בדיקות קורונה לפני טיסה - עכשיו גם במד"א. אלה המחירים וההנחות

בדיקות קורונה לפני טיסה – עכשיו גם במד"א. אלה המחירים וההנחות

בדיקת קורונה לפני טיסה היא מצרך מבוקש ובדרך כלל גם לא זול. כמה תשלמו במד"א, איפה אפשר לבצע את הבדיקה ותוך כמה זמן תקבלו תשובות?

תרופה לקורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם טסים לחו"ל, אתם מן הסתם צריכים לעשות בדיקת קורונה לפני הטיסה. כעת אפשר לעשות בדיקת קורונה לפני טיסה במד"א – במסגרת שיתוף פעולה בין מד"א לבין איכילוב well. הבדיקה מתבצעת ב-17 סניפים של מד"א ברחבי הארץ. עלות הבדיקה היא 135 ש"ח לאדם – וכמו תמיד במדינת ישראל, גם כאן מדובר במחיר המלא שרק חלק משלמים. לא מעט נבדקים יוכלו לקבל את הבדיקה בהנחה ולשלם 119 ש"ח (ראו בהמשך).

אגב, קצת מאכזב שמד"א בוחרת לגבות מחיר כה גבוה. כאשר מדובר במשפחה – ההוצאה נוסקת ומגיעה למאות שקלים. גם המחיר המוזל הוא עדיין גבוה יותר מהמחיר שאפשר לשלם על בדיקת קורונה לפני טיסה בסניפי ביקורופא במקומות שונים בארץ – בדיקות שמתבצעות באמצעות חברת AID בעלות של כ-100 שקל לבדיקה, עם תוצאות תוך 24 שעות. חברת AID גם מציעה בדיקת קורונה לפני טיסה במחיר דומה בנתיב המהיר על כביש מספר אחד – ממש מול נתב"ג.

נזכיר כי רק לאחרונה פרסמנו ידיעה על חברה נוספת שמצטרפת לזירת בדיקות הקורונה לפני טיסה: רשת הפארם BE של שופרסל. המחיר שם דומה למחיר במד"א, מה שממחיש את העובדה שהמחיר של מד"א גבוה…

מחיר בדיקת קורונה מהירה ב-BE הוא כ-140 ש"ח לכלל הצרכנים, ומי שמשלם בכרטיס אשראי שופרסל מקבל הנחה ומשלם רק כ-100 ש"ח. מי שיש לו כרטיס אשראי FLY CARD של אל על יכול לשלם בנקודות – ומדובר ב-80 נקודות.

בדיקת קורונה לפני טיסה במד"א בשיתוף איכילוב well

כאמור, מד"א מאפשר כעת לטסים לעבור בחלק מסניפיו בדיקת קורונה לפני טיסה, ובכך הוא לראשונה נכנס לתחום הבדיקות הפרטיות לחו"ל. מדובר בשיתוף פעולה עם חברת איכילוב Well – חברת בת של המרכז הרפואי איכילוב (כאשר איכילוב מציע גם בדיקות קורונה בתוך בית החולים בעלות גבוהה יותר).

ההרשמה לבדיקה מתבצעת באופן דיגיטלי באתר איכילוב Well – שם אפשר לבחור את התחנה הקרובה ולשלם. לאחר ביצוע הבדיקה, מתקבלת תוצאה במסרון לנייד ולמייל עד 24 שעות מביצוע הבדיקה.

מדובר בבדיקת PCR ולא בבדיקת אנטיגן. למי שלא בטוח מה ההבדל, נסביר בקצרה שבדיקת PCR היא בדיקה מדויקת יותר והתוצאות אינן מיידיות. לעומתה, בדיקת אנטיגן היא קצת פחות מדויקת, בעיקר בקרב א-סימפטומטיים, והתשובה ניתנת תוך 15 דקות.

בדיקת קורונה לפני טיסה במד"א – עלויות והנחות

המחיר לבדיקת קורונה במד"א לפני טיסה עומד על 135 ש"ח, אך כאמור, יש נבדקים שיוכלו לקבל הנחות, ביניהם מבוטחים בחלק מחברות הביטוח, כאלה שהזמינו טיסות בסוכנויות נסיעות מסוימות וחברי מועדוני צרכנות מסוימים.

נכון להיום ידוע על ההנחות הבאות:

  • חברת הביטוח הראל – 119 ₪

  • איסתא – 119 ₪

בדיקת קורונה לפני טיסה במד"א – סניפים ומיקומים

בשלב זה הבדיקות יהיו זמינות בתחנות מד"א הבאות: ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, באר שבע, הרצליה, רמת גן-גבעתיים, נתניה, פתח תקוה, כפר סבא, חדרה, אשדוד, חולון, רחובות, טבריה, קריות ועכו.

פואנטה בטלגרם

הבדיקות יתקיימו בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00, ביום ו' בין השעות 08:00-12:00 ובשבת בין השעות 18:00-21:00.

במידה ויהיה ביקוש גבוה ישקלו במד"א ובאיכילוב Well להרחיב את שעות הפעילות וכן לספק שירות בדיקות גם בתחנות מד"א נוספות ברחבי הארץ.

בנוסף תעמיד איכילוב Well מוקד שירות לקוחות לשאלות בטלפון 03-308-3300.

> רוצים לקרוא עוד על בדיקות קורונה לפני טיסה? היכנסו לכתבה בדיקות קורונה: המדריך לבדיקה מהירה, בדיקה פרטית, מחירים וזמינות

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות