סופר-פארם מתחילה למכור יין ללא אלכוהול דרך סופר-פארם אונליין

סופר-פארם מתחילה למכור יין ללא אלכוהול דרך סופר-פארם אונליין

יש לא מעט צרכנים שאוהבים יין אבל מעדיפים או רוצים יין ללא אלכוהול. בדקנו כמה עולים מארזי היין החדשים בסופר-פארם אונליין

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שמחפש יין ללא אלכוהול, יש כמה אפשרויות לקנות אותו – אחת מהן קצת פחות שגרתית, באתר סופר-פארם אונליין. ממש בימים אלה מתחיל להימכר שם המותג הצרפתי Pierre Chavin. העיתוי שבו מושק היין כמובן לא מקרי, ממש רגע לפני חגיגות הסילבסטר.

יין ללא אלכוהול – למה בכלל?

עבור מי שתוהה למה בכלל לקנות יין ללא אלכוהול, הרי שיש כמה סיבות, וכולן טובות… ראשית, יש נשים בהיריון או מיניקות שמעוניינות לשתות יין אך לא מעוניינות באלכוהול, כך שזה יופי של פתרון עבורן.

שנית, יש אנשים שמעוניינים להרים כוסית ואפילו יותר מכוסית, אבל יודעים שהם צריכים לנהוג לאחר מכן – וגם עבורם זה פתרון טוב.

קהל פוטנציאלי אחר הוא קהל המוסלמים, אשר להם אסור לשתות יין על פי ההלכה המוסלמית, וקהל נוסף הוא קהל של ספורטאים.

יין ללא אלכוהול
שאבין רוזה מבעבע + שאבין שרדונה מבעבע + יין אישי במתנה: 156 ש"ח

בנוסף לכל אלה, יין ללא אלכוהול מתאים גם למי שדואג למשקל וחושש מהקלוריות הלא מעטות שיש ביין עם אלכוהול.

בשוררה התחתונה, היין מיועד לכל מי שלא יכול או לא רוצה לצרוך אותו בשל האלכוהול שהוא מכיל, מסיבות בריאותיות או אחרות.

מה זה בעצם יין ללא אלכוהול?

הסיפור מתחיל באזור לנגדוק-רוסיון שבצרפת, ביקב Domaines Pierre Chavin שהוקם בזכות שיתוף הפעולה בין פביאן גרוס, יינן מוכשר בעל תשוקה לאמנות הערבוב, ומתילד בולשן, מומחית לשיווק יינות שבאה ממשפחה של יצרני יין במחוז שמפאן.

מבחר היינות ללא אלכוהול, שהפך למוצר הדגל של חברת Pierre Chavin, נולד בעקבות שני ההריונות הסמוכים זה לזה של מתילד. בין ההריונות וההנקה, מתילד הייתה צריכה להשלים עם ארבע שנים ללא צריכת אלכוהול לחלוטין. אהבתה ליין ולאזור שבו גדלה, הולידו אצל מתילד את הרעיון ליצור מוצר שמציע את כל מה שהיין מייצג, אבל עם 0.0% אלכוהול.

תהליך הוצאת האלכוהול מתרחש לאחר שהיין מיוצר. בחברת Pierre Chavin משתמשים בשיטה של עמוד קונוס מסתובב, אשר הוכחה כיעילה ביותר מבחינת שינוי רמות האלכוהול תוך שמירה על הארומה של היין בצורה המדויקת ביותר, וכמובן שמירה על הטעם. לאחר בדיקות שבוצעו ביקב, הגיעו למסקנה שזו השיטה היעילה ביותר לאיסוף ולשימור של המרכיבים הנדיפים (ארומות) ביין בטמפרטורות נמוכות. השיטה מבוססת על זיקוק ותהליכים המתבצעים בחום ומאפשרת לייצר משקאות ללא אלכוהול מבלי לאבד את העוצמה הארומטית שלהם.

יין בסופר-פארם – האם המחיר משתלם?

עכשיו נשאלת השאלה אם המחיר בסופר-פארם משתלם.

את המוצרים של Pierre Chavin אפשר לקנות גם באתר אלכו-פרי (AlcoFree), אבל במארזים שונים מאלה שנמכרים בסופר-פארם. יש מארז אחד זהה, והמחיר שלו בסופר-פארם יותר יקר מאשר באתר.

רביעיית התנסות שרדונה

יין ללא אלכוהול סופרפארם

 

רביעיית התנסות של בקבוקי 200 מ"ל הכוללת: פייר זירו שרדונה; פייר זירו רוזה; פייר זירו שרדונה מבעבע; פייר זירו רוזה מבעבע.

AlcoFree סופר-פארם
119 ש"ח
(109 ש"ח במבצע)
139 ש"ח

 

אגב, בשני האתרים המוצר נמכר במארזים.

יין בסופר-פארם? חלק מהאסטרטגיה

ברגע הראשון, הרעיון להזמין יין ללא אלכוהול בסופר-פארם אונליין נשמע מוזר, אבל כשמסתכלים על האסטרטגיה של הרשת, זהו חלק טבעי מההתרחבות של האתר לכל קטגוריה אפשרית.

היין בסופר-פארם מצטרף לקטגוריות כמו ביגוד והנעלה מהמותגים המובילים, ציוד ספורט, מכשירי חשמל ועיצוב ואבזור לבית. כל אלה, כמובן, בנוסף לקטגוריות המסורתיות שבהן פועלת סופר-פארם בראשן בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה.

למעשה, סופר-פארם אונליין הופך לסוג של מרקט-פלייס, ומגוון המוצרים שאפשר לקנות שם הרבה יותר רחב מהמגוון שיש בסניפי סופר-פארם. במידה מסוימת, זה מזכיר את המהלך של רמי לוי, אשר פרסמנו כאן בפואנטה, אשר השיק את "רמי לוי שופינג" שבו הוא משווק מגוון מוצרים, כמו מוצרי חשמל וריהוט גן.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות