפחת סימפסון, ובקרוב גם לשבור את הקרח 2… זהו רק פסיק קטן מספריית התוכן העצומה שמציע דיסני פלוס – שירות הטלוויזיה בסטרימינג של דיסני, אשר הושק היום רשמית. הבשורה הטובה היא שלא מדובר בשירות יקר (7 דולר בחודש, 70 דולר לשנה). הבשורה הפחות טובה היא שכרגע דיסני פלוס אינו זמין בישראל, ומועד הגעתו לא ידוע (ייתכן שיגיע במרץ 2020, במקביל להשקה באירופה).

בשלב הראשון, דיסני פלוס זמין בארה"ב, בקנדה ובהולנד (שם מתקיים פיילוט חינמי כבר חודשיים). בשבוע הבא, החל מ-19 בנובמבר, השירות יהיה זמין גם באוסטרליה ובניו זילנד, והחל ממרץ דיסני פלוס ייפתח השירות באירופה. בינתיים, צרכנים ישראלים שמנסים להיכנס לאתר דיסני פלוס, מנותבים מיד לאתר דיסני פלוס הישראלי שבו אפשר רק להירשם כדי לקבל עדכונים.

שירות דיסני פלוס מאפשר צפייה ב-4 מכשירים בו-זמנית וכן הורדה של התוכן לצפייה אופליין ב-10 מכשירים.

דיסני פלוס: משלגייה ועד בארט סימפסון

כמות התוכן שמקבלים מנויי דיסני פלוס עצומה – כ-500 סרטים וכ-7,500 פרקים של תוכניות טלוויזיה. התוכן הזה צפוי עוד לצמוח לכ-680 סרטים וכ-10,000 פרקים טלוויזיוניים, לאחר שהסכמים שהיו לדיסני עם מתחרותיה יגיעו לסיומם.

רוב התוכן שהמנויים מקבלים הוא כמובן תוכן ישן ומוכר, אך דיסני גם יוצרת תוכן מקורי חדש, כמו הסדרה מנדלוריאן (The Mandalorian) – סדרת הלייב-אקשן הראשונה של מלחמת הכוכבים, אשר הפרק הראשון שלה עלה היום, או גרסת לייב אקשן של היפהפייה והיחפן.

דיסני פלוס נגד נטפליקס ושאר העולם

שירות דיסני פלוס גורם לא מעט כאב ראש לנטפליקס, וזאת בנוסף לכאב ראש שכבר נגרם לה על-ידי אפל TV פלוס – שירות הטלוויזיה בסטרימינג של חברת אפל, אשר הושק בתחילת נובמבר. כפי שפורסם במדור הטלוויזיה של פואנטה, דיסני לא רק מייצרת תחרות קשה בעצם הקמתו של שירות טלוויזיה מתחרה, היא אף שוללת מנטפליקס את זכויות השידור של סרטיה.

כאמור, מנוי לדיסני פלוס עולה 7 דולר בחודש, וזה מחיר נמוך יותר ממחיר החבילה הזולה ביותר של נטפליקס, שמחירה 9 דולר בחודש.

כאן יש לזכור שדיסני הוא תאגיד מדיה ענק, השולט במותגים החזקים ביותר בתעשייה: דיסני, פיקסאר, מלחמת הכוכבים, מארוול (Marvell), נשיונל ג'יאוגרפיק, ותכנים נוספים כמו משפחת סימפסון. בנוסף, דיסני מציעה בארה"ב חבילה משולבת עם שתי חברות שבבעלותה – חברת HULU, שמספקת תוכן לפי דרישה, ורשת הטלוויזיה האמריקנית ESPN+, המתמקדת בשידורי ספורט. לקוחות שבוחרים להצטרף לחבילה משולבת של שלושת הגופים, משלמים 13 דולר לחודש בלבד, מה שהופך אותה לחבילה אטרקטיבית גם לחובבי ספורט ותוכן שאינו ממוקד בז'אנר של דיסני.

כאמור, דיסני פלוס אינו זמין עדיין בישראל, וזאת בניגוד לשירות אפל TV פלוס – שהושק מההתחלה בבת אחת בכל העולם כמעט. מבחינת הצרכנים הישראלים, שירות הטלוויזיה בסטרימינג המרכזי שזמין עבורם הוא נטפליקס, משום שאפל פלוס רלבנטי בעיקר למי שמחזיק מכשיר של אפל (אייפון, אייפד, ממיר אפל TV וכו'), ומציע בשלב זה פחות תוכן. בנוסף, כפי שפרסמנו כאן, הושק לאחרונה שירות הטלוויזיה בסטרימינג של yes, יס פלוס – אשר מותאם לצופים הישראלים וכולל תוכן עשיר בעברית או מתורגם לעברית.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות