בדיקה סרולוגית לילדים ברשת BE פארם במחיר נגיש: מחירים וזמינות

בדיקה סרולוגית לילדים ברשת BE פארם במחיר נגיש: מחירים וזמינות

בדיקה סרולוגית לילדים ברשת BE מבוצעת במחיר יחסית נגיש וללא תור. היא מאפשרת קבלת תו ירוק ומספקת מידע לפני קבלת החלטה על חיסון ילדים נגד קורונה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הורים רבים מעוניינים לדעת אם ילדיהם חלו בקורונה ויש להם נוגדנים – במיוחד לאור החלטת משרד הבריאות לאשר חיסון לילדים מגיל 5-11. בדיקה סרולוגית לילדים מספקת אינדיקציה לרמת הנוגדנים בגוף, ולכן לא מעט הורים מעדיפים לבצע את הבדיקה באופן פרטי כדי לקבל תו ירוק עבור הילדים או לפני שהם מקבלים החלטה לגבי חיסון ילדיהם. כעת נפתחת אפשרות לבצע בדיקות סרולוגיות לילדים ברשת הפארם Be (השייכת לרשת שופרסל). הבדיקה מתבצעת באמצעות בדיקת דם פשוטה מאצבעו של הילד.

בשלב הראשון הבדיקות הסרולוגיות יתבצעו רק בסניפים בודדים, ובהמשך הזמינות תגדל. היתרון הוא שניתן לבצע בדיקה סרולוגית ללא תור וללא תיאום מראש.

בדיקה סרולוגית לילדים ברשת BE פארם

הבדיקה הסרולוגית לילדים שמציעה רשת הפארם Be מבית שופרסל מיועדת לילדים בגילים 3-12. במידה ותוצאת הבדיקה חיובית (קיימים נוגדנים בגופו של הנבדק), הילד מקבל תו ירוק עד 31.3.2022 גם ללא ביצוע חיסון.

התשובה נשלחת במסרון תוך כ-30 דקות, ובמקביל מדווחת למשרד הבריאות. כאמור, אם תוצאת הבדיקה חיובית, משרד הבריאות מעדכן באופן אוטומטי תוך מספר ימים את התו הירוק.

בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות ברשת BE – מחיר ומיקום

נזכיר כי ניתן לבצע בדיקה קורונה מהירה ברשת בי פארם וניתן גם לבצע שם גם בדיקת קורונה לפני טיסה. בנוסף נמכרות ברשת בדיקות קורונה ביתיות (בדיקת אנטיגן), כך שמבחינת הרשת, היכולת להציע גם בדיקה סרולוגית לילדים מהווה השלמה של מערך בדיקות הקורונה ברשת.

כמובן, כרשת פארם, BE אינה יכולה לבצע את הבדיקות בעצמה. לכן, היא משתפת פעולה עם מערך הדיגום שיבא טרגט, והוא זה שמבצע את הבדיקות ואת האבחון בפועל.

לדברי מירי סיני, מנכ"לית ובעלים שיבא טרגט, מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו המנגיש את הבדיקות הסרולוגיות לילדים ברחבי הארץ לקראת תחילת החיסונים הילדים: "ניתן יהיה לוודא מי מהילדים הינו בעל נוגדנים לאחר שחלה והחלים ולכן לא יזדקק לחיסון".

בדיקה סרולוגית לילדים ב-BE: רשימת סניפים ומחיר

הבדיקה מתבצעת בשלב ראשון ב- 6 סניפי Be ברחבי הארץ, וזאת ללא צורך בתיאום תור מראש.

  • תל אביב – דיזינגוף סנטר
  • תל אביב – גן העיר
  • כפר סבא – כפר סבא הירוקה
  • חיפה – קניון עזריאלי
  • ירושלים – שרי ישראל
  • אשדוד – אשדוד סיטי

מחיר בדיקה סרולוגית לילדים – 109 ₪.

פואנטה בטלגרם

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות