הטבות כרטיס אמריקן אקספרס גולד: צ'ופרים בוולט, מקדונלד'ס וסינמה סיטי

אמריקן אקספרס גולד: מה צריך לעשות עבור הטבה בוולט, מקדונלד'ס וסינמה סיטי?

קינוח חינם במסעדה וחברות במועדון של פתאל – בחודשים הקרובים אמריקן אקספרס תציע הטבות משדרגות לבעלי כרטיס גולד. כל הפרטים והסיבות

אמריקן אקספרס GOLD
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פופקורן ושתייה חינם בסינמה סיטי תמורת הטבת בונוס – זו אחת ההצעות החדשות שמוצעות למחזיקי כרטיס אשראי אמריקן אקספרס גולד עד לסוף שנת 2024 במסגרת "תוכנית גולד". הטבות נוספות כוללות, בין היתר, ארוחת ילדים חינם במקדונלד'ס, חברות לשנתיים ברשת מלונות פתאל (תמורת שתי הטבות בונוס) ומשלוח בוולט חינם תמורת הטבת בונוס. כדי לצבור הטבות בכרטיס אמריקן אקספרס GOLD, יש להוציא בכרטיס לפחות 3000 ש"ח בחודש, כאשר כל 3000 ש"ח מזכים בהטבת בונוס אחת ומותר לממש עד 4 בחודש.



אמריקן אקספרס גולד – פרטים נוספים

מחזיקי אמריקן אקספרס זהב צוברים בכל רכישה גם נקודות Membership Rewards, שאותן הם יכולים לממש ברכישות אחרות. ניתן להמירן לכרטיסי טיסה וללינה בבתי מלון. תחילת הצבירה היא לאחר הוצאה ראשונית של 240 ש"ח, ואחרי כן נקודה עבור כל 60 ש"ח.

מצטרפים לתוכנית גולד שיוציאו 3000 ש"ח, יקבלו 1200 נקודות מתנה למימוש ב-KSP (שווי של 100 ש"ח).

כאמור, תוכנית גולד היא תוכנית של הטבות משודרגות בעיקר בתחומי הבילוי והפנאי – אשר לפי התקנון רלבנטית רק עד סוף שנת 2024. מה יקרה בהמשך? לא ברור עדיין.

כדאי בכל מקרה לקרוא את האותיות הקטנות הרלבנטיות לכל הטבה. כך למשל, יש הטבה של קינוח או מנה ראשונה חינם בשווי 50 ש"ח במסעדות שבהסכם – אך רק בימים ראשון עד רביעי ורק בתנאי שמזמינים גם מנה עיקרית.

כרטיס ה-GOLD, אגב, הוא רק אחד מכמה כרטיסים שיש לאמריקן אקספרס.

אמריקן אקספרס גולד

הכרטיס הבסיסי הוא הכרטיס הירוק, והכרטיס שמעליו הוא כרטיס GOLD, מה שהופך אותו לכרטיס פרימיום – אבל לא הכרטיס היוקרתי ביותר של החברה. דמי הכרטיס עומדים על כ-23 ש"ח בחודש, שזה יותר ממה שרוב הצרכנים משלמים על רוב הכרטיסים. כך למשל, דמי כרטיס של ישראכרט זהב עומדים על כ-16 ש"ח בחודש.

בכל מקרה, זה כמובן גם לא הכרטיס היוקרתי ביותר של אמריקן אקספרס. מעליו יש כרטיסים יוקרתיים יותר, שעבורם משלמים דמי כרטיס גבוהים הרבה יותר – כאשר ככל שעולים בדמי הכרטיס, משתדרגות גם ההטבות.

מדוע בוחרת אמריקן אקספרס לשים דגש דווקא על כרטיס זהב?

נראה שבחברת אמריקן אקספרס מסתכלים מסביב ורואים כיצד עוד ועוד ישראלים מחזיקים כבר אפילו בשלושה כרטיסי אשראי, ורוצים גם הם נתח מהעוגה. לחברות כרטיסי האשראי יש הרבה תחרות – גם מהבנקים עצמם שמציעים הטבות בכרטיס הבנקאי (כמו פועלים וונדר) וגם מצד אפליקציות התשלום שהוציאו כרטיסי אשראי (כמו כרטיס אשראי פייבוקס או כרטיס אשראי ביט).

באמריקן אקספרס רוצים שאם יש לכם כבר כרטיס גולד, תתחילו להשתמש בו יותר ותהפכו אותו לכרטיס עיקרי. הם גם רוצים שאם אין לכם אמריקן אקספרס, תהיה לכם סיבה להנפיק אותו.

כדאי גם לדעת שאם יש לכם כרטיס אשראי אמריקן אקספרס של מועדוני צרכנות כמו "חבר" או "הוט", לא תוכלו להשתמש בו ככרטיס גולד

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות