שיאומי 11T Pro: סלולרי מומלץ למי שמחפש טעינה סופר סופר מהירה

שיאומי 11T Pro: סלולרי מומלץ למי שמחפש טעינה סופר סופר מהירה

שיאומי 11T PRO שובר את שיאי הטעינה המהירה בזכות המטען הייחודי. הסוללה שלו מחזיקה יום וחצי והמסך מעולה – אז האם הוא סלולרי מומלץ עבורכם?

שיאומי 11T PRO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

התלות שלנו בסמארטפון כיום מוחלטת, וכולנו מכירים את תחושת הפניקה שאוחזת בנו כשהסוללה במכשיר אוזלת. מהבחינה הזאת, שיאומי 11T Pro הוא סלולרי מומלץ בזכות מהירות הטעינה המופלאה שלו. למעשה, הוא הסמארטפון היחיד היום שנטען במלואו תוך פחות מ-20 דקות, באמצעות המטען העצום ששיאומי מספקת איתו ומגיע בהספק של 120 וואט (!).

האם XIAOMI 11T Pro הוא סמארטפון מומלץ למי שמחפש מצלמות טובות, האם הוא נוח לשימוש ואיזו איכות מסך הוא מציע? כל התשובות בסקירת שיאומי 11T Pro.

שיאומי 11T Pro – מסך איכותי עם קצב רענון גבוה

אז גם אם אתם מחפשים סלולרי מומלץ מבחינת איכות המסך, שיאומי 11T Pro יתאים לכם. מדובר בסמארטפון שמגיע עם מסך גדול ואיכותי בגודל 6.67 אינץ' ברזולוציית 1080 על 2400 פיקסלים (Full HD Plus) ובטכנולוגיית AMOLED. התצוגה מצוינת, הצבעים חדים וכיף להתבונן במסך. שיאומי מציעה קצב רענון מסך מהיר של  120 הרץ, מה שמייצר מעבר מאוד מהיר וחלק בין המסכים. לשם השוואה, זו גם מהירות קצב הרענון שאפל מציעה באייפון 13 PRO ובאייפון 13 PRO MAX. למעשה, שיאומי מציעה את קצב הרענון המהיר כבר שנה או יותר בדגמים הרבה הרבה יותר זולים מאייפון…

עוד תכונה שתורמת לתצוגה האיכותית היא התאורה האחורית הגבוהה, המגיעה עד 1000 ניטים, שמקלה על השימוש במכשיר באור שמש, וכמובן התאימות ל-HDR 10 Plus.

במסך מוטמע מנגנון זיהוי טביעת אצבע שעובד טוב.

שיאומי 11T פרו: מעבד חזק, זיכרון עבודה גדול ונפח אחסון נדיב

שיאומי מתייחסת ל 11T פרו כאל מכשיר דגל, ושילבה בו מעבד חזק – סנאפדרגון 888. מדובר במכשיר דור 5 והמעבד כמובן תומך בכך.

גם מבחינת זיכרון העבודה ונפח האחסון Xiaomi 11 T PRO עונה בהחלט על הדרישות ממכשיר דגל. מדובר בזיכרון עבודה של 12 גיגה ובנפח אחסון מכובד של 256 גיגה מהסוג המהיר – UFS 3.1. אם משווים את זה לסמסונג למשל, הרי שאפילו בדגם של הסמארטפון המתקפל גלקסי Z פליפ 3 אין זיכרון עבודה של 12GB RAM, אלא של 8 בלבד.

רוב רובו של הזמן, המכשיר עובד במהירות וללא שיהוי. פעם אחת קרה לי שהמכשיר נתקע – ולאחר אתחול חזר לעצמו.

שיאומי 11T PRO: מצלמות

המצלמות בשיאומי 11T PRO טובות, אך לא מעולות. באור יום התמונות יפות וחדות, אך כאשר תנאי התאורה פחות טובים, התמונות פחות מוצלחות.

תמונה שצולמה בשיאומי 11T PRO
תמונה שצולמה בשיאומי 11T PRO. צילום: דפנה הראל כפיר

 

תמונה שצולמה בשיאומי 11T PRO
תמונה שצולמה בשיאומי 11T PRO בזווית רחבה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מערך הצילום כולל 3 חיישנים:

  • מצלמה עיקרית של 108 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ומיקוד אוטומטי
  • מצלמה נוספת עבור צילמים בזווית רחבה, עם חיישן של  8 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/2.2
  • מצלמת טלפוטו מאקרו עם f/2.4

מה שבולט בהיעדרו הוא מייצב תמונה אופטי, וזו כנראה אחת הסיבות העיקריות לכך שכאשר תנאי התאורה פחות טובים, גם איכות התמונה פחות טובה.

פואנטה בטלגרם

שיאומי 11T פרו – ממשק נוחות השימוש

עבור מי שעובר לשיאומי מסמארטפון אנדרואיד אחר, ההסתגלות תהיה די קלה – אבל עדיין יהיה צורך להסתגל לממשק של שיאומי. המכשיר מגיע עם ממשק MIUI 12.5 ומערכת ההפעלה אנדרואיד 11.

יש בעיה אחת שליוותה אותי לאורך השימוש במכשיר והפריעה לי – והיא נובעת מהנדסת אנוש לא מוצלחת.

>> מחפשים סמארטפון מומלץ? הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >> 

אי אפשר להימנע מלחיצה על "השתק" כאשר מניחים את הטלפון ליד האוזן. זה גורם לבעיות בשיחה ומפריע להתנהלות התקינה שלה. כמובן, אם מדברים ברמקול או באוזנייה – זה לא מפריע.

בנוסף, צריך להיזהר לא ללחוץ על כפתור הכיבוי כאשר אוחזים בטלפון בעת השיחה – וגם זה קרה לי יותר מפעם אחת.

סוללה וטעינה – שיאומי לא מאכזבת

שיאומי בדרך כלל מציעה סמארטפונים עם סוללות טובות שמחזיקות מעמד יותר מיום עבודה שלם. זה בולט גם בהשוואה לסמארטפונים של סמסונג. גם בשיאומי 11T PRO, מי שמחפש סלולרי מומלץ מבחינת סוללה, לא יתאכזב. הסוללה – שמגיעה בהספק של  5000 מיליאמפר/שעה, מחזיקה מעמד כל היום עם יתרה של כ-30%, גם כאשר הופכים את המכשיר לנקודה חמה לצורך גלישה ב-WIFI ממכשיר אחר. למעשה, אפשר להעביר עם המכשיר כמעט יום וחצי ללא טעינה – כאשר מדובר בשימוש סטנדרטי יחסית (שיחות, וואטס אפ, קראת מיילים, גלישה באינטרנט וכו').

אבל, כאמור, הסוללה היא לא החלק הכי טוב בדגם שיאומי 11T פרו – אלא המטען. כאשר הסוללה מתרוקנת, תוכלו לטעון אותה במהירות בלתי נתפסת וחסרת תקדים בענף. המכשיר נטען במלואו מ-0% ל-100% תוך פחות מ-20 דקות!

הנקודה הזאת ראויה להתייחסות מיוחד במיוחד בהשוואה לאפל ולסמסונג, שהוציאו את המטענים מאריזות מכשירי הדגל שלהם. הרי מי שקונה אייפון 13, גלקסי S21 או גלקסי פולד 3, צריך להוציא עוד כסף על מטען – ואילו דווקא שיאומי שהמכשיר שלה הרבה יותר זול, מספקת איתו גם מטען.

אגב, לא מדובר בסתם מטען – מדובר במטען מיוחד, גדול מאוד וכבד, בהספק של 120 וואט – שמספק את אותה טעינה מהירה. בשיאומי מציינים שפותחה לשם כך טכנולוגיה מיוחדת שמונעת התחממות יתר של המטען, של הסוללה או של המכשיר. בחברה אומרים שהמטען מצויד ב-34 מנגנוני בטיחות ושיש לו אישור מהמעבדה הגרמנית -TUV Rheinland.

הטעינה הסופר-מהירה של שיאומי 11T פרו היא פשוט תענוג, וללא ספק מקנה לשיאומי יתרון עצום בהשוואה לסמארטפונים של חברות אחרות וגם בהשוואה לדגמים אחרים של שיאומי עצמה.

מה שכן חסר כאן זו טעינה אלחוטית, אבל בסמארטפון שעולה פחות מ-3000 ש"ח זה די הגיוני…

מה עוד יש ומה חסר?

  • סאונד: רמקולים של הרמן/קרדון (השייכת לסמסונג). הרמקולים חזקים ונוח לנהל איתם באמצעותם שיחות טלפון. מבחינת איכות הצליל, הוא טוב אך מעט מתכתי.
  • דור 5: יש
  • שבב NFC לצורך תשלום בסלולרי: יש
  • אפשרות הרחבה לכרטיס זיכרון: אין

בשורה התחתונה: האם שיאומי 11T PRO הוא טלפון סלולרי מומלץ?

מי שמחפש טלפון סלולרי מומלץ, חייב תמיד לקחת בחשבון גם את התקציב שלו. יש כאלה שיש להם תקציב לקנות אייפון 13 פרו מקס, ויש כאלה שמחפשים סמארטפון מומלץ בפחות מ-3000 שקל. המצלמה היא לא הצד החזק של שיאומי 11T PRO וגם הלחיצות השגויות על מקש ה"השתק" מפריעות לניהול שיחה רציפה. למרות זאת, עבור מי שיש לו תקציב נמוך, שיאומי 11T פרו הוא סלולרי מומלץ בזכות הטעינה הסופר מהירה, הסוללה החזקה ואיכות המסך המצוינת.

מחיר שיאומי 11T פרו

מחירו של שיאומי 11T פרו בעת ההשקה עמד על 2,700 ש"ח – אך בשל הביקוש הוא אזל זמנית מהמלאי.

ניתן לרכוש אותו בעלי אקספרס עם משלוח חינם ׁׁ(למחיר ופרטים לחצו כאן).


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות