קבלו המלצות לטיול באוסטריה ממי שמבינה בזה הכי הרבה

טסים לאוסטריה? קבלו המלצות מהאישה שמבינה בזה הכי הרבה

לא רק וינה, זלצבורג וטירול. מזכירת התיירות האוסטרית בראיון מיוחד לפואנטה מספקת המלצות לטיול באוסטריה למי שמגיע לראשונה ולמי שנוסע שוב

הלשטאט: המלצות לטיול באוסטריה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

וינה, טירול, זלצבורג… אם עדיין לא ביקרתם באוסטריה – כנראה שתגיעו אליה בהרכב כזה או אחר, ותזדקקו להמלצות לטיול באוסטריה. ואם כבר ביקרתם שם, יש סיכוי גדול שתבקרו בה שוב. איך אני יודעת? פשוט כי המספרים לא משקרים. הישראלים הם המקור השני בגודלו לתיירים מחוץ לאירופה שמגיעים לאוסטריה, כאשר במקום הראשון ניצבת ארה"ב. מספר הלינות של ישראלים (לילה אחד לפחות) זינק מ-430,000 בשנת 2014 ל-950,000 בשנת 2022.

50% מהישראלים שמטיילים באוסטריה הם מטיילים חוזרים ושליש הן משפחות. את הנתונים המדהימים האלה חשפה משלחת בכירים מאוסטריה שביקרה לאחרונה בארץ, במסגרת אירוע חגיגי שנועד להדק אפילו יותר את היחסים בין אוסטריה לישראל. אז אם אתם מחפשים המלצות לטיול באוסטריה – קבלו אותן ישירות מהגורם הבכיר ביותר במדינה: הממונה על התיירות במשרד הכלכלה האוסטרי, סוזנה קראוס-וינקלר. בריאיון מיוחד ל"פואנטה", וינקלר מספקת טיפים גם למי שעדיין לא ביקר במדינה היפה הזאת וגם למי שרוצה לנסוע לאוסטריה שוב.

איך את מסבירה את המספרים המדהימים של ביקור ישראלים באוסטריה?

ארמון הופבורג באזור וינה. המלצות לטיול באוסטריה
ארמון הופבורג באזור וינה. צילום: דפנה הראל כפיר
הרחובות היפים של וינה. צילום: דפנה הראל כפיר
הרחובות היפים של וינה. צילום: דפנה הראל כפיר
אגם קלאמזה בקפרון שבאזור זלצבורג. המלצות לטיול באוסטריה
אגם קלאמזה בקפרון שבאזור זלצבורג. צילום: דפנה הראל כפיר

קראוס-וינקלר: "אוסטריה מציעה לישראלים שילוב מושלם בין טבע, היסטוריה וגם תמורה מצוינת עבור המחיר. לכל זה אפשר להוסיף את הכנסת האורחים החמה של האוסטרים. לכן הישראלים אוהבים כל כך את אוסטריה".

אילו המלצות לטיול באוסטריה יש לך עבור תיירים ישראלים שמגיעים בפעם השנייה?

מזכירת התיירות האוסטרית Susanne Kraus-Winkler
מזכירת התיירות האוסטרית Susanne Kraus-Winkler

קראוס-וינקלר: "אני ממליצה לחוות עוד מאוסטריה. אוסטריה היא לא רק וינה והיא לא רק זלצבורג. רוב התיירים מישראל מגיעים לווינה, זלצבורג וטירול, אבל כדאי לחוות גם את היקבים שיש לאוסטריה להציע, את המעיינות החמים ואת אזור האלפים. האזורים שנמצאים סביב וינה או סביב זלצבורג שונים מאזורים אחרים ואפשר לספוג בהם חוויה אחרת.
"36% מהתיירים הישראלים מגיעים עם המשפחה, ואני חושבת שהסיבה היא שיש לנו הרבה הצעות למשפחות. יש לנו "בתי מלון למשפחה", שמספקים חוויה מותאמת למשפחות. זו סיבה אחת להגיע, זה מתאים למשפחות. לא משנה אם מגיעים לווינה או למקום אחר – תמיד תהיה פעילות שמתאימה למשפחה. אני חושבת שבגלל ההצעות האלה שמותאמות למשפחות, הישראלים מגיעים לטיול משפחתי באוסטריה. וגם בלי קשר למלונות הללו, החוויה שאוסטריה מציעה היא חוויה טובה לכל המשפחה – לא משנה אם נוסעים לווינה או למקום אחר, תמיד יש משהו לעשות שמתאים לכל המשפחה. הסיבה השנייה, שוב, היא התמורה הטובה בעד הכסף".

ומה את מציעה למשפחה שכבר ביקרה למשל בזלצבורג – אילו המלצות לטיול באוסטריה?

קראוס-וינקלר: "זה תלוי מה המשפחה רוצה לעשות, אבל בטירול, למשל,יש לנו הרבה בתי מלון שמותאמים למשפחות. הם מציעים חוויה שנתפרה במיוחד עבור משפחות. יש בהם פעילויות ילדים, פעילויות בידור לילדים, ארוחות לילדים וגם פעילות נפרדת מותאמת להורים. כך יש איזון בין הזמן שבו ההורים והילדים יכולים לבלות בנפרד ולבין הזמן שהם מבלים יחד. בנוסף, יש כמובן אתרי בילוי באלפים ומחוץ לזלבורג. יש את אזור האגמים – הוא כל כך יפה. זה מקום נהדר להגיע אליו עם המשפחה, אפשר גם לשחות בהם. ויש גם אתרים שבהם יש מחיר מיוחד לילדים, או כניסה חינם לילדים. יש גם האזור שסביב וינה. לשכת התיירות האוסטרית מספקת הרבה מאוד מידע למשפחות שרוצות המלצות לטיול באוסטריה".

Booking.com

מהי העונה המומלצת בעינייך לבקר באוסטריה?

קראוס-וינקלר: "כל אחד צריך לקבל את ההחלטה – מה מעניין אותו יותר, האם ספורט חורף או טיול קייצי. אם באים בחורף, יש הרבה פעילויות ספורטיביות, יש לנו גם רכבלים נהדרים. חוץ מסקי, יש עוד הרבה מה לעשות. יש מעיינות חמים ויש גם מתקני ספא חיצוניים ופנימיים. אם באים בקיץ, מומלץ לטייל באגמים. מומלץ גם לבקר בספא. תמיד יש סיבה טובה לבקר באוסטריה, תלוי במה שמעניין אתכם".

ומה לגבי שופינג? ישראלים אוהבים לעשות שופינג. מתי הזמן הטוב ביותר?

קראוס-וינקלר: "הזמן הטוב ביותר לשופינג הוא האביב והסתיו – גם בגלל סיילים וגם בגלל פשוט כיף להסתובב ואז יש קולקציות חדשות. באביב גם הכול פורח.


אתם עוד לא עוקבים אחרינו בטלגרם? לחצו כאן >


כמובן שגם בקיץ אפשר להסתובב – כי הקיץ באוסטריה לא חם. ואי אפשר שלא להזכיר את שווקי חג המולד".

ואי אפשר לתת המלצות לטיול באוסטריה בלי להזכיר כמה מוזיאונים מומלצים

קראוס וינקלר: "בהחלט, יש באוסטריה הרבה מאוד מוזיאונים, חלקם הגדול בווינה. בין המומלצים אפשר להזכיר את וילה קלימט, המוזיאון לאמנות מודרנית, מוזיאון ליאופולד, מוזיאון סיסי בטירת הופבורג, המוזיאון לתולדות האמנות ועוד".

לכמה זמן את ממליצה להגיע לאוסטריה כדי ליהנות מחוויה מושלמת?

המלצות לטיול באוסטריה: העיירה הלשטאט
העיירה הלשטאט באוסטריה. צילום: דפנה הראל כפיר

קראוס-וינקלר: "שבוע זה המינימום, עדיף אפילו 10 ימים. אם את רוצה לבקר בווינה, מומלץ לשהות בה לפחות 3 ימים, אחר כך תסעי לזלצבורג – שם תצטרכי לפחות יומיים, ובטירול תזדקקי לפחות ליומיים נוספים. אבל אם מפצלים את הביקור – אז כדאי להקדיש לווינה 4-5 ימים. בפעם הבאה, תלכי לאזורים הכפריים – לספא, לאזור שסביב זלצבורג, לאזור היקבים. לאזור היקבים מומלץ לבוא בקיץ ואפילו עדיף בסתיו. למעש, הפריחה מתחילה רק במאי".


אתם עוד לא חלק מהקהילה שלנו בפייסבוק? לחצו כאן >


 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות