למה להתלבט? קבלו את פנדה הייבריד: מזרון היברידי מומלץ לכאבי גב

למה להתלבט בין ויסקו לקפיצים? קבלו את פנדה הייבריד: מזרון היברידי שגם מומלץ לכאבי גב

פנדה הייבריד הוא פתרון לא רק למי שמחפש מזרון מומלץ לכאבי גב, אלא לכל מי שמתעורר מכל תנועה של בן/בת הזוג. גם ויסקו, גם קפיצים – וגם בהנחה

מזרון מומלץ לכאבי גב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם את מחפשים מזרון מומלץ, יש מצב שאתם קצת מבולבלים. הרבה שנים מזרון קפיצים היה ה-דבר בתחום השינה. אחר כך הגיע מזרון ויסקו – והסבירו לנו שזה ה-דבר. אז מה נכון? ואיזה מזרון מומלץ לכם? למרבה ההקלה, כבר לא צריך להתלבט וגם לא צריך לבחור. אפשר וכדאי פשוט לקנות מזרון היברידי, כמו מזרן הייבריד של חברת פנדה. המילה "היברידי" הפכה למילת קסם בשנים האחרונות, ולא במקרה. רכבים היברידיים הם חסכוניים יותר, עבודה היברידית היא נוחה יותר (גם מהבית וגם מהמשרד), וגם מזרון היברידי הוא איכותי יותר.

הוא משלב את הטוב שבכל העולמות – מצד אחד אלסטיות והתאמה למבנה הגוף, ומצד שני נוחות ובידוד של התנועות. לכן, הוא מזרון מומלץ לכאבי גב ובכלל.

מזרון פנדה קופון

מזרן זוגי שבו כל צד ישן בלי להפריע לצד השני

זה די מעצבן להתעורר מכל תנועה של מי שישן לידכם, ואם אתם מאלה שסובלים מזה – פנדה הייבריד הוא לגמרי מזרון מומלץ בשבילכם. כאמור, חוץ מזה שיש בו שכבת ויסקו אלסטית שמתאימה את עצמה למבנה הגוף שלכם, יש בו שכבת קפיצים. כאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה של PANDA: לא מדובר סתם במערכת קפיצים, אלא בטכנולוגיה שנקראת Pocket System (מערכת כיסים). הקפיצים מבודדים בכיסים שונים ויש הפרדה מושלמת בין כל קפיץ וקפיץ. כך, כל אחד מהקפיצים עובד באופן עצמאי ולא משפיע על הקפיצים הנושקים לו, מה שמונע השפעת תזוזות של בן או בת הזוג או הפרעות שינה אחרות.

מזרון היברידי

מה הופך את מזרן פנדה הייבריד למזרון מומלץ?

אמנם אנחנו לא רואים זאת, אבל מתחת לריפוד המזרון מסתתר עולם של שכבות שהופכות את מזרון פנדה הייבריד למזרון מומלץ עבור כל מי שרוצה פשוט לישון טוב, ובמיוחד מזרון מומלץ לכאבי גב.

מזרון היברידי - מזרן פנדה - מזרן מומלץ לכאבי גב

חלקו העליון של המזרון מיוצר מבד ג'אקרד כפול איכותי, אשר מקרר ומווסת טמפרטורה. הבד הזה ניתן להסרה קלה וניקוי במכונת הכביסה. מתח לבד הזה נמצאת שכבת ויסקו אלסטית בעלת גמישות גבוהה המספקת תמיכה לכל חלקי הגוף, בדגש על עמוד השדרה. השכבה הזאת אינה דחוסה, יש בה תעלות אוורור התורמות לשינה נעימה וקרירה יותר.

מתחת לשכבת הוויסקו יש שכבת ספוג פוליאוריתן (PU) בצפיפות גבוהה בחיתוך מיוחד. שכבה זו מספקת תמיכה נוספת לגוף וזרימת אוויר לשינה נעימה יותר.

מתחתיה נמצאת שכבה נוספת, כי הרי אמרנו שפנדה הייבריד הוא מזרון היברידי שמשלב ויסקו וקפיצים. בחלק הזה יש קפיצים, אשר ארוזים אחד אחד זה לצד זה ושומרים על המזרן יציב וחזק לאורך שנים רבות. סביב הקפיצים יש שכבת ספוג PU בצפיפות גבוהה, האחראית על תמיכת הקצה, שומרת על שכבת הקפיצים ומבטיחה את עמידות המזרן.

מתחת לשכבת הקפיצים מסתתרת שכבה נוספת של ספוג פוליאוריתן (PU) בצפיפות גבוהה המספקת תמיכה נוספת לגוף ותורמת לייצוב כל שכבות המזרן.

מזרון פנדה קופון

החלק התחתון של המזרון ההיברידי של פנדה הוא בד תחתון בעל כדוריות סיליקון, למניעת החלקת המזרן והצמדתו למיטה.

לא סגורים על עצמכם? פשוט תנסו

PANDA הוא כיום אחד ממותגי השינה המובילים בארץ, כשהרעיון פשוט – משווקים מוצר איכותי, רק אונליין, חוסכים בעלויות התפעול ומשווקים במחיר הוגן עם אפשרות החזרה חינם.

העניין הוא שלא לכולם זה מתאים לקנות מזרון אונליין, כי הם מעדיפים לבדוק קודם שנוח להם. בנוסף, בטח כבר שמעתם אלף פעם הבטחות למזרון מומלץ לכאבי גב, אבל קשה לכם להאמין שזה נכון.

בפנדה מזרון זה לא סתם מוצר, ולכן במקום לפתוח מרכזי תצוגה שבהם אנשים יכולים להרגיש את המזרון לרגע וללכת – הם פשוט מאפשרים התנסות במזרן.

ההתנסות הזאת היא לא של לילה ולא של שני לילות, אלא של חודש שלם. הסיבה היא שוויסקו הוא חומר שלומד את הגוף שלנו ונדרשת איזושהי תקופה עד שהמזרון מתאים את עצמו למבנה גופכם. לכן, כדאי לנצל את ימי ההתנסות כדי להחליט אם נוח לכם.

במידה שתגיעו למסקנה שמזרון פנדה הייבריד הוא מזרון מומלץ עבורכם, תשאירו אותו אצלכם. במידה שלא – אנשי פנדה יבואו לקחת אותו חזרה ואתם תקבלו זיכוי. נשמע הוגן, לא?

קבלו הנחה על מזרון פנדה הייבריד – ולא רק עליו

לאתר פואנטה יש שיתוף פעולה עם חבר פנדה כבר כמה שנים, מה שמאפשר לנו להציע לגולשים שלנו הטבות מרחיקות לכת. באמצעות הקופון של פואנטה את יכולים לקנות מזרון פנדה (מזרן הייבריד) וגם מיטת פנדה בהנחה גדולה. זאת באמצעות לחיצה על הקישור והזנת קופון poenta15.

כדאי לכם גם להתפנק עם כרית אורתופדית, עם מצעים, עם מגבות ואפילו עם ספה או פוף – הכול בהנחות של 20%. לחצו על הקישור והזינו קוד קופון poenta20.פנדה הנחה

1
נגישות