בדיקת קורונה בתחנות דלק של סונול: בדיקת PCR במחיר נוח

בדיקת קורונה בתחנות דלק של סונול: בדיקת PCR במחיר נוח

בדיקת קורונה בתחנות הדלק סונול מאפשרת קבלת תשובה תוך 24 שעות והיא מוצעת במחיר נוח ביחס למתחרים. כל הפרטים על המחיר והזמינות – בכתבה

בדיקת קורונה בתחנות דלק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה היה רק עניין של זמן והנה זה קורה – עכשיו אפשר לעשות בדיקת קורונה בתחנת דלק. מדובר בבדיקת PCR, שמאפשרת הצגת בדיקת קורונה שלילית במקרה של טיסה לחו"ל, וכמובן קבילה מבחינת התו הירוק. נכון לעכשיו מי שמציעה את הבדיקה היא רשת תחנות הדלק סונול בחלק מתחנות הדלק שלה (פרטים בהמשך). הבדיקה עצמה מבוצעת ע"י חברת הגנטיקה הבינלאומית AID GENOMICS – אותה חברה שמבצעת את בדיקות הקורונה בביקורופא.

בדיקת קורונה בתחנת דלק סונול – פרטים נוספים

חשוב להדגיש – לא מדובר בבדיקת קורונה מהירה שהתוצאות שלה ניתנות תוך רבע שעה (בדיקת אנטיגן), אלא בבדיקת PCR, אשר כאמור קבילה כבדיקה קורונה לפני טיסה לחו"ל.

בדיקות קורונה בתחנות דלק
בדיקת קורונה בתחנת דלק סונול. צילום: חברת AID

 

כאמור, בדיקות הקורונה מבוצעות ע"י חברת AID GENOMICS, אשר אומרת כי היא פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת המאפשרת קיצור של זמן השינוע והבדיקה, כך שכבר לא צריך לחכות יותר מ-24 תשובות לתשובה.

בשלב זה אפשר לבצע בדיקת דלק בתחנת דלק של סונול במספר מקומות – ובהמשך תהיה זמינות ברוב תחנות סונול: תחנות סונול ירושלים (שכונת מלחה מול טדי), צומת שמשון, סונול מכבים ר"ג, כפר סבא מזרח, חדרה, סונול נהריה, אשדוד עד הלום, עפולה מפגש העמק, ראשון לציון עמי ונתניה לב יהלום.

  • עלות הבדיקה: 99 ₪
  • קבלת תשובות: תוך 24 שעות
  • זמינות: בין השעות 10:00-22:00. אין צורך לקבוע תור
  • הטבות: בקבוק מים או קפה במתנה בחנות הנוחות Sogood.

"הדרך לצמצום תחלואה וחיים עם הקורונה עוברת בהנגשה של הבדיקות לאזרח", אומר דור סולטן סמנכ"ל שיווק AID GENOMICS, "בקרוב השירות יורחב לבדיקות קורונה מהירות בכל תחנות הדלק של סונול".




כיום חברת סונול (בבעלותו של דודי ויסמן) מפעילה למעלה מ-240 תחנות דלק בכל הארץ. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת רשת הסופרים "סיטי מרקט", אשר תמנה עד סוף השנה 12 סניפים ברחבי גוש דן. ייתכן שבהמשך תציע סונול את בדיקות הקורונה לא רק בתחנות הדלק, אלא גם בחנויות סיטי מרקט.

איפה עוד אפשר לעשות בדיקת קורונה לפני טיסה?

סונול מצטרפת להרבה מאוד גופים שכבר מציעים בדיקות קורונה לפני טיסה. הבדיקה הכי זולה מוצעת כיום בנתב"ג, אבל לא כולם יכולים להגיע לשם.

רק השבוע דיווחנו על בדיקת קורונה לפני טיסה בסופר-פארם, למשל. סופר-פארם עצמה נכנסה לתחום באיחור – ויש אפשרויות רבות אחרות:

איפה אפשר לעשות בדיקות קורונה מהירות?

כאמור, הבדיקה שמציעה סונול היא בדיקת PCR עם תוצאות תוך 24 שעות.

מי שרוצה לעשות בדיקת קורונה מהירה עם תשובה תוך 15 דקות, יכול לעשות זאת במגוון מקומות. בדיקת קורונה מהירות אינן קבילות לצורך נסיעה לחו"ל, אבל כן קבילות במסגרת התו הירוק.

פואנטה בטלגרם

מדובר בבדיקת אנטיגן שרמת האמינות שלה קצת יותר נמוכה – אבל מי שיוצא בה חיובי יכול לדעת בוודאות שהוא חולה קורונה ולהתנהג בהתאם.

כאן באתר פואנטה פרסמנו כמה וכמה ידיעות על גופים שמציעים בדיקות קורונה מהירות – בטרם, בביקורופא, במד"א ועוד:

מודאגים? אפשר לקנות בדיקות קורונה ביתיות

אם אתם חוששים שנדבקתם בקורונה ואתם לא רוצים לחכות – תוכלו לעשות בדיקת קורונה ביתית. משרד הבריאות אישר את הבדיקות הביתיות לשיווק, והן נמכרות בבתי מרקחת. כך למשל, אפשר לקנות בדיקת קורונה ביתית בסופר-פארם.

חשוב לזכור כי בדיקת קורונה ביתית לא קבילה בשום מקום כמסמך רשמי, והמטרה שלה היא לאפשר לכל אדם לדעת אם הוא חיובי לקורונה לנהוג בהתאם. האם היא אמינה? היכנסו לפרטים בכתבה סופית: בדיקות קורונה ביתיות (בדיקה מהירה) אושרו לשיווק.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

> איפה אפשר לעשות בדיקות סרולוגיות? היכנסו לכתבה >>

 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות