מילקי שלוק ושוקו יטבתה - פואנטה טועמת את מהדורות הקיץ ויש לה מה לומר

מילקי שלוק ושוקו יטבתה – פואנטה טועמת את מהדורות הקיץ ויש לה מה לומר

מילקי שלוק הוא גרסה שונה לחלוטין של המילקי המקורי – האם הוא טעים? ומה חשבנו על מילקשייק יטבתה שהחל להימכר מחדש? מבחן טעימה עם פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בקיץ הזה שטראוס מיישמת את הפתגם הידוע "סוס מנצח לא מחליפים". היא החזירה למדפים את מילקשייק יטבתה והשיקה מהדורת קיץ של המעדן הכי נמכר שלה – מילקי. כל אחד משני המוצרים מביא איזשהו רענון, אבל הרעיון המרכזי הוא לקחת את המותג שהצרכנים כבר אוהבים ומכירים, ולהציע אותו בעוד גרסה. אז מה חדש? באגף מעדני החלב, מהדורת הקיץ של מילקי היא מילקי שלוק; ובאגף המשקאות, חזר למדפים מילקשייק יטבתה – אבל בבקבוק פלסטיק (שמזהם מאוד את הסביבה) ועם סירופ שוקולד.

כרגיל, פואנטה כאן כדי לספר לכם קצת על המוצרים החדשים ולעדכן על תוצאות מבחן הטעימה של מילקי שלוק ושל מילקשייק יטבתה.

מילקי שלוק – לא מזכיר מילקי…

מילקי שלוק
מילקי שלוק: מארז זוגי. צילום: דפנה הראל כפיר

אז מילקי שלוק ממש לא מזכיר את מעדן מילקי הקלאסי, גם אם יש לו את אותו שם. קודם כל, כי מילקי שלוק הוא לא מעדן חלב בטעם שוקולד עם קצפת, ושנית כי לא אוכלים אותו… מילקי שלוק הוא מעדן לשתייה (על המארז אפילו מומלץ לשקשק היטב), בטעם אייס קפה. בשטראוס אומרים שלמעשה מדובר במעדן מילקי המשלב פודינג בטעם אייס קפה.

פואנטה בטלגרם

מילקי שלוק נמכר במארזים של זוגות, כאשר עם כל גביע מגיעה גם גלילית ופל מצופה שוקולד חלב, שאפשר לאכול בנפרד או לטבול במילקי. זה כמובן יוצר מעדן מתוק שאליו מצטרף חטיף מתוק – כמות אדירה של סוכר, מתיקות וקלוריות.

הצצה לרשימת הערכים התזונתיים מגלה שבכל יחידה, המכילה כ-138 גרם כולל הוופל, יש 239 קלוריות, 109 גרם נתרן, 12 גרם שומן ו-6 (!) כפיות סוכר.

במבחן הטעם המוצר הזה זוכה לציון בינוני, מפני שהוא בעיקר מתוק. הנוכחות של טעם הקפה לא מספיק מורגשת וגם נוכחות הקצפת מתבטלת עם השקשוק.

מחיר: יותר יקר ממילקי רגיל

עוד כדאי לדעת שהתכולה יותר קטנה מזו ששיש במילקי רגיל – אבל המחיר גבוה הרבה יותר, למעשה פי שלושה.

מעדן מילקי של שטראוס נמכר ב-כ-2.90 ש"ח, ואילו מעדן מילקי שלוש נמכר בכ-4.60 ש"ח (שניים ב-9.10 ש"ח).

מילקשייק יטבתה – למה בבקבוק פלסטיק?

כאמור, שטראוס החזירה למדפים גם מוצר של יטבתה שהיה אהוב מאוד במשך שנים: מילקשייק יטבתה. הוא מגיע בשני טעמים, מילקשייק וניל ומילקשייק שוקו – והפעם עם תוספת של סירופ שוקולד. המילקשייק נמכר בבקבוק פלסטיק, וחבל. בעבר הוא נמכר בקרטונית (שגם היא מזהמת, אבל קצת פחות). בעידן שבו המודעות למשבר האקלים הולכת ועולה, מצופה מיצרניות מזון לחשוב היטב על התרומה הנכבדת שלהן לזיהום הפלסטיק.

בכל מקרה, את ההחלטה לשווק מחדש את מילקשייק יטבתה מסבירים בשטראוס כך: "בשנה האחרונה ניתן לראות מגמה בה יותר ויותר חברות מחזירות מוצרים נוסטלגיים או מייצרות מוצרים בטעמים שונים לבקשת הצרכנים, למשל: מחלבת שטראוס החזירה את מעדן הגולן לבקשת הצרכנים, מקדונלד'ס החזירה את מנת "מק צ'יקן" משנות ה-90 של המאה הקודמת, גלידת גולדה השיקה את 'טעם העצמאות' כמוצר קבוע לפי בקשת הגולשים ונסטלה ייצרה את שלגון קראנץ' פיסטוק לבקשת הצרכנים. גם מחלבת יטבתה החזירה למדפים מספר מוצרים לבקשת הישראלים מבניהם: משקאות ארוחת הבוקר ושוקו מקופלת שהיה במהדורה מוגבלת. עכשיו היא מחזירה את המילקשייק האהוב בשני טעמים קלאסיים: וניל ושוקו. מאז ירדו המשקאות מהמדפים ב-2019, יטבתה מקבלת פניות רבות מצרכנים וכעת הם חוזרים עם תוספת סירופ שוקולד משדרגת".

בשטראוס משום מה מציינים לטובה את המעבר לפלסטיק, ואומרים: "המשקה שבעבר נמכר בקרטונית, חוזר הפעם בבקבוק אישי ונוח לשתייה".

במבחן הטעימה, מילקשייק יטבתה זכה לתגובות מעורבות – מצד אחד היה כיף להיזכר במוצר יחסית נוסטלגי (גם אם הוא לא כזה ישן), מצד שני הוא קצת מתוק מדי, ככל הנראה בגלל תוספת הסירופ.

  • מחיר: 6.80 ש"ח לבקבוק של 300 מ"ל.

 

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות