סולרו החדש: סולרו משמש-אפרסק מ-100% פרי. מבחן טעימה

סולרו החדש הוא לא ארטיק, אלא קינוח. מבחן טעימה

סולרו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

סולרו הוא אחד הארטיקים הכי טעימים שיש, ובכל שנה-שנתיים מצטרפים עוד טעמים ומרחיבים את המותג. הטעם החדש, כך אומרת היצרנית גלידת שטראוס, הוא בכלל לא ארטיק, אלא קינוח. למה הכוונה? הפעם אין בסולרו בכלל גלידה – לא גלידת הווניל המוכרת ולא שום גלידה אחרת.

אז האם הוא טעים? פואנטה פותחת את הקיץ עם מבחן טעימה לסולרו.

סולרו אפרסק ומשמש – לא ארטיק, אלא קינוח

אחת הקטגוריות הצומחות בשוק הגלידות בשנים האחרונות הינה קטגוריית הWELLNESS, וגלידות שטראוס כבר כמה שנים מפתחת את הקטגוריה הזאת.

 הרעיון הוא לשדר לצרכנים שמותר להם להתפנק עם משהו מתוק וקר, אשר מצד אחד הם לא מתפשרים בו על הטעם ומצד שני הוא אינו עתיר קלוריות.

פואנטה

 

כאמור, הפעם היא מותחת את המותג סולרו מ"ארטיק" ל"קינוח", ומשיקה את סולרו משמש-אפרסק: סוג של קינוח פרי על מקל. בנוסף, מדובר בגרסה שנמכרת רק במאגדת (אריזה של 5 חטיפים) לצרכנים ביתיים.

סולרו 100% פרי הוא קינוח פירות קפוא המכיל 3 רכיבים טבעיים – משמש, אפרסק ובננה. הקינוח מכיל 58 קלוריות ליחידה. מספר הקלוריות הנמוך מושג לא רק באמצעות הרכיבים, אלא גם באמצעות הגודל – מדובר בקינוח קטן יחסית. הוא בהחלט מספיק להיות נשנוש מפנק לאדם אחד, אבל אין ספק שהוא קטן ביחס לארטיקים ושלגונים אחרים במקרר.

סולרו 100% פרי

 

עם זאת, שימו לב, עדיין מדובר בכמות גבוהה של סוכר ויש לו גם מדבקה אדומה. מדובר בקינוח של 60 גרם, המכיל 3 כפיות סוכר.

סולרו 100% פרי – מבחן הטעימה

כאמור, חובבי המותג צריכים לדעת מראש שזה לא סולרו רגיל – ואין בו גלידה וניל. הגלידה, כידוע, תורמת חלק גדול מהטעם המיוחד שלו בדרך כלל, ולכן זה משמעותי וצריך לדעת לא לצפות לה…

בסולרו 100% פרי אפרסק-משמש הטעם הוא שונה ומאוד פירותי. המתיקות גבוהה ומחית הבננה מורגשת. אפשר לומר שזה יותר דומה לשייק פירות שהוקפא, גם במרקם שאינו נוזלי אלא מחוספס יותר.

הדעות של הטועמים היו חלוקות – חלק אהבו מאוד וחלק פחות. אני אהבתי, אבל הייתי שמחה לקצת יותר חמצחצות וקצת פחות מתיקות.

מחיר: 21-27 ש"ח למאגדת של 5 יחידות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות