דגני בוקר שיבולת שועל של קוואקר עם דבש ועם חמוציות - ארוחה מזינה או צ'ופר?

דגני בוקר שיבולת שועל של קוואקר עם דבש ועם חמוציות – ארוחה מזינה או צ'ופר?

טעמנו את דגני הבוקר של קוואקר – שיבולת שועל עם דבש ועם חמוציות. אחרי שטעמנו בדקנו גם את הרכיבים התזונתיים. מה המסקנה?

דגני בוקר שיבולת שועל קוואקר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם פותחים את הבוקר עם דגני בוקר, תמצאו עוד שני טעמים על המדף – הפעם מבית קווקאר (QUAKER). הטעמים שהושקו הם דגני בוקר עם קוואקר דבש ודגני בוקר קוואקר חמוציות. מן הסתם, אלה לא תוספות מפתיעות וגם התוצאה לא מפתיעה. כמה כבר אפשר לפספס כשמוסיפים לדגני בוקר מתוקים דבש או חמוציות? בקיצור, מדובר בדגני בוקר טעימים, ועכשיו השאלה היא עד כמה הם מזינים.

דגני בוקר קוואקר שיבולת שועל עם דבש ועם חמוציות

המותג קוואקר, שהפך שם נרדף לשיבולת שועל, נהנה מהפופולריות שלאחרונה זוכה לה שיבולת שועל ורוצה להרחיב את מגוון האפשרויות לצרכנים.

כידוע, שיבולת שועל היא דגן מלא שיש לו יחסי ציבור מצוינים בזמן האחרון. היא מכילה ויטמינים ומינרלים ועשירה בסיבים תזונתיים. קרן ברקת, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי, אמרה עם ההשקה כי הצרכן הישראלי גילה את שיבולת השועל: "בשנה האחרונה, סביב העלייה בבישול הביתי והחיפוש אחר חלופות בריאות יותר, צמיחת קטגוריית שיבולת שועל הואצה ל-25%".

כפי שגם פרסמנו כאן בפואנטה, שיבולת שועל הפכה לחביבת הטבעונים גם במשקאות תחליפי חלב, כמו משקה שיבולת שועל של תנובה אלטרנטיב או משקה אלפרו בריסטה שיבולת שועל.

לאור זאת, ההשקה הזאת אינה מפתיעה ואפילו מתבקשת.

דגני בוקר קוואקר OAT FLAKES עם חמוציות מכילים 35% שיבולת שועל, והגרסה עם הדבש מכילה 42% שיבולת שועל. מדובר ללא ספק בנתונים מרשימים, אבל כדאי להסתכל בכמות הסוכר. שימו לב שהמוצר הזה גם "זוכה" למדבקה אדומה בגלל כמות הסוכר הגבוהה.

עבור מי שמחפש ארוחת בוקר מזינה, לא בטוח שכמות של 452 קלוריות ב-100 גרם זו התשובה.

הנה הצצה לסימון התזונתי של המוצרים החדשים.

דגני בוקר קוואקר שיבולת שועל עם דבש

 

דגני בוקר קוואקר שיבולת שועל עם חמוציות

 

ומה לגבי הכמות? האריזות הן אריזות קטנות של 400 גרם בלבד, כך שכל אריזה מספיקה לארוחות ספורות בלבד.

בשורה התחתונה – לאכול או לא לאכול?

דגני בוקר קוואקר שיבולת שועל עם דבש או עם חמוציות הם צ'ופר טעים, אך עדיף שלא להפוך אותם לארוחת בוקר, בטח לא באופן קבוע. הם משביעים לזמן קצר ומכילים כמות גבוהה של סוכר. עבור מי שרוצה מדי פעם לגוון את הארוחה או לפנק את הילדים, זה יכול להיות נחמד, אבל לא כדאי להופך את זה לארוחת בוקר קבועה.

מחיר: 18-21 ש"ח.

 

היה לכם מעניין? יופי, אל תשמרו את זה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

ולייק לעמוד של פואנטה כבר עשיתם?

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות