עולם הרכב צועד במהירות לכיוון רכבים חשמליים, וגם בישראל המגמה הזאת מורגשת בתקופה האחרונה בצורה הולכת וגוברת – עם מותגים יוקרתיים כמו טסלה, המותגים הסיניים G ו-GAC – ועכשיו גם פיאט 500 החשמלית.
פיאט 500 בגרסה הנוכחית היא למעשה הדור השלישי של פיאט 500 – כאשר מתיחת הפנים האחרונה והמוצלחת של המותג הייתה ב-2007. הדור השלישי של פיאט 500 הוא כאמור פיאט 500 חשמלית, וישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לאירופה שהרכב הזה מושק בה.
אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >>
פיאט 500 חשמלית – מה היא מציעה?
הדבר הראשון הבולט בפיאט 500 חשמלית הוא העיצוב המיוחד והאופנתי. הרכב מגיע ב-9 צבעים מיוחדים, הפנסים מזכירים בצורתם עיניים עם גבות ובחזית מתנוסס הלוגו המיוחד שמשלב את האות e בתוך הספרה אפס. הרכב מגיע ללא גלגל רזרווי.
החברה שימרה את ה-DNA של הדגם הקודם, בין היתר בפנסים מקדימה ומאחורה, ובמקביל שדרגה את הנראות.
טעינה
טווח הנסיעה החשמלי בנסיעה משולבת עומד על 320 ק”מ לטעינה.
בחברה מתחייבים כי טעינה מהירה של 5 דקות מאפשרת נסיעה עירונית של יום שלם (50 ק”מ).
מערכות בטיחות ונהיגה אוטונומית
פיאט 500 חשמלית מציעה מערכות בטיחות אוטונומיות, ביניהן בלימה אוטונומית וזיהוי כלי רכב, רוכבי אופניים והולכי רגל. בנוסף, היא מגיעה עם מצלמת נסיעה לאחור ב-360 מעלות.
מולטימדיה
הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ’, עם חיבור אלחוטי לאפל קאר ולאנדרואיד אוטו.
מידות
הדגם הזה קצת יותר גדול מקודמו – עם תוספת של 6 ס”מ לאורך ולרוחב ו-2 ס”מ בגובה.
רמות גימור של פיאט 500 חשמלית
- אקשן – כ-100,000 ש”ח
- פאשן – כ-120,000 ש”ח
- אייקון – כ-130,00 ש”ח
- אייקום קבריולט – כ-135,000 ש”ח
- לה פרימה קבריולה – כ-155,000 ש”ח
בדגם הבסיסי והזול, מרחק הנסיעה המירבי נמוך יותר מבדגמים האחרים ועומד על 190 ק”מ בלבד.
רמות הבטיחות בדגמים הנמוכים הן 6 מתוך 8.
האחריות על הרכב לשלוש שנים ועל הסוללה ל-8 שנים.
עמדת טעינה עולה כ-4,500 ש”ח.
היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל…
[poenta_banner]