זמן ההמתנה לתשובה לבדיקת PCR לפני טיסה במד"א התקצר

זמן ההמתנה לתשובה לבדיקת קורונה לפני טיסה במד"א התקצר

התחרות מתחממת: ההמתנה לתשובה על בדיקת PCR לפני טיסה במד"א מתקצרת. תוך כמה זמן תקבלו תשובה וכמה תשלמו? כל הפרטים בכתבה

בדיקת PCR לפני טיסה במד"א
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מתלבטים איפה לבצע בדיקת PCR לפני טיסה, אתם בטח בודקים לא רק את המיקום ואת המחיר, אלא גם כמה זמן תצטרכו לחכות כדי לקבל תשובה. כיום אפשר לבצע בדיקת קורונה לפני טיסה גם במד"א, וגם בביקורופא, סופר-פארם, BE פארם ועוד. המחירים לא זהים – ומסתבר שגם לא זמן ההמתנה לתשובה. כעת מד"א וחברת איכילוב Well מקצרים את זמני קבלת התשובה לבדיקת קורונה לטסים לחו"ל ל-10-16 שעות בלבד – מה שהופך את האפשרות הזאת לאטרקטיבית יותר.

נזכיר כי משך זמן ההמתנה לבדיקת PCR לפני טיסה עומד בדרך כלל על 48-24 שעות – ויש לזה משמעות מבחינת לוח הזמנים של הטסים לחו"ל.

קיצור זמן ההמתנה לתשובה לבדיקת PCR לפני טיסה במד"א

במד"א אימצו מודל של 10/10 – מי שמבצע את הבדיקות עד השעה 14:00 יקבל את הבדיקה עד השעה באותו היום 22:00 ומי שיבצע אותה לאחר השעה 14:00 יקבל אותה עד השעה 10:00 למחרת בבוקר.

בהתאמה, מי שיבצע בדיקת PCR עד השעה 13:00, יקבל את הבדיקה עד השעה 22:00 באותו היום, ומי שיבצע אותה לאחר השעה 13:00 יקבל אותה עד השעה 10:00 למחרת בבוקר.

הבדיקות מתבצעות ב-20 סניפי מד"א ברחבי הארץ: ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, באר שבע, הרצליה, רמת גן-גבעתיים, נתניה, פתח תקוה, כפר סבא, חדרה, אשדוד, חולון, רחובות, קריות, עכו, טבריה, עפולה ומודיעין.

פואנטה בטלגרם

ההרשמה לבדיקה נערכת באופן דיגיטלי – מזמינים תור באתר איכילוב Well בכתובת ichilov-well.co.il.

לאחר הכניסה לאתר, בוחרים את התחנה הקרובה ומשלמים באתר. התוצאה תתקבל תוצאה במסרון לנייד ולמייל.

בנוסף מעמידה איכילוב Well מוקד שירות לקוחות לשאלות בטלפון 03-308-3300.

המחיר לבדיקה ללקוחות פרטיים עומד על 135 ₪.

לרוכשי ביטוח נסיעות לחו"ל בחלק מחברות הביטוח ניתנת הנחה על הבדיקה, כמו כן מחירים מוזלים ניתנים ללקוחות חלק מסוכנויות נסיעות שבהסכם ומועדוני צרכנות.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות