בדיקת קורונה מהירה בתל אביב - כל הפרטים על מיקום ומחיר

בדיקת קורונה מהירה בתל אביב – כל הפרטים על מיקום ומחיר

בדיקת קורונה מהירה הופכת להיות מבוקשת. תחנה לבדיקות מהירות נפתחה בתל אביב ועובדת גם במתכונת דרייב אין. המחיר גבוה יותר מאשר בצפון

תחנת בדיקות קורונה מהירות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




תחנה ראשונה לבדיקת קורונה מהירה בתל אביב נפתחה ע"י חברת סופיה ומבטיחה תשובה תוך רבע שעה. התחנה מאפשרת לכל מי שרוצה, ובפרט תיירים, ילדים ועובדים שנדרשים להציג בדיקה במקום העבודה, להיבדק ולהציג תוך 15 דקות בדיקת קורונה שלילית (או חיובית…).

בדיקת קורונה מהירה בתל אביב – פרטים נוספים

תחנת הבדיקות המהירות מאוישת על ידי פרמדיקים של חברת מדיצ'ק וממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב. בחברה אומרים כי היא מזהה את כל המוטציות.


ניתן לבצע את הבדיקה המהירה גם ברכב מחניון הגג של המבנה (דרייב אין), להמתין 15 דקות ולקבל תשובה.

לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לטלפון שמספרו: 053-3451388.

עלות הבדיקה: 90 ש"ח.

 

התחנה שהקימה סופיה מבטיחה בדיקת קורונה מהירה בתל אביב גם במתכונת דרייב אין. בהמשך יוקמו תחנות נוספות ברחבי העיר, בצמידות לבתי מלון ועל קו החוף. ההנחה שלקראת חג שבועות והחופש הגדול הצורך בבדיקות קורונה מהירות יגדל.

כאמור, בתחנה ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה, לקבל תוצאה מיידית ולהציגה בכל בתי המלון בתל אביב הפועלים בתו ירוק. תוצאת הבדיקה גם מיועדת לנופשים מגוש דן אשר רוצים להיבדק קרוב לבית לפני הנסיעה לחופשה בבתי המלון בכל יתר אזורי הארץ.

בדיקת קורונה מהירה בצפון זולה יותר

לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי חברת סופיה הקימה עמדת בדיקות קורונה מהירות בצפון באזור טבריה, לטובת התושבים והנופשים בצפון. אלא ששם הבדיקה הרבה יותר זולה, ועולה 50 ש"ח בלבד (היכנסו לכתבה נוסעים לחופש בצפון? כאן תמצאו תחנת בדיקות קורונה מהירות).

לפי משרד הבריאות, רמת הדיוק במקרה של תסמינים עומדת על 95%. רמת הדיוק כשאין תסמינים עומדת על 72%.

גם בדיקת קורונה מהירה בביקורופא זולה יותר

רשת מוקדי הרפואה הדחופה ביקורופא החלה גם היא להציע בדיקות קורונה מהירות. אמנם לא מדובר בכל המוקדים של ביקורופא, אבל יש 11 מוקדים שבהם השירות ניתן – ביניהם תל אביב. אלא, ששימו לב, אם במקום להגיע לתחנות בדיקות המהירות ברחוב איינשטיים בתל אביב, תגיעו לבצע את הבדיקה בביקורופא – תשלמו פחות!! פרטים בכתבה בדיקת קורונה מהירה בביקורופא – כמה תשלמו, היכן ומה רמת הדיוק?

בדיקת קורונה מהירה – גם ב"טרם רפואה דחופה"

פואנטה בטלגרם

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, נושא הבדיקות המהירות הולך ותופס תאוצה. לאחרונה החלה גם "טרם רפואה דחופה" להציע בדיקת קורונה מהירה בחלק מהמוקדים שלה, והמחיר עומד על 50 ₪ עבור חולה ו-69 ₪ עבור כל אדם שחפץ בבדיקה.

בדיקה זו אינה בדיקה של חברת סופיה, אלא של חברת BD ישראל, אך היא פועלת בשיטה דומה.

את הפרטים ורשימת הסניפים אפשר לקרוא בכתבה בדיקת קורונה מהירה בטרם: באילו סניפים וכמה היא עולה?.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות