דקטלון כפר סבא: מה תמצאו בסניף DECATHLON ומהן שעות הפתיחה?

דקטלון כפר סבא: מה תמצאו בסניף DECATHLON ומהן שעות הפתיחה?

דקטלון כפר סבא הוא סניף הדגל של DECATHLON בישראל. יש בו המון המון מוצרים שמתפרסים על פני שתי קומות, וגם מתחמי התנסות במוצרים

דקטלון כפר סבא
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אחרי ציפייה ארוכה, סניף דקטלון כפר סבא נפתח במתחם G. הסניף הזה של DECATHLON בכפר סבא מיוחד משום שהוא מוגדר כסניף דגל. במתחם גם יפעל מטה החברה בישראל. מדובר, כמו תמיד בדקטלון, בחנות ענק בת שתי קומות, אשר נמכרים בה כל כמעט כל מוצרי הספורט והכושר שאפשר להעלות על הדעת – החל מנעלי ריצה ועד ציוד צלילה.

אם אתם תושבי האזור וחובבי ספורט, אין ספק שפתיחת דקתלון כפר סבא משדרגת משמעותית את המבחר שעומד לרשותכם בבואכם לקנות ציוד ספורט במחירים נגישים במיוחד. עם זאת, כדאי לזכור שיש לדקטלון גם חנות אונליין, ובנוסף, שאפשר למצוא את מוצרי דקטלון בטרמינל X במחירים אטרקטיביים.

כדאי גם לזכור שבדרך כלל המחירים בדקטלון ישראל יותר יקרים מהמחירים בחנויות דקטלון בחו"ל. זו מדיניות מאכזבת מאוד, משום שכאשר הרשת בישראל נפתחה היא הייתה יותר זולה מבאירופה.

דקטלון כפר סבא
דקטלון כפר סבא. צילום: דור פיינה

דקטלון במתחם G בכפר סבא – שעות פתיחה ומידע נוסף

DECATHLON כפר סבא הוא החנות השמינית במספר בישראל, והיא מתפרשת על פני 2,600 מ"ר שבהן מוצגות קטגוריות שונות, כאשר כל המוצרים הם מוצרי דקטלון (בניגוד לסניפי DECATHLON בחו"ל, שם אפשר גם למצוא מותגים כמו אדידס וכו').

מה שחשוב לקהל החילוני לדעת הוא שבניגוד לחלק מהסניפים, חנות דקטלון כפר סבא פועלת 7 ימים בשבוע, כלומר, פתוחה בשבת החל מהשעה 11:00.

כאמור, סניף דקטלון כפר סבא נפתח במבנה החדש במתחם G, בחלקו המערבי של המתחם. הסיבה לבחירה במתחם G ברורה – G כפר סבא מהווה כיום מוקד משיכה לקניות ובילוי ל-20,000 מבקרים מדי יום, מכל אזור השרון והמרכז.

המתחם כולל גם מותגי ספורט מובילים ומסעדה. ככלל, מתחם G כולל כיום כ-180 בתי עסק, לרבות סינמה סיטי, זארה אורבניקה, מנגו ועוד.

בדקטלון ישראל מסבירים שהסניף בכפר סבא עוצב באופן כזה שהצרכנים לא רק נחשפים לכמה שיותר סוגי ספורט, אלא גם מתנסים בחלק מהמוצרים בעצמם. זאת, בדומה למה שקורה למשל בסניף דקטלון נתניה.

DECATHLON כפר סבא מתחם G
מתחם התנסות בחנות דקטלון כפר סבא במתחם G. צילום: דור פיינה

 

במקביל להתרחבות דקטלון בישראל, Decathlon הודיעה על מינויו של יאן פביו כמנכ"ל החברה בישראל. פָּאביוֹ החל את דרכו ברשת כמנהל חנות לפני כ-25 שנה ולאורך השנים מילא מגוון תפקידים ברחבי העולם. ב-6 השנים האחרונות שימש כמנכ"ל DECATHLON תוניסיה.

לדברי פאביו: "הסניף והמשרדים החדשים יהפכו להיות "הלב הפועם" של דקטלון בישראל. זוהי עוד אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל ועוד אפיק אשר באמצעותו נוכל להנגיש את הספורט לכולם. על הצרכן הישראלי למדנו שהוא פתוח להתנסות במגוון סוגי ספורט ולהכיר ענפים חדשים ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים למלא את הצורך של הישראלים בציוד ספורט איכותי במחירים נוחים. אנחנו מכינים עוד הרבה הפתעות להמשך הדרך וכבר עובדים על פתיחה של הסניפים הבאים שלנו בארץ".

דקטלון תל אביב, דקטלון אילת, דקטלון נתניה… דקטלון ישראל לא עוצרת

לפעמים קשה לזכור שרשת דקטלון הגיעה לארץ רק לפני שנים מעטות. הישראלים חיכו לה בכיליון עיניים לאחר שהכירו אותה מביקורים בחו"ל, ולכן מיד כשנפתח סניף דקטלון בראשון לציון הייתה שם התנפלות והמלאי אזל במהירות. גם כיום יש פעמים רבות שבהן חסר מלאי בחנויות.

מאז הפתיחה של הסניף הראשון, נפתחו כאמור 8 חנויות דקטלון בישראל. הנה חלק מהכתבות שפרסמנו בנושא:

במקביל, נפתחות רשתות ספורט אחרות, בדגש על רשת דרים ספורט של קבוצת פוקס – שבה נמכרים מותגי ספורט כמו אדידס, נייקי, סקוני ואחרים.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות