יותר זול מרמי לוי - אתר מיי באנדלס מציע משלוח מהיר וחינמי של מוצרים שונים

יותר זול מרמי לוי? אתר מיי באנדלס מציע משלוח מהיר וחינמי של מגוון מוצרים

האתר החדש מיי באנדלס, שמציע שיווק ישיר מהיצרן לצרכן, מצליח להתחרות ברמי לוי והוא יותר זול משופרסל אונליין. אבל זה לא אתר רגיל. פרטים בכתבה

מיי באנדלס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם מצאתם את עצמכם תקועים בלי חלב, בלי גבינה, בלי חומר ניקוי או בלי חומרים לעוגה – תוכלו להזמין מארז של תנובה, שטראוס, "הנמל", סנו וספקים אחרים ישירות דרך אתר חדש: מיי באנדלס (My Bundles). אמנם, בדרך כלל אנחנו קונים את המוצרים האלה ברשתות השיווק (בסניפים או אונליין), אבל האתר מציע לקנות את המוצרים האלה באמצעותו ישירות מהיצרנים, עם משלוח מהיר מאוד תוך שעה. מה שחשוב לזכור הוא שמדובר במארז של מוצרים קבועים ולא במארז בהרכבה אישית. בנוסף, חשוב לזכור שהחבילות מורכבות אך ורק מהמוצרים של אותו יצרן – כך שאם אתם אוהבים קוטג' של תנובה וגבינת סקי של שטראוס, לא תוכלו לקבל אותם באותה חבילה…

השאלה היא כמובן אם המחירים משתלמים, ואם קיים משלוח באזור מגוריכם. לגבי המחיר החבילות – מיד נרחיב.

לגבי הזמינות, נכון להיום, המשלוחים זמינים ב-14 ערים, ביניהן פתח תקוה, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, בני ברק, רמת גן גבעתיים ועוד. בקרוב יהיו משלוחים לגוש דן ולשרון. עד תחילת שנת 2022 תהיה זמינות ארצית. המשלוחים פעילים בימי א'-ה בשעות 07:00-23:00 וביום ו' בשעות 07:00-13:00.

אילו מוצרים אפשר להזמין דרך מיי באנדלס?

כאמור, הרעיון מאחורי מיי באנדלס הוא לייצר פלטפורמה שמאפשרת להזמין חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים מהיצרנים המובילים בארץ באופן ישיר לצרכן, עד פתח הבית, תוך שעה, עם משלוח חינם. קהל היעד הוא לקוחות פרטיים ועסקיים.

הדגש באתר הוא על פשטות – כך שבניגוד להזמנה באתרים של רשתות השיווק, שבמהלכה יש לסמן כל מוצר בנפרד, כאן ההזמנה היא של חבילות ונדרשות מעט מאוד לחיצות כדי מרגע התחלת ההזמנה ועד סופה.

למיזם הצטרפו היצרנים המובילים במשק, כך שיש מספר חבילות שונות שניתן להזמין:

  • תנובה – חבילת מוצרי חלב או חבילת מוצרים קפואים (כולל בצק קפוא של מעדנות, ירקות של סנפרוסט ועוד)
  • סנו – חבילת מוצרי ניקיון
  • יוניליוור – חבילת חטיפים מלוחים, מתוקים, מוצרי ניקיון וטיפוח
  • הנמל – חבילת מוצרי אפייה
  • שטראוס – חבילת חטיפים מלוחים ומתוקים
  • אסם נסטלה – חבילת מוצרים יבשים של חטיפים, דגני בוקר פיטנס, פריכיות ועוד

כמה עולות החבילות באתר ביי באנדלס?

באתר מוצעות חבילות קבועות בשלוש דרגות מחיר: כ-100 ש"ח, כ-150 ש"ח וכ-200 ש"ח. המחיר כולל כבר את עלות המשלוח.

האריזה מתבצעת על ידי צוות של מסגרות תעסוקה 'יכולות' מבית שיח סוד- הארגון הגדול והמוביל למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

האם המחירים של מיי באנדלס משתלמים?

כדי לבדוק אם המחירים במיי באנדלס משתלמים, בדקנו את המחירים של כמה חבילות באתר לעומת מחירי אותם מוצרים באתר רמי לוי. כאן יש לזכור שכאשר קונים באתר של רמי לוי, משלמים גם על משלוח, ואילו באתר מיי באנדלס המשלוח חינם.

חבילת "תנובה כל מה שצריך": מחיר דומה לרמי לוי

מיי באנדלס תנובה

החבילה כוללת חלב 3%, גבינה בולגרית פיראוס, מעדני חלב של תנובה, גבינת נפוליאון, משקה יוגורט יופלה, קוטג', גבינה לבנה ועוד.

  • מחיר החבילה באתר מיי באנדלס: 149 ש"ח (כולל דמי משלוח)
  • מחיר המוצרים באתר רמי לוי: 153 ש"ח (לא כולל דמי משלוח)

 

חבילת יוניליוור ניקיון ופינוקים: יותר משתלמת מאשר ברמי לוי

חבילת יוניליוור באתר מיי באנדלס

 

חבילת יוניליוור ניקיון ופינוקים כוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה של פינוק, סבון ידיים שיאה של דאב, דאודורנט סטיק של דאב, מרכך בדין כחול אקסטרה, דפים למרכך של בדין, מטליות לניקוי כללי CIF בריח לימון וג'ל אקונומיקה סיף בריח לימון.

  • מחיר החבילה באתר מיי באנדלס: 99 ש"ח (כולל דמי משלוח)
  • מחיר המוצרים באתר רמי לוי: 108 ש"ח (לא כולל דמי משלוח)

חבילת מוצרים קפואים: יותר זול מאשר בשופרסל

באנדל מוצרים קפואים באתר MY BUNDLES

 

חבילת המוצרים הקפואים של תנובה באתר מיי באנדלס יותר זולה באופן משמעותי מאשר קניית אותם מוצרים באתר שופרסל. הפער גדל כשמביאים בחשבון את דמי המשלוח, מאחר שבאתר My Bundles המשלוח חינם ואילו בשופרסל הוא כרוך בתשלום.

פואנטה בטלגרם


החבילה כוללת ירקות קפואים של סנפרוסט, שניצל קפוא של עוף טוב, פיצה קפואה, מלווח קפוא, בצק מרודד של מעדנות ועוד (כל החברות הללו שייכות לתנובה).

  • מחיר החבילה באתר מיי באנדלס: 199 ש"ח (כולל דמי משלוח)
  • מחיר המוצרים באתר שופרסל אונליין: 221 ש"ח (לא כולל דמי משלוח)

בשורה התחתונה: האם משתלם להזמין דרך מיי באנדלס?

כפי שניתן לראות, נכון להיום החבילות במיי באנדלס משתלמות. מבחינה זו, שווה בהחלט להזמין דרך האתר וליהנות ממשלוח מהיר וחינמי. כמובן, ייתכן שאלו מחירי השקה ויהיה צורך לעקוב אחריהם בהמשך.

עם זאת, כאמור, מדובר בחבילות קבועות שלא ניתן להוסיף להן או להוריד מהן מוצרים, כך שאם אתם רוצים לקנות את הירקות הקפואים של סנפרוסט, אבל אתם לא צרכנים של שניצל קפוא – החבילה לא תתאים לכם.

בעניין זה אומרים בחברה שהחבילות הורכבו לאחר ניתוח שוק מעמיק שבדק הרגלי צריכה ומהם המוצרים האהובים והנצרכים ביותר על תושבי ישראל בפילוח על פי אזורי מגורים.

 

 

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות