אייפון, סלון יופי מקצועי ואיפור של נועה קירל: ההתחלות של סופר-פארם

אייפון, סלון יופי מקצועי ואיפור של נועה קירל: ההתחלות החדשות של סופר-פארם

בקרוב תוכלו לקנות אייפון בסופר פארם וגם קונוסלות משחק. בנוסף, הושקה קולקציית איפור של נועה קירל ונפתח סלון יופי ראשון

סלון יופי סופר פארם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סופר-פארם כבר מזמן לא מתמקדת רק בפארם, ועכשיו היא מוכרת גם סמארטפונים (כן, גם אייפון 14 בדרך). הטלפונים הסלולריים לא נמכרים בסניפי סופר-פארם בין האקמול לחיתולים, אלא דרך אתר סופר-פארם אונליין – שהוא למעשה אתר כלבו (מרקט פלייס). מי שייסע לאילת ימצא את הסמארטפונים שם בסניף באזור האופטיקה. וזו לא ההתרחבות היחידה של רשת הפארם. חוץ מסמארטפונים, סופר-פארם נמתחת לכיוון אחר ופותחת סלון יופי ונכנסת לתחום עיצוב השיער המקצועי. במקביל, היא כמובן מקפידה להרחיב את תחום הליבה שלה – הפארם. לכן היא ממשיכה את השת"פ עם נועה קירל ומשיקה סדרת איפור חדשה תחת המותג שואו טיים (Showtime). בקיצור, סופר-פארם עסוקה בלהתרחב בכל קטגוריה שהיא יכולה לצמוח בה.
אגב, למי שמחפש את אייפון 14 בסופר פארם נאמר כבר עכשיו כי המכשירים טרם הגיעו. חוץ מאייפון בסופר פארם, אפשר למצוא באתר כבר עכשיו טאבלטים ושעונים חכמים, וגם קונסולות משחק סוני פלייסטיישן, נינטנדו וסוני פלייסטיישן.

סופר-פארם משיקה סלון יופי ונכנסת לשוק השיער המקצועי

לפני כשנתיים סופר-פארם פתחה בראשון לציון את סופר-פארם גלרי, שם היא מציעה טיפולי יופי כמו עיצוב שיער ולק ג'ל. עכשיו היא מתרחבת גם לשוק השיער המקצועי ופותחת בקניון M הדרך את המספרה הראשונה שלה תחת השם Hair Lab by Super-Pharm (האמת היא שהשם באנגלית לא קליט). מדובר בסלון יופי שמציע חוויה של טיפוח ועיצוב השיער.

סלון היופי, ששטחו 80 מ"ר, מנוהל על ידי שושי, אלי והצוות המקצועי שלהם, אשר מביאים עמם ניסיון של 20 שנה בתחום השיער וקהל של לקוחות נאמנים. לצד שירותי המספרה, סלון היופי יציע גם שירותי מניקור, פדיקור, ולק ג'ל.

השקת המספרה מבשרת את כניסת סופר-פארם לתחום השיער המקצועי. הרשת תתחיל לשווק מותגים בתחום.

לראשונה: מוצרי איפור של נועה קירל: SHOWTIME

סופר-פארם גם מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נועה קירל, והן משיקות יחד לראשונה מותג איפור תחת שם SHOWTIME. המותג החדש הושק בהופעה של קירל בפארק הירקון, כך שהשם "שואו טיים (Show Timeׂ) הולם את הקולקציה. מדובר גם במוצרי איפור וגם במוצרי טיפוח הגוף ואביזרים נלווים – במחירים לא נמוכים במיוחד. טווח המחירים: 50-200 ש"ח.

כך למשל, פלטת איפור לעיניים נמכרת בכ-130 ש"ח, מסקרה בצבע שחור נמכרת בכ-100 ש"ח, אייליינר נמכר בכ-70 ש"ח וליפסטיק נוזלי נמכר בכ-70 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

קירל כמובן ממש לא כוכבת הפופ היחידה שמשיקה מותגי איפור הנושאים את שמן. יש מותגים נוספים כמו זה של סלינה גומז (RARE Beauty), אריאנה גרנדה (REM Beauty), ריהאנה (Fenty Beauty) וליידי גאגא (HAUS Laboratories). קירל לא מייצרת את המוצרים, אלא מספקת את ההילה והמיתוג שמסייעים כמובן בשיווק – כך ששני מותגי העל, קירל וסופר-פארם, נהנים שניהם.

זו עליית מדרגה בהידוק הקשר בין סופר-פארם לנועה קירל שהחל לפני למעלה משנתיים. זהו שיתוף הפעולה השלישי כאשר קדמו לו קולקציות משקפיים נועה קירל והשקת בושם תחת שמה.

האסטרטגיה של סופר-פארם: מרשת DAILY'S ועד תחתוני מחזור

בראש ובראשונה, סופר-פארם היא רשת בתי מרקחת הפועלת באמצעות זכיינים ומונה היום כ-280 סניפים בפריסה ארצית לצד מכירה מקוונת בסופר-פארם אונליין. אבל כבר כמה שנים היא מתרחבת לתחומים רבים.

בשנים האחרונות, סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים.

סופר פארם אונליין

ראשית, סופר פארם פתחה את סופר-פארם אונליין, אתר האיקומרס שלה, ושם היא למעשה משווקת ה-כול. בדומה לרמי לוי שופינג, עזריאלי.קום או שופרסל אונליין, סופר-פארם משווקת הרבה מאוד מוצרים שהיא לא מייצרת ושלא קשורים כלל לליבת הפעילות שלה, דרך צדדים שלישיים. כך למשל, היא מוכרת באתר יין ללא אלכוהול, מותגי ספורט כמו Alo Yoga ועוד.

דייליס: ארוחות טריות לקחת

תחום אחר הוא הארוחות המוכנות. לפני כשנתיים וחציסופר-פארם החלה לפתוח את דיילי'ס (DAILY'S) – חנויות המציעות אוכל טרי ואיכותי ארוז. בסמוך לכל חנות יש גם בית מרקחת.

סופר-פארם גלרי

בערך באותה תקופה סופר-פארם פתחה גם את סופר-פארם GALLERY בראשון לציון. זהו סניף הקונספט הראשון מסוגו שבו אפשר לא רק לקנות אלא גם לעשות לק ג'ל. הסניף הזה מזכיר קונספט שיש לרשת SEFORA העולמית, ואכן בסופר-פארם מדגישים  שהוא מציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים.

טיפולים אסטתיים

בסופר-פארם מזהים את תחום הטיפולים האסתטיים כתחום צומח ופתחו גם רשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק.

הרחבת המותג הפרטי

וכמובן, אחד העוגנים של הרשת הוא המותג הפרטי שמתרחב כל הזמן למוצרים טרנדיים, כמו תחתוני מחזור של לייף שסקרנו כאן לאחרונה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות