גלידת מגנום: טעמנו את סדרת הפיינטים של MAGNUM

גלידת מגנום: טעמנו את סדרת הפיינטים של MAGNUM

גלידת מגנום מגיעה בארבעה טעמי וניל ועם הפתעה שוקולדית בתוך כל גביע. איזה טעם הכי אהבנו? מבחן הטעימה של פואנטה

גלידות מגנום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




ארבע שנים אחרי ההשקה בחו"ל, גלידות מגנום מגיעות לישראל. מדובר בסדרת גלידות פיינטים של מגנום, שכוללת 4 טעמים שונים של וניל. מה שמשותף לכל הטעמים הוא דיסק שוקולד (חלב או לבן) ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה – מה שהופך אותן לגלידות פיינטים.

מומלץ להוציא את הגלידה מהמקפיא למספר דקות, לשבור בעדינות את מעטפת השוקולד ע"י לחיצה בצידי האריזה – ובעזרת כף לשבור את דיסק השוקולד בחלק העליון.

אם זה נשמע לכם מעט מוכר, זה לא במקרה. בשנה שעברה הושקה סדרת גלידות פסק זמן במתכונת די דומה.

לשמחתנו כאן באתר פואנטה, הוטלה עלינו המשימה החיונית לטעום את הגלידות ולספר לכם מה חשבנו עליהן. אז ככה, כולן טעימות בטירוף… אבל אין בהן שמנת, למרות שהכיתוב על האריזה הוא "גלידת שמנת".

מה כן יש בהן? צרכנים מנוסים יודעים שעל כל מוצר מזון מופיעה רשימת הרכיבים, וסדר ההופעה ברשימה מעיד על כמות הרכיב במוצר. כלומר, הרכיב שמופיע ראשון הוא זה שיש הכי הרבה ממנו. במקרה של גלידת מגנום מדובר במים. הגלידה לא מכילה שמנת וגם לא חלב טרי.

המרכיב השני הוא שוקולד חלב, והרכיב השלישי הוא חמאה. לאחר מכן מופיע סירופ גלוקוז , סוכר ואבקת חלב. בהמשך הרשימה תמצאו מתחלב (E-471), מייצבים (E-407, E-410 ו-E-412), פירורי תרמילי ונילה, חומרי טעם וריח וצבעי מאכל.

גלידת מגנום פיינט וניל קלאסיק

גלידת מגנום

גלידת וניל קלאסיק כשמה כן היא – גלידת וניל, אבל כחלק מסדרת הפיינטים של מגנום, היא כוללת שברי שוקולד חלב ומעטפת שוקולד חלב. השילוב כמובן מצוין, ומי שמעדיף לאכול רק את גלידת וניל יכול כמובן לקחת מאמצע הגביע.

גלידת מגנום פיינט וניל שוקולד לבן

על אותו עיקרון שמוצעת גלידת מגנום פיינט וניל קלאסיק, מוצע גם הטעם הזה של גלידת וניל שוקולד לבן. דיסק השוקולד ושברי השוקולד הם של שוקולד לבן והטעם מאוד מתוק. מי שאוהב שוקולד לבן ייהנה מהגלידה הזאת מאוד.

מגנום פיינט שוקולד לבן עוגיות

אם גלידה ושוקולד זה לא מספיק  מושחת, יש גם טעם של שוקולד לבן ועוגיות. השילוב מוצלח מאוד, אבל המתיקות מטורפת…

מגנום פיינט וניל שקדים

גלידת מגנום וניל שקדים

הטעם המוצלח ביותר בעינינו ההיה הטעם של גלידת מגנום פיינט שוקולד ושקדים. המרקמים השתלבו מצוין ושילוב הטעמים היה מאוזן.

גלידות מגנום פיינט – ייבוא מחו"ל

הסדרה החדשה קיימת בחו"ל מספר שנים והושקה לראשונה בבריטניה ב-2017 (המותג מגנום עצמו נוסד ב-1989). בגלידת שטראוס, השייכת ליונייוור, אומרים שבכל המדינות שבהן היא נמכרת היא זוכה להצלחה. בארץ היא מצטרפת לכמה גלידות פרימיום שהושקו כאן, והמחיר שלה בהתאם (ראו בהמשך). ביוניליוור כנראה רוצים להגדיל את הנתח שלהם בעוגת ההכנסות מגלידות לצריכה ביתית, לאחר שבשנת 2020 שוק הגלידות גלגל בישראל 2 מיליארד ש"ח וצמח בכמעט 5% בהשוואה ל-2019 (על פי נתוני סטורנקסט). הצריכה הביתית בקטגוריה צמחה בכמעט 14%, מה שמצביע על כך שהצרכנים קונים יותר גלידות ביתיות.

מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור, אומרת כי כמובילת שוק הגלידות בישראל, גלידת שטראוס מזהה את המגמות ומביאה אותן לצרכניםץ במשבר הקורונה התחזקה קטגוריית הפרימיום בצריכה הביתית, ככל הנראה משום שאנשים רצו לפצות את עצמם על כך שאינם יכולים לאכול ולבלות בחוץ. נראה שזו גם הייתה הסיבה שגלידת שטראוס בחרה להשיק את המוצר בינואר – למרות שמדובר בחורף, כדי לנצל את המומנטום של צריכת מוצרים מפנקים ע"י הצרכנים.

מחיר גלידת מגנום

גלידות מגנום מוגדרות כאמור "גלידות פרימיום", והם אכן יקרות. הן נמכרות באריזות קטנות של 440 גרם בלבד, כך שמשפחה מחסלת אותן במהירות.

המחיר – כ-22 ש"ח. כלומר, כ-5 ש"ח ל-100 גרם גלידה.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל וזה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות