חברי מועדון שופרסל SUPREME? תהיו עירניים. בקרוב שינוי בהטבות

חברי מועדון שופרסל SUPREME? תהיו עירניים. בקרוב שינוי בהטבות

בעוד מספר חודשים ישונו תנאי מועדון הלקוחות של שופרסל SUPREME. מה הסיבה ואיך תושפעו מזה?

שופרסל SUPREME
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם חברי מועדון לקוחות שופרסל, בטח שמתם לב להודעה שקיבלתם בימים האחרונים על שינויים שצפויים להתבצע במועדון הלקוחות SUPREME. בשופרסל לא ממש מפרטים מה יכלול השינוי. צריך לזכור שחברות בדרך כלל משנות את תנאי המועדון כך שהן ירוויחו יותר, ולכן צריך יהיה לעקוב. במקרה של שופרסל, כיום קשה מאוד לחברי המועדון להבין את כל האותיות הקטנות של הצבירה והמימוש. יש לקוות שלאחר השינוי יהיה קל יותר להבין את מנגנון הצבירה ולממש את מטבעות SUPREME, שהם למעשה הדרך לממש הטבות בשופרסל.

בינתיים, כדאי לשים לב לתאריך 30.4.24. בשופרסל שאפשר לצבור מטבעות רק עד אז, ולא מוכנים לגלות מה יקרה עם היתרה שתהיה ללקוחות ביום שאחרי. לכן, לא בטוח שכדאי לצבור מטבעות עד הרגע האחרון, אולי יהיה עדיף לממש אותן לפני שהשינוי ייכנס לתוקף.

רמז נוסף לשינוי ששופרסל מתכננת אפשר אולי למצוא כאן: כפי שפרסמנו באתר פואנטה, בקרוב תיפתח בישראל רשת SPAR הבינלאומית, ומי שעומד מאחורי הבאתה לישראל היא קבוצת שופרסל. ייתכן שמועדון הלקוחות החדש יכלול גם את ספאר. זה אפילו זה מתבקש, כי בדיוק בימים אלה משיקה המתחרה קרפור את מועדון לקוחות קרפור קלאב בשיתוף אפליקציית BIT.

הטבות מועדון לקוחות שופרסל SUPREME

עדכון לחברי המועדון

לפני כשנתיים הכריזה רשת שופרסל על החלפת מועדון הלקוחות הישן במועדון הנוכחי, ששמו שופרסל SUPREME. כל חברי המועדון הועברו למועדון החדש ונאלצו ללמוד שיטת צבירה מימוש חדשה. במועדון החדש צוברים מטבעות SUPREME ומדרגות הצבירה מסורבלות ולא ברורות. כאן באתר פואנטה פרסמנו כתבה מקיפה, ובה הסבר על תהליך הצבירה והמימוש של הטבות מועדון שופרסל.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם 🙂 לחצו להצטרפות >

אז האם חברי מועדון שופרסל ייהנו מיותר הטבות אחרי השינוי במועדון הלקוחות? האם המטבעות שהם צוברים יהיו שווים יותר או פחות? כאמור, שופרסל לא מפרטת מה יכלול העדכון. בינתיים, היא הודיעה לחברי מועדון לקוחות שופרסל SUPREME את ההודעה הבאה: ביום 30.4.24 תסתיים צבירת מטבעות SUPREME בתכנית מועדון הלקוחות במתכונתה הנוכחית. עד לאותו מועד ניתן להמשיך לצבור מטבעות להמירם ולממש זכויות בגינם, בהתאם לתנאי התכנית.

אז מה זה אומר בעצם?

בתגובה לשאלתנו מה יעלה בגורל המטבעות שנצברו עד 30.4.24, נמסר משופרסל שהלקוחות יקבלו עדכון בהמשך. במילים אחרות, בשופרסל לא מנדבים מידע. זה כמובן מעמיד מאות אלפי אנשים בסימן שאלה, משום שבשופרסל בחרו בניסוח די מעורפל שלא מספק ודאות לגבי השינוי שעלול לחול החל ממאי 2023 בשווי המטבעות שייצברו לפני המועד הזה. מדובר בהרבה מאוד לקוחות.

למעשה, מועדון הלקוחות של שופרסל הוא בין הגדולים במדינה, אם לא הגדול שבהם. באתר של שופרסל כתוב שמדובר ביותר ב-2 מיליון חברים.

כיום: מועדון שופרסל SUPREME ופייבוקס – מסובך להבנה

למועדון שופרסל יש כמה מאפיינים: ראשית, מועדון שופרסל SUPREME כולל גם את אפליקציית PAYBOX ומעודד את החברים להשתמש באפליקציה כדי לצבור ולממש מטבעות. אפליקציית פייבוקס, כידוע, נמצאת בבעלות חלקית של שופרסל (כ-49.9%), כאשר שאר המניות בשליטת בנק דיסקונט. כיום אפשר לממש את תו הזהב בפייבוקס. ניתן לטעון את תו הזהב של שופרסל ולממש אותו ישירות מהאפליקציה.

שנית, מועדון שופרסל SUPREME כולל חברים שיש להם כרטיס אשראי כאל וחברי מועדון שאין להם. בשופרסל רוצים לעודד את חברי המועדון להנפיק כרטיס אשראי. נכון להיום, צבירת נקודות למימוש מטבעות במועדון שופרסל SUPREME נעשית בצורה מדורגת.

>> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק! לחצו להצטרפות 🙂

חברי מועדון שקונים בקבוצת שופרסל מתחילים לצבור מטבעות רק לאחר שביצעו קנייה במינימום 500 ש"ח ברשתות שופרסל או BE פארם. הם צוברים מטבעות ומממשים אותם ברשתות שונות שנמצאות בהסדר עם שופרסל, באמצעות PayBox או בקניות בשופרסל וב-Be פארם. מדרגות הצבירה הן כאלה:

  • חברי מועדון שופרסל SUPREME ללא כרטיס אשראי שקונים ב-1 ש"ח צוברים מטבע אחד.
  • חברי מועדון שופרסל SUPREME בעלי כרטיס אשראי שקונים ב-1 ש"ח צוברים 2 מטבעות.
  • חברי מועדון שופרסל SUPREME בעלי כרטיס אשראי שקונים מותג פרטי ב-1 ש"ח צוברים 3 מטבעות.

אבל איך מממשים את מטבעות SUPREME שצברתם?

לא מספיק שהצבירה מסורבלת, המימוש בכלל מצריך הבנה באותיות הקטנות וגם מייצר מצב שקשה ליהנות מכל הכסף שנצבר.

ניתן להמיר מטבעות SUPREME ביחס המרה של 100 מטבעות ל-1 ₪ בקופון או ביתרת SUPREME בפייבוקס. חובה להמיר מינימום 500 מטבעות SUPREME ובכפולות של 100 מטבעות).

יש לקוות שתנאי המועדון החדש יהיו פשוטים יותר להבנה וליישום.

למה לשנות את מועדון הלקוחות?

בשופרסל, כאמור, שינו את תנאי מועדון הלקוחות הקודם והשיקו את שופרסל SUPREME רק לפני שנתיים, אז למה לשנות שוב? כנראה יש כמה סיבות. ראשית, מנגנון הצבירה והמימוש מסובכים ומעצבנים את הלקוחות.

שנית, התחרות משתנה. כשמועדון שופרסל הוקם, רשת קרפור עוד לא החלה לפעול בארץ. כיום יש לרשת שופרסל תחרות רצינית מצד קרפור. שופרסל היא לא רשת זולה, ובהשוואת מחירי סופר שאנחנו מפרסמים כאן בפואנטה ניתן לראות שקרפור ורמי לוי יותר זולות אפילו משופרסל דיל.

דבר שלישי, לקוחות רבים כועסים על רשת שופרסל בגלל מהלכים שהתגלו בזמן האחרון. כך למשל, בסניף בני ברק שברשת BE שבבעלותה, הוסתרו במדבקות פני נשים ככניעה לדרישת רבנים.

בנוסף, כתבה ב"תוכנית חיסכון" בחדשות 12 חשפה לפני מספר חודשים שיש לרשת שופרסל מותג פרטי זול במיוחד שמיועד רק לציבור החרדי ונמכר ברשת "יש" השייכת לה. כל אלה גורמים לכעס בקרב חלק מהצרכנים ובשופרסל צריכים לעשות מאמץ גדול יותר כדי לשמר את הלקוחות.


רוצים לפרסם אצלנו? צרו קשר


לאחרונה: ישראכרט חתכה את ההטבות

אולם, לא בטוח שהשינוי במועדון הלקוחות של שופרסל יהיה לטובת הצרכנים. לחברי המועדון יש סיבה לחשוש. לאורך השנים חברות מסחריות עשו ועושות שינויים שפוגעים בחברי המועדונים השונים. כך למשל, ישראכרט ממש לאחרונה חתכה בחצי את ההטבות, ויצרה מצב שמי שרוצה להיות זכאי להטבת 1+1 בישראכרט או להטבות פרימיום, נאלץ להוציא הרבה יותר כסף בכרטיס האשראי שלו.

גם חברת אל על משנה את תנאי מועדון הנוסע המתמיד, כך שהדרך לכרטיס בונוס באל על מתארכת או נעשית מאתגרת יותר.

לכן, ההמלצה היא לנסות לממש כמה שיותר נקודות לפני השינוי.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות