תחפושות לפורים - משחק הדיונון מצטרף למצעד התחפושות

תחפושות לפורים 2022: משחק הדיונון, פורטנייט ושוב… נועה קירל

תחפושות לפורים כוללות השנה רעיונות מוכרים לצד כמה להיטים חדשים, כמו משחק הדיונון. אז כמה תשלמו על תחפושת פורטנייט, נועה קירל, או בייבי יודה לתינוק?

תחפושות לפורים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

ההתארגנות לקראת החג הכי חמוד בשנה בעיצומה. פורים יחול ב-16 במרץ, וקדחת הקניות מתקרבת לישורת האחרונה. למעשה, מי שבונה על הזמנת תחפושות אונליין כנראה כבר לא יספיק לעשות זאת. בין אם מדובר בהזמנה מאמזון ובין אם מעלי אקספרס או מכל אתר אחר – הניסיון מלמד שפורים זה לא חג לספונטניים.

ההמלצה היא להזמין לפחות חודש וחצי לפני החג גם כדי לוודא שהתחפושת תגיע בזמן, וגם כדי להתמודד עם מצב שהמידה אינה מתאימה או שצריך להשלים אביזרים שונים.

עבור מי שמזמין מאתרים סיניים כדאי לזכור שבינואר-פברואר יש הרבה חגים סיניים שיכולים לעכב את המשלוחים, ולכן ההזמנה המוקדמת חשובה במיוחד. גם מי שמזמין באתרים שלא שולחים לישראל ונעזר בחברות כמו USHOPS, המספקות כתובת אמריקנית, כבר היה צריך להתחיל להתארגן…

גם השנה, אין הרבה הפתעות בנושא תחפושות לפורים. המגוון די דומה לזה של השנים האחרונות – עם תוספת צפויה של תחפושת משחק הדיונון, דמויות פורטנייט ועוד כמה רעיונות.

שאר התחפושות לפורים לבנים והתחפושות לבנות, מזכירות את אלו שהיו שנה קודם לכן ועוד שנה קודם לכן וכן הלאה… גיבורי על, נסיכות ו… נועה קירל.

תחפושות לפורים 2022: משחק הדיונון

רוב הישראלים קונים כיום תחפושות ולא מכינים אותן בבית. התוצאה היא שרוב הצרכנים די שבויים בסגנון קבוע ובמאגר מסוים של דמויות, שנקבעו חודשים ארוכים לפני פורים. היצרנים חייבים להתאים את עצמם הרבה זמן מראש, משום שעליהם להזמין את התחפושות (בסין בדרך כלל) ולשנע אותן לארץ מבעוד מועד.

בכל שנה יש שילוב בין תחפושות קלאסיות (כמו של נסיכות דיסני) לתחפושות עונתיות. בפורים 2020, למשל, זה היה הג'וקר. השנה, תחפושות לפורים בכל חנות שהיא יכללו אלמנטים מהסדרה בנטפליקס "משחק הדיונון". זו יכולה להיות רק מסכה וזו יכולה להיות חליפת אסיר או חליפת שומר, אך מה שברור הוא שבני נוער רבים  יתחפשו לדמויות ממשחק הדיונון.

בכלל, בשנים האחרונות נטפליקס תורמת לא מעט למי שמחפש השראה. לפני כמה שנים היו אלה התחפושות של בית הנייר, לפני שנתיים היו אלה דמויות מהסדרה דברים מוזרים, והשנה, כאמור, משחק הדיונון.

תחפושות לפורים מהסדרה משחק הדיונון

קסדה משחק הדיונוןמשחק הדיונון - תחפושת אסיר

תחפושת משחק הדיונון יכולה להוות פתרון למי שמחפש תחפושת קבוצתית. אפשר לקנות את הקסדות עם הצורות השונות של השומרים, וגם את תחפושת האסירים במשחק הדיונון.

חובבי משחק הדיונון יוכלו להזמין פריטים או תחפושות מעלי אקספרס או באמזון במחירים שונים, מומלץ לעשות השוואה וכמובן לבדוק את המידות. כך למשל, באתר עלי אקספרס יש תחפושת משחק הדיונון לילדים במגוון מידות. באמזון אפשר למצוא את התחפושות לבני נוער ולמבוגרים.

עלי אקספרסמ-56 ש"ח
אמזוןמחיר משתנה
אמזוןמ-86 ש"ח לתחפושת אסיר

עוד דוגמאות למחירי תחפושות לפורים

 למעט תחפושות של דמויות ישראליות (כמו דמויות הפסטיגל או כוכבי ילדים), כמעט את כל התחפושות לפורים תוכלו למצוא באתרים בינלאומיים בטווח מחירים רחב. לא כולן משתלמות לאחר חישוב דמי המשלוח – אבל רבות מהן כן. הנה כמה דוגמאות לתחפושות לבנים או לתחפושות לבנות לפורים.

פורטנייט

תחפושת פורטנייט

בטח לא תופתעו שגם המשחק פורטנייט תורם את חלקו למאגר התחפושות השנה – כי מה שמתחיל במסך כמעט תמיד גולש גם אל מעבר למסך. מי שיבחר תחפושת פורטנייט לפורים 2022, יגלה שהוא לא לבד.

כשמזמינים את התחפושת בדקו מה היא כוללת. האם המכנסיים כלולים, או שתצטרכו להשלים אותם לבד?

אמזוןמ-137 ש"ח
אמזון250 ש"ח

 

תחפושות לפורים 2022: אלזה – לשבור את הקרח 

תחפושת אלזה מככבת כל שנה ברשימת התחפושות לפורים המבוקשות והאהובות.

אם יש לכם יותר מילדה אחת, זו בהחלט ההשקעה משתלמת, מפני שזו כנראה תחפושת שתשמש את הבנות במשך כמה וכמה שנים.

תחפושות לפורים: אלזה מלשבור את הקרח

אמזוןמ-80 ש"ח לפני משלוח
גרו118 ש"ח

חד קרן

תחפושת חד קרן

זה כבר כמה שנים שבין התחפושות לפורים לבנות, בעיקר ילדות קטנות אבל לא רק, מככבת תחפושת חד קרן.

יש מגוון רחב של דוגמאות וגם טווח מחירים רחב.

עלי אקספרסמ70 ש"ח

 

תחפושות לפורים לילדים: ספיידרמן

גם ספיידרמן היא תחפושת שלא נס ליחה. אפשר למצוא עשרות גרסאות של התחפושת הזאת בארץ ובחו"ל, באיכויות שונות ומבדים שונים.

תחפושות לפורים: ספיידרמן

גרו129 ש"ח
אמזון152 ש"ח

תחפושות לתינוקות

תחפושות לתינוקותתחפושות לתינוקות

לא מעט הורים קונים תחפושות לתינוקות, למרות שמן הסתם התינוק קצת פחות מתלהב מאשר ההורים.

המבחר גדול והתוצאה בדרך כלל מתוקה ומשעשעת. המגוון כולל תחפושות של חיות מכל הסוגים והמינים, פיראט או פיראטית, ליצן, ואפילו בייבי יודה ממלחמת הכוכבים.

גרו125 ש"ח
אמזוןמ-125 ש"ח

דמויות פסטיגל, בדגש על נועה קירל

בכל שנה מספק הפסטיגל דמויות לתחפושות, ובשנים האחרונות גם נועה קירל כמובן. מדובר בתחפושות לפורים של היצרנית שושי זוהר, אשר חולשת על הרבה מאוד משוק התחפושות בישראל.

בדרך כלל, התחפושות האלה עולות סביב 200 ש"ח לתחפושת. החיסרון הוא שאלה לא מסוג התחפושות שתעבירו לאחר מכן לדורות הבאים, כי הן מאוד עונתיות, ולכן שווה לחשוב פעמיים לפני שקונים דווקא אותן.

טווחי מחירים לתחפושות שושי זוהר:

  • פסטיגל, נועה קירל: 190-200
  • בייבי שארק: 150-160
  • קומיקס: 150-180
  • לשבור את הקרח: 40-180 (התחפושות הזולות הן תחפושות מהסרט ל"לשבור את הקרח 1").
  • אלדין: 90-150
  • יובל המבולבל 80-120
  • תחפושות מפחידות: 100-160
  • מארוול גיבורי על: 50-190
  • ספיידרמן: 50-190
  • נסיכות דיסני: 50-190
  • חד קרן: 130-200
  • זמרי רוק: 80-190

מה לבדוק כשמזמינים תחפושת מחו"ל?

כידוע, ישראלים רבים קונים תחפושות אונליין מאתרים בחו"ל. מדובר הן באתרי הסחר הגדולים (אמזון, איביי, עלי אקספרס ואחרים) והן באתרים ייעודיים לתחפושות.

אמנם, יש לא מעט צרכנים שכבר מתורגלים בהזמנה מאתרים בחו"ל, ועדיין, תמיד כדאי להזכיר כמה נקודות הרלבנטיות להזמנה מחו"ל. אז למה חשוב לשים לב?

  • עלות השילוח
  • זמן המשלוח
  • האם התחפושת כוללת אביזרים
  • אופן התשלום (באיזה מטבע משלמים)
  • תנאי החזר
  • מידות: בדקו בסרגל המידות של האתר מה מתאים לילדים שלכם, ואם אתם מתלבטים – עדיף ללכת על מידה גדולה יותר.
  • סוג הבד והתאמה לעונה קרירה

לא חייבים לקנות תחפושת

בעידן הנוכחי, מעבר לרצון לחסוך את ההוצאה, יש לא מעט צרכנים שמעדיפים לא לקנות תחפושת חדשה גם מסיבות של קיימות ושמירה על הסביבה.

אחת הדרכים לעשות זאת היא בביגודיות של ויצ"ו – שם נמכרות תחפושות יד שנייה במחירי רצפה של כ-20 שקל, וגם אפשר למסור תחפושות משומשות.

הרשויות המקומיות מארגנות לעתים קרובות גם שוק קח-תן או שוק יד שנייה בסמוך לחג, וגם באתר יד 2 יש הרבה מאוד תחפושות מוצלחות – חלקן ממש חדשות – במחירים נמוכים יותר מאשר בחנויות. מקום אחר שבו אפשר לחפש ולמצוא תחפושות יד שנייה הוא כמובן קבוצות פייסבוק למכירה ולהחלפת תחפושות.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות