לטענת התובע, מכירת כרטיסים מוזלים אינה מוצדקת והיא מהווה הפליה שמנציחה תפיסת עולם מעוותת
הצעת החוק תחייב את חברות האשראי להפסיק לסלוק תשלומים עבור חברות שהרשות להגנת הצרכן הגדירה כמפרות חוק, ואף להחזיר את הכסף שנגבה בעורמה
דמי הניהול בקרנות הנבחרות מתחילים בכ-1.49% מההפקדות החודשיות, לעומת השיעור המרבי המותר בחוק, העומד על 6%. לראשונה: הפחתה בדמי ניהול גם לעמיתים הפורשים
חוק חדש ייאסר שיווק סיגריות אלקטרוניות עתירות ניקוטין, כמו JUUL בגרסה המקורית
אם זה בהמתנה לטכנאי בבית ואם זה בהמתנה על הקו לנציג שירות, אם זה בתור לקבלת שירות ואם זה בהופעה חיה – כמעט בכל סיטואציה יש חוק שמסדיר זכויות צרכניות וגם קנסות למפרי חוק
האם דחייה של שנה בהוצאת רישיון נהיגה היא שתרתיע נערים מתחת לגיל 16 מלרכוב על אופניים חשמליים? ומי יאכוף את החוקים, שמצטרפים לחוקים שכבר נחקקו ולא נאכפים?
אחרי שהחברות התחמקו מתשלום פיצויים לצרכנים, נכנס לתוקף חוק הטכנאים המורחב שסותם את הפרצות. אז מגיע לצרכן שהתייבש בהמתנה לשירות?
לפי מדד האושר, אנחנו בסך הכול די מאושרים כאן… אבל זה לא אומר שאין מה לתקן, החל מתפקוד השרים שאמורים לדאוג לנו ועד גניבת כסף מצרכנים תמימים
עוד שבוע מסתיים לו עם לא מעט עניינים צרכניים שהעסיקו אותנו. אם אתם חובבי אייפון – חיכיתם ודאי להכרזת האייפונים החדשים, וייתכן שגם התאכזבתם. אם אתם קונים באיקאה מדי פעם, אולי תשקלו אם להזמין הובלה, ואם אתם אוהבים חובבי טיסות…
נציגי החברה נהגו לטלפן לקשישים, לשקר להם, לאיים עליהם ולגרום להם למסור את פרטי כרטיס האשראי שלהם. לאחר מכן חייבו אותם על רכישות מוצרים שלא בידיעתם
לקוחות מיניסו ישראל עסוקים חלק ניכר משהייתם בחנות בפענוח המוצרים שהם רוכשים, ולעתים קרובות קונים מוצר שונה מכפי שחשבו, רק כי הרשת לא טרחה לתרגם את המוצרים כחוק – כך עולה מבקשה לייצוגית בסך 3 מיליון שקל
ההטבה מתחילה הלילה בחצות באופן אוטומטי
האם פרטיכם הגיעו לידיים לא רצויות? כנראה שלא תדעו. פרצת האבטחה בכביש 6 עלולה לעלות לחברה ביוקר. כעת מוגשת ייצוגית נגד "דרך ארץ" בטענה לרשלנות
בין המוצרים בדייסו יפן שלא מופיעות עליהם הוראות שימוש או אזהרות בעברית: בצק משחק המכיל גלוטן, דבק מסוגים שונים ועוד
משרד הכלכלה ממשיך במדיניות השיימינג, שמטרתה להפעיל לחץ על היבואנים ועל הרשתות להוזיל את מוצרי הפארם באמצעות הצגת המחירים של אותם מוצרים בחו"ל
לא בהופעה אחת, אלא בארבע הופעות שונות, זאפה הפעילה את שיטת הצמידים שבה הקהל שילם ביוקר על משקאות. בזאפה טוענים: החזרנו כסף לרוכשים
מטבע הדברים, מי שזקוק לשירותיו של נוטריון, זקוק להם כדי לטפל בנושאים משפטיים רגישים או בנושאים הקשורים בדרכון. לכן, במידה שיש לכם התנהלות הקשורה בספרדית, חשוב לבחור נוטריון דובר ספרדית
דיירי בניין בירושלים גילו שבמשך שנים הם משלמים חשמל עבור ציוד של yes. הסתבר שזו מדיניות החברה בכל הארץ, ובשל כך אושרה הייצוגית
בעת המאבק נגד חוק המרכולים, הבטיחו לחילונים שמדובר בחוק סמלי שלא ישנה את הסטטוס קוו. אז אמרו. שר הפנים הודיע ל-5 עיריות שהוא פוסל את חוקי העזר שאמורים להסדיר פתיחת מרכולים בשבת
המאבק בזנות עובר היום רשמית לשלב חדש, עם יריית הפתיחה של הצעת החוק אשר לפי צרכני זנות ייקנסו בסכומים גבוהים
האם התחרות תגדל והמחירים יירדו? שופרסל תיפרד מהבלעדיות שלה ב-180 מקומות ברחבי הארץ, שבהם מנעה ממתחרים לפתוח חנויות ולהוזיל מחירים עבור הצרכנים
האם ישראכרט, כאל ולאומי קארד התעלמו במכוון מתחינות קשישים, שהפסידו עשרות אלפי שקלים לאחר שנפלו קורבן לחברות שיווק ישיר? ייצוגית בגובה 900 מיליון שקל קורעת את המסכה
מה קורה כאשר דייר ששוכר דירה – אינו רוצה להתפנות. מתי פונים להוצאה לפועל ומתי למשטרה?
בקשה לייצוגית נגד ארקיע חושפת פער עצום בין המחיר הסביר של כרטיס טיסה לאילת לבין המחיר שמשלם הצרכן הישראלי. מהבקשה עולה כי למרות הגידול החד במספר הטיסות מאירופה לאילת, הטיסה הכי יקרה לעיר הדרומית יוצאת מתל אביב…
האם סוף סוף נראה בארץ את המותגים הבינלאומיים במחירים שאנחנו קונים אותם בחו"ל? מעתה רשות ההגבלים העסקיים תוכל לפעול נגד יבואנים רשמיים שמונעים ממתחריהם למכור לצרכנים הישראלים במחירים נמוכים יותר
הקואליציה בחרה להצביע בעד חוק שמדיר הומוסקסואלים מהזכאות להיעזר בפונדקאית בישראל, ומחייב אותם להמשיך ולכתת את רגליהם אל מעבר לים כדי להביט ילדים לעולם
אם שכרתם בעבר לוקר מחברת לוקר אמבין – ייתכן שמגיע לכם כסף חזרה. בקשה לייצוגית חשפה שהחברה הרוויחה מיליונים מצרכנים שלא קיבלו חזרה את התשלום על המנעול, וכעת היא תחזיר את הכספים וגם תתקן את תהליך קבלת ההחזר
לאחר שחוק ה-3 דקות הותיר את חברות הביטוח והאשראי בחוץ וגם איפשר לחברות לשחק משחקים ולהמשיך לייבש את הלקוחות עם מענה קולי, הכנסת אישרה את חוק 6 הדקות – שבמסגרתו חובה לתת מענה אנושי
חברות הביטוח גרפו הון מהמצב המעוות שבו ישראלים רבים רכשו ביטוח כפול, מבלי שהם מבינים שמדובר בכפל ביטוחים ומבלי שהם מודעים לכך שלא יקבלו גם כפל פיצויים. כעת חברות הביטוח יחוייבו לבדוק בהר הביטוח אם למבוטח יש מוצר ביטוחי דומה
עוד הפסד לג'ונסון & ג'ונסון בגלל פרשת הטלק. מבין 22 הנשים שתבעו את החברה, שש נפטרו. טענתן של התובעות היא שג'ונסון אנד ג'ונסון שיווקה טלק למרות שידעה כי הוא עלול לסרטן