בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא - כמעט הכי זולה כיום. מהם המחירים?

בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא – כמעט הכי זולה כיום. מהם המחירים?

לידיעת הטסים: בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא היא אחת האפשרויות היותר זולות הזמינות בפריסה רחבה. כל הפרטים, המחירים והמיקומים – בכתבה המלאה

בדיקת קורונה בביקורופא
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בשבועות האחרונים אנחנו מתבשרים כמעט מדי יום על גופים שמציעים בדיקת קורונה לפני טיסה – החל מבדיקת קורונה ברשת BE פארם (שמבוצעת בשיתוף בי"ח שיבא וחברת טארגט מרקט) ועד בדיקת קורונה במד"א. הבדיקה הזולה ביותר מוצעת בנתב"ג, ועלותה 45 ש"ח בלבד, אבל מבחינת רבים היא לא רלבנטית בגלל המיקום. בפועל, בדיקת קורונה ברשת מרפאות ביקורופא היא בדיקת הקורונה הזולה ביותר לפני טיסה המוצעת לקהל הרחב בפריסה ארצית. מחירה 99 ש"ח בלבד, לעומת כ-140 ש"ח ברשת BE פארם ו-135 ש"ח במד"א. בדיקה בבתי החולים עולה בדרך כלל כ-300 שקל לנבדק – וזאת לאחר שמשרד הבריאות הכריז על מחיר מירבי.

התשובה ניתנת תוך 24 שעות.




בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא – סניפים

משום מה, כאשר נכנסים לאתר של ביקורופא אין זכר לעובדה שהם מציעים בדיקת קורונה לפני טיסה. למעשה, את הבדיקות בסניפים של ביקורופא מבצעת מעבדת איי אי די לאבס (AIDLabs) – והמידע על הסניפים מופיע רק באתר שלה.

אפשר לקבל פרטים גם בטלפון *2073.

  • זמינות: לפי המידע המפורסם באתר, ניתן לבצע את הבדיקה שבעה ימים בשבוע, ללא צורך בקביעת תור מראש. אפשר גם להירשם באתר. לאחר התשלום מונפקת הפניה לביצוע בדיקת קורונה, ואותה יש להציג בסניף “ביקורופא”.
  • סניפים: ניתן לבצע בדיקת קורונה לפני טיסה ב-21 מרפאות של ביקורופא: חדרה, חיפה, כרמיאל, טבריה, קריית ביאליק, נהריה, עפולה, קצרין, קריית שמונה, אריאל, ירושלים, כפר סבא, מבשרת, מודיעין, ראשון לציון, תל אביב, נתניה, אשדוד, אשקלון, באר שבע ומצפה רמון.
    בנוסף הקימה מעבדת איי די די לאבס עמדת בידוק בנתיב המהיר על כביש מספר 1 (מול נתב"ג).

אגב, מחיר של 99 ש"ח לבדיקה הוא מחיר שנגבה מלקוחות פרטיים. לקוחות עסקיים יכולים לבקש הצעת מחיר זולה יותר, והחברה גם מציעה בדיקות בעסק או בבית הלקוח (המחירים לא מפורסמים באתר).

בדיקות קורונה לפני טיסה – טווח מחירים עצום

כאמור עלותה של בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא היא כיום הזולה ביותר בפריסה ארצית. בנתב"ג המחיר הרבה יותר זול ועומד על 45 ש"ח בלבד לבדיקה – אבל לא כולם יכולים להגיע עד נתב"ג.

לאחרונה החלה גם רשת BE פארם להציע בדיקות קורונה בשיתוף בי"ח שיבא, אך המחיר המלא הוא כ-140 ש"ח. ניתן לקבל הנחה ולשלם כ-100 שקל אם משלמים בכרטיס אשראי שופרסל. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה בדיקת קורונה לפני טיסה – עכשיו גם בסניפי BE.

גם מד"א החל להציע בדיקות קורונה לנוסעים לחו"ל, אבל גם כאן תשלמו לא מעט – כ-135 ש"ח, אלא אם כן יש לכם הנחה דרך חברת ביטוח או מועדון צרכנות. את הפרטים אפשר לקרוא בכתבה בדיקות קורונה לפני טיסה – עכשיו גם במד"א. אלה המחירים וההנחות.

מי שהולך לבית חולים ישלם הרבה יותר – אפילו כ-300 שקל לטיסה, ומי שיבחר באסותא יוכל לקבל תשובה מהירה במיוחד – אם יסכים לשלם הרבה יותר.

בכל מקרה, התחרות ללא ספק עושה את שלה, מפני שעד לא מזמן בבי"ח אסותא לא היססו לגבות 550 ש"ח על בדיקת קורונה לנבדק אחד – מחיר שבו אפשר לעשות יותר מ-5 בדיקות קורונה בביקורופא!

פואנטה בטלגרם

מחירי בדיקות קורונה לפני טיסה באסותא:

  • מסלול רגיל (מתן תשובה עד 24 שעות) – 300 ₪ בימי חול, 400 ₪ בסופי שבוע.
  • מסלול מהיר (מתן תשובה עד 3 שעות – רק באסותא רמת החייל) – 550 ₪ בימי חול, 750 ₪ בסופי שבוע.

בדיקות רגילות ניתן לבצע בפריסה ארצית – באסותא רמת החייל, חיפה, רעננה, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד וב"ש
בדיקות מהירות ניתן לבצע רק באסותא רמת החייל.

גם בדיקת קורונה מהירה בביקורופא

נזכיר כי כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, רשת מרפאות ביקורופא מציעה גם בדיקת קורונה מהירה – כזו שאינה בדיקת PCR אלא בדיקת אנטיגן. התוצאות אמנם פחות מדויקות, אבל עדיין נותנות רמה גבוהה של ודאות. התוצאה מתקבלת תוך 15 דקות. נכון לעכשיו יש פחות צורך בבדיקות אלה, אבל אם יוחלט להחזיר את התו הירוק ויהיה צורך להציג בדיקה שלילית במקומות כמו בתי מלון או גני אירועים, בדיקות אלה יהיו רלבנטיות מאוד. גם במקרה של בדיקת קורונה מהירה – ביקורופא מציגה מחיר זול ביחס למתחרים. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה בדיקת קורונה מהירה בביקורופא – כמה תשלמו, היכן ומה רמת הדיוק?.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות