סופר-פארם גלרי: סניף ענק שמציע מוצרי ביוטי, מותגים בינלאומיים וטיפולי יופי

באיזה סניף של סופר-פארם אפשר לעשות גם לק ג'ל ופן?

לקנות תרופות ולעשות לק ג'ל באותו מקום – הסניף הראשון של סופר-פארם גלרי נפתח ומציע לראשונה טיפולי יופי במקום

סופר-פארם גלרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אורות חזקים, צבעים עזים, המון המון מוצרי ביוטי וגם טיפולי יופי כמו לק ופן… סופר-פארם השיקה את סופר-פארם גלרי. מדובר בסניף ענק, שבו היא מציעה לא רק מוצרים לקנייה אלא גם שירותים שמעולם לא הציעה. סניפי סופרפארם GALLERY הם סניפים בקונספט שונה מסניפי הרשת הרגילים, ובינתיים נפתח רק הסניף הראשון – סופר פארם GALLERY בראשון לציון. מדובר בסניף ענק של 800 מ"ר, המתפרס על שתי קומות וממוקם במתחם G סיטי, סמוך לחנות דרים ספורט של קבוצת FOX. עד סוף שנת 2022 ייפתחו עוד 5 סניפים במיקומים שטרם נמסרו.

סופר-פארם גלרי
סניף סופר-פארם גלרי בראשון לציון. צילום: חן גלילי

 

העיצוב של החנות מזכיר את רשת הטיפוח הבינלאומית ספורה וחנויות כלבו גדולות שאנחנו מכירים בעיקר מחו"ל – אבל הקונספט שונה וייחודי לרשת.

סופר-פארם גלרי – לק ג'ל, פן ובדיקות ראייה

קומת הכניסה של GARLLERY מוקדשת לתחום ביוטי, וכוללת עמדות של מותגי ביוטי מובילים בסגנון SHOP IN SHOP, דוגמאת: ג'ורג'יו ארמני ביוטי, קיל'ס, דיור, אנסטסיה בוורלי הילס, מייקאפ רבולושן ועוד; מחלקת בישום רחבה הכוללת מותגי נישה ובשמים בלעדיים, כמו ביירדו, ג'ימי צ'ו, ורסצ'ה אטלייה ועוד; ומתחם GLAM ZONE המציע טיפולי יופי במקום בניהם מניקור-פדיקור של OPI ופן של המותג דייסון.

מעניינת אפילו יותר הקומה השנייה של סופר-פארם GALLERY, שבה סופר-פארם מציעה לראשונה טיפולי יופי. המגוון כולל מניקור, לק ג׳ל ופן לשיער. הלק הוא לק של OPI והפן מתבצע באמצעות מעצב השיער של דייסון.

טווח המחירים נע בין 15 ל-130 שקל ואף יותר – בהתאם לטיפול.

מחיר פן (ללא חפיפה) – 40 ש"ח.

לק ג'ל בסופרפארם

 

הטיפולים ניתנים במתחם GLAM ZONE בקומה השנייה של סופר-פארם גלרי, שיש בו מספר עמדות ציפורניים ועיצוב שיער. הטיפולים מתבצעים ע"י צוות בוטיק הציפורניים גל טורן.

עוד בקומה השנייה יש  מתחם אופטיקה עם מעבדת בדיקות ראייה, בית מרקחת ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם.

סופרפארם גלרי
סופרפארם גלרי בראשון לציון. צילום: חן גלילי

 

לדברי דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, אחרי 40 שנה, החליטו ברשת לעדכן את חוויית הביוטי שהם נותנים ללקוחות: "החנות החדשה הוקמה בהשראת בתי הכלבו הגדולים בחו"ל ומרכזת תחת קורת גג אחת את המותגים הכי מדוברים, המתכתבים עם המגמות העולמיות".

סופר-פארם לא עוצרת, משיקה גם את רשת דייליס

סופר-פארם גלרי הוא רק חלק מתוכנית גדולה יותר של סופר-פארם להרחיב את את פעילותה.

כפי שפרסמנו לאחרונה כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, סופר-פארם מתרחבת לקטגוריות נוספות ומשיקה קונספט חדש לחלוטין – חנות לארוחות מוכנות. שמה של הרשת החדשה של סופרפארם – Daily's (דייליס), וסניף ראשון נפתח ברמת גן. כל הפרטים – בכתבה "קבלו את דייליס (Daily's): רשת של סופר-פארם שתשווק מזון טרי, קפה, כריכים, סלטים ועוד".

 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות