מבחן טעימה: היוגורט הראשון שלי - שטראוס עם מוצר חדש לילדים

מבחן טעימה: היוגורט הראשון שלי – שטראוס עם מוצר חדש לילדים

טעמנו את המוצר החדש של שטראוס: "דנונה – היוגורט הראשון שלי", וגם בדקנו את המחיר בהשוואה למוצרים אחרים

היוגורט הראשון שלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יצרניות המזון כל הזמן מחפשות קהלים חדשים – ורצוי שהם יהיו כמה שיותר צעירים, כדי שייחשפו למותג ויאהבו אותו גם כאשר יתבגרו. מאחורי "דנונה – היוגורט הראשון שלי" שהשיקה לאחרונה שטראוס עומד מן הסתם הרציונל  הזה. מדובר ביוגורט עדין שנמכר בגביע יותר קטן מהיוגורט הרגיל, ונמכר בשני טעמים – יוגורט טבעי בטעם שמנתי ויוגורט טבעי עם שיבולת שועל טחונה. היוגורט מועשר בסידן ובוויטמין D.

כרגיל באתר פואנטה, טעמנו את המוצר החדש שהגיע למדפים וגם בדקנו מה הוא מכיל.

דנונה – היוגורט הראשון שלי מבית שטראוס: מבחן טעימה

דנונה הוא מותג היוגורטים המוביל מבית שטראוס והוא גם מותג היוגורטים המוביל בארץ. לפי נתוני החברה, הוא חולש על51% מנתח השוק בישראל. כידוע, עם האוכל בא התאבון. כעת הוא מכוון להוריהם של ילדים צעירים עם מוצר חדש: "היוגורט הראשון שלי".

בחברה אומרים שהוא פותח במיוחד עבור ילדים צעירים, ומוסיפים בצורה ברורה: "היוגורט פותח במטרה לעודד צריכת יוגורט כבר מגיל צעיר". לכן, הדגש הוא על מרקם סמיך ונוח לאכילה, על טעם עדין ועל כמות קטנה שמתאימה לילדים. משקל הגביע 100 גרם, כאשר בשטראוס אומרים שמדובר במנת צריכה המתאימה לילדים ומותאמת לאחיזה בכף ידי קטנה. אגב, הגביע הרבה יותר גדול מהתכולה בפנים, וזה קצת מעצבן.

הסיבה למנה הקטנה, כך מסבירים בשטראוס, היא לא רק שילדים אוכלים מעט, אלא כדי להשאיר מקום לעוד מרכיבים בארוחה. המרקם הסמיך מאפשר להם לאכול באופן עצמאי.

מבחן טעימה מגלה שאכן מדובר ביוגורט עם טעם עדין שילדים מתחברים אליו. אבל, מה שחשוב לדעת הוא שבתוך היוגורט הלא גדול הזה יש כפית סוכר…

כאמור, הסדרה כוללת שני טעמים, אחד מהם מגיע עם שיבולת שועל טחונה. דנונה הצליחה לייצר כאן מרקם חלק וטעם מוצלח, מבלי שמורגש שיש ביוגורט שיבולת שועל טחונה. זה יתרון, משום שילדים בדרך כלל נרתעים ממרקמים לא חלקים ומ"פירורים" באוכל שלהם.

ערכים תזונתיים – היוגורט הראשון שלי

ביוגורט הראשון שלי בטעם קלאסי יש 5% שומן, 88 קלוריות ל-100 גרם ו-48 מ"ג נתרן ל-100 גרם.

ביוגורט הראשון שלי עם שיבולת שועל יש 4.2% שומן, כ-80 קלוריות ל-100 גרם ו-41 מ"ג נתרן ל-100 גרם.

היוגורט הראשון שלי - ערכים תזונתיים
רכיבים תזונתיים וסימון תזונתי ביוגורט הראשון שלי בטעם קלאסי. צילום: דפנה הראל כפיר

 

רכיבים תזונתיים - היוגורט הראשון שלי
רכיבים תזונתיים וסימון תזונתי ביוגורט הראשון שלי עם שיבולת שועל. צילום: דפנה הראל כפיר

 

שניהם מכילים כפית סוכר (שמקורה בחלב עצמו), ויש בהם תוספת של סידן ושל ויטמין D.

פואנטה בטלגרם

מחיר: גבוה יחסית למשקל

בשטראוס מתמחרים את המוצר הזה במחיר יחסית גבוה ל-100 גרם. זה לא מפתיע, משום שהרבה פעמים מוצרים שמיועדים לילדים מתומחרים במחירים יותר גבוהים ממוצרים "רגילים". הורים נוטים להיות פחות רגישים כשהם קונים מוצרים כאלה, והיצרניות יודעות את זה.

מחיר היוגורט הראשון שלי: 2.30 ל-100 גרם. זאת,  בהשוואה ליוגורט דנונה במתיקות מעודנת, למשל, שעולה 1.54 ש"ח ל-100 גרם, או יוגורט דנונה ביו שנמכר ב-1.81 ש"ח ל-100 גרם.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות