איכילוב Well מציעה לשבים מחו"ל בדיקת PCR ביתית בתשלום מופחת (ועדיין יקר)

איכילוב Well מציעה לשבים מחו"ל בדיקת PCR ביתית בתשלום מופחת (ועדיין יקר)

אם אתם מעוניינים לעשות בדיקת PCR ביתית, אולי תקבלו הנחה. כל הפרטים והמחירים של איכילוב WELL, המציעה בדיקות ביתיות בנוסף לבדיקות בסניפי מד"א

בדיקת PCR ביתית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

נהלי הבידוד והבדיקות לאור גילוי זן האוקמירון של הקורונה הוחמרו, כך שכל השבים מחו"ל נדרשים לבידוד עד להצגת בדיקת PCR שלילית. מחוסנים נדרשים לבידוד של 3 ימים ולא מחוסנים לבידוד של 7 ימים. לאור זאת, גדל הביקוש לבדיקות קורונה, במיוחד בדיקת PCR ביתית.

בחברת איכילוב Well מזהים את ההזדמנות ומציעים כעת לשבים מחו"ל הנחה על בדיקות PCR בבית הלקוח. עלות הגעת הבודק לכתובת בתל אביב והסביבה היא 250 ש"ח, ועלות ההגעה לאזורים אחרים היא 350 שקל. מחיר כל בדיקת PCR הוא 135 ש"ח נוספים (במקום 250 ש"ח). ההנחה ניתנת רק למי שביצע את בדיקת ה-PCR לפני הטיסה במוקדי איכילוב WELL או בסניפי מד"א.

בדיקת PCR ביתית של איכילוב WELL אחרי טיסה

אז כמה תעלה בדיקת PCR ביתית של איכילוב WELL למי ששב מחו"ל? התשובה תלויה במיקום ובמספר הנבדקים. המחיר יורד מעט אם הוא ביצע במד"א גם בדיקת קורונה לפני הטיסה.

בכל מקרה כל הסיפור, הזה מייקר מאוד את ההוצאה על החופשה במאות שקלים.

תל אביב והמרכז מחוץ לתל אביב
מחיר הגעת דוגם 250 ש"ח 350 ש"ח
מחיר כל בדיקה למי שנבדק במד"א לפני הטיסה 135 ש"ח 135 ש"ח
מחיר כל בדיקה למי שלא נבדק במד"א לפני הטיסה 220 ש"ח 220 ש"ח
סה"כ לאדם בודד  385 / 470 ש"ח  485 / 570 ש"ח
סה"כ למשפחה של 4 נפשות 790 / 1,100 ש"ח 890 / 1,200 ש"ח

 

ההוצאה סביב בדיקות הקורונה מתחילה כמובן עוד לפני הטיסה. נזכיר כי לפני הטיסה לחו"ל בדרך כלל יש דרישה לבצע בדיקת PCR ולהציג את הבדיקה השלילית. מגוון המקומות שבהן אפשר לבצע בדיקת קורונה לפני טיסה גדול, החל מבדיקת קורונה בתחנות דלק של סונול במחיר נוח, דרך בדיקת קורונה בסניפי BE פארם או בדיקת קורונה בסופר-פארם ועד בדיקת קורונה לפני טיסה בביקורופא.

אחד המוקדים הפופולריים לבדיקת PCR לפני טיסה הוא מד"א (באמצעות איכילוב WELL), וממש לאחרונה פרסמנו כאן כי זמן ההמתנה לתשובה לבדיקת קורונה במד"א התקצר. את התוצאה מקבלים תוך 10-16 שעות בלבד (ולא תוך 24 שעות כמקובל בשוק הבדיקות).

את הבדיקות ליוצאים לחו"ל איכילוב Well עורכת בבית הלקוח או באחד באחת מ-20 תחנות מד"א : ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, באר שבע, הרצליה, רמת גן-גבעתיים, נתניה, פתח תקוה, כפר סבא, חדרה, אשדוד, חולון, רחובות, קריות, עכו, טבריה, עפולה ומודיעין.

ההרשמה לבדיקות לטסים והחוזרים מחו"ל נערכת באופן דיגיטלי – מזמינים תור באתר איכילוב Well בכתובת ichilov-well.co.il. בוחרים את התחנה הקרובה ומשלמים באתר. לאחר ביצוע הבדיקה, תתקבל תוצאה במסרון לנייד ולמייל.

לאן אפשר לטוס? יש להתעדכן ברשימת המדינות האדומות

נזכיר כי לאור החשש הגובר בעולם כולו מפני וריאנט האומיקרון, מדינות שונות מטיול מגבלות שונות.

גם ישראל עצמה עדכנה את רשימת המדינות האדומות, נכון היום מדובר במדינות באפריקה, אך במשרד הבריאות לא שוללים אפשרות להרחיב את הרשימה גם למדינות אירופה.

לפי הנתונים הידועים כיום, הזן החדש הוא הרבה יותר מדבק מזן הדלתא (פי 1.3) – אשר כשלעצמו היה הרבה יותר מהזן הראשון של הקורונה. עוד נתונים שפורסמו מצביעים על כך שיעילות החיסון מול האומריקון עומדת על 90%, לעומת 95% נגד הדלתא. לכן, במדינות רבות בעולם נוקטים משנה זהירות ומחמירים את נהלי הכניסה. עם זאת, עדיין לא הוכרז על סגירת נתב"ג או על סגירת מדינות אחרות, ויש לא מעט ישראלים שמבקשים לטוס.

מומלץ להיכנס לכתבה לאן אפשר לטוס ולהתעדכן ברשימת המדינות האדומות והירוקות.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות