רשת מינטי מציעה הזרקת בוטוקס ע"י רופאי שיניים של מכבידנט לכלל המבוטחים

רשת מינטי מציעה הזרקת בוטוקס ע"י רופאי שיניים של מכבידנט לכלל המבוטחים

מכבידנט פותחת את רשת מינטי במיקומים מפתיעים שאינם אופיינים למכוני אסתטיקה. המטרה: בדרך לשופינג עוצרים למילוי קמטים

מינטי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לכאורה אין קשר בין כאב שיניים לקמטים בפנים, אבל כבר שנים שרופאי שיניים מציעים גם הזרקת בוטוקס. רשת מינטי (minty), אשר שייכת למכבידנט, מתחילה לפתוח סניפים בקניונים ולהציע הבהרת שיניים והזרקות של חומצה היאלרונית ובוטוקס. הטיפולים יבוצעו על ידי רופאי השיניים של מכבי שירותי בריאות, אך הם זמינים לכלל הלקוחות ולא רק למבוטחי מכבי.

רשת מינטי – סוגי טיפולים ומחירים

מינטי
סניף רשת מכוני האסתטיקה מינטי בקניון רננים. צילום: שלומי זאנתי

מינטי – הבהרת שיניים

טיפולי הבהרת השיניים שתציע Minty יבוצעו באמצעות חומרים בעלי ריכוז חמצן נמוך של 6% ו- 16%, לעומת הריכוז הנפוץ ברוב מכוני האסתטיקה, העומד על 24%. ברשת מינטי אומרים שהריכוז הנמוך נועד למנוע תופעות לוואי, כמו צריבה ורגישות בשיניים. אורך טיפול ההבהרה הוא קצר (כשעה בלבד) והמשך הטיפול בבית מבוסס על "סטריפים" (רצועות הדבקה) למשך שבועיים.

מחיר: 850 ₪.

הזרקות ומילויים

בנוסף תציע רשת מינטי טיפולי הזרקות ומילויים של בוטולינום טוקסין (בוטוקס) וחומצה היאלרונית בכלל אזורי הפנים, עבור צרכים רפואיים ואסתטיים כמו מילוי קמטוטים וליטוש מראה העור.

מחיר:

  • כ-650 ₪ להזרקת בוטוקס באזור יחיד בפנים (דוגמת קמטי מצח/סנטר/קמטים באזור העיניים ועוד).
  • כ-1450 ₪ בעבור מזרק מלא של חומצה היאלרונית.

מינטי – לקפוץ לקניון, לקנות ג'ינס ולהזריק בוטוקס

הסניף הראשון של הרשת ייפתח החודש בקניון רננים, ואחריו ייפתחו סניפים נוספים בקניונים ובמרכזי קניות. ברשת אומרים כי המטרה היא להנגיש את השירות והטיפולים.

"במרכזים החדשים של רשת Minty יינתנו טיפולי הבהרת שיניים, אך לא רק", נמסר מהרשת. "לראשונה תציע מכבידנט, באמצעות רשת מינטי, גם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית, כאשר אלו יבוצעו על ידי מיטב הרופאים מבית מכבידנט". ההתמקדות היא באזור הפנים בלבד.

חומרי מילוי ובוטוקס מהווים כ-80% מהטיפולים האסתטיים לשיפור עור הפנים ולהשטחת קמטים. רופאי שיניים, שמשתמשים במצבים שונים בחומרים הללו, נכנסו לתחום הטיפולים האסתטיים כבר לפני כמה וכמה שנים. הביקוש לטיפולים אלה גבוה, בין היתר בשל זמינות הטיפול, המחיר הנגיש והעובדה שמדובר בהליך הפיך (להבדיל מניתוחים פלסטיים).

כאמור, מדובר ברשת של מכבידנט – השייכת למכבי שירותי בריאות. כך, למעשה, מכבי יכולה להגיע לכלל האוכלוסייה ולא רק למבוטחי הקופה.

כדי להגביר את הנגישות, כאמור, ייפתחו סניפי מינטי במרכזי קניות בשטחי המסחר לצד רשתות האופנה והקמעונאות. "המחשבה מאחורי בחירת המיקום היא הנגשת הטיפולים והצבתם לצד הסידורים היום יומיים של הלקוחות", אומרים ברשת. "כך גם אפשר יהיה למצות תנועת הקונים במקומות אלו, כאשר יוסרו הגבלות הקורונה. המיקום יוצא הדופן, מאפשר חוויה יותר מעולמות הלייף סטייל ורחוקה מחוויית טיפול במרפאה".

לדברי ניצה גלעד, סמנכ"ל התפעול של מכבידנט, "מעצם היות רשת מינטי מבית מכבידנט מובטחת האיכות המקצועית הגבוהה ביותר ועמידה בתנאי הרגולציה ובהוראות משרד הבריאות".

עוד מתחרה חדשה בענף הבוטוקס: סופר-פארם ביוטי קליניק

מכבי לא לבד. כשהישראלים (ובעיקר הישראליות) מתמכרים יותר להזרקות בוטוקס וטיפולים דומים, כך גם גדל התאבון של עוד גופים. לאחרונה פתחה סופר-פארם את ביוטי קליניק (BEAUTY CLINIC) – רשת מרפאות אסתטיקה בניהולו של הכירורג הפסלטי ד"ר איל קרמר.

לוגו סופרפארם ביוטי קליניק

נכון להיום יש שלושה סניפים – האחד בצפון – בקריון, השני בתל אביב בצומת הפיל והשלישי בגן העיר באשדוד. בקרוב יוקמו סניפים נוספים.

הקמת סופר-פארם ביוטי קליניק היא חלק מתהליך ההתרחבות של סופר-פארם לתחומים נוספים. במסגרת ההתרחבות, הרשת פתחה גם את סופר-פארם גאלרי (GALLERY) – סניף ענק שבו היא מציעה טיפולי יופי כמו לק ג'ל ופן (היכנסו לכתבה סופר-פארם גלרי נפתח: כמה תשלמו על לק ג'ל או על פן?). הסניף הראשון נפתח בראשון לציון, ובקרוב ייפתחו נוספים.

בנוסף, הרשת פתחה גם את סופר-פארם דייליס (Daily's) –  תת רשת בקונספט חדש בישראל למכירת ארוחות טריות ארוזות. מדובר בחנות בניחוח חו"לי, שבה אפשר לקנות מגוון ארוחות (טעימות, יש לומר) ואפילו ירקות ופירות טריים, במחירים של 10-45 ש"ח. הסניף הראשון נפתח במתחם הבורסה ברמת גן. היכנסו לכתבה קבלו את דייליס (Daily's): רשת של סופר-פארם שמציעה ארוחות ארוזות.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות