קבלו את דייליס (Daily's): רשת של סופר-פארם שמציעה ארוחות ארוזות

קבלו את דייליס (Daily's): רשת של סופר-פארם שמציעה ארוחות ארוזות

בדרך לפגישה עוצרים ברשת דייליס (Daily's) סופר-פארם פותחת רשת של מזון טרי בדומה לקונספט של רשת Pret a Manger הבינלאומית

סניף Daily's ברמת גן
סניף Daily's ברמת גן. צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




תושבי רמת גן הם הראשונים למצוא בקרבתם סניף של רשת דייליס (Daily's), רשת בקונספט חדש השייכת לסופר-פארם. לא מדובר ברשת בתי קפה או מסעדות, וגם לא מדובר ברשת פארם או קוסמטיקה – אלא גם וגם. דייליס היא רשת לארוחות טריות מוכנות בשיטת שירות עצמי. מדובר ברשת שמוכרת קפה, כריכים, סלטים, מאפים ועוד, ולצדם מוצרי פארם ואפילו תרופות בבית המרקחת.

כאמור, סניף ראשון נפתח במתחם הבורסה ברמת גן, ואחריו צפויים להיפתח סניפים נוספים בתל אביב ובירושלים.

דייליס של סופר-פארם – קונספט פופולרי בחו"ל

 

בישראל אין כיום שום רשת שפועלת בצורה דומה ומשווק ארוחות טריות לקחת לצד מוצרים אחרים.

עבור מי שביקר בחו"ל ברשתות כמו מרקס אנד ספנסר או פרט א מנג'ר, הקונספט הזה ייראה מוכר במידה מסוימת, אבל לא זהה. בדרך לעבודה או בדרך לפגישה, נכנסים לחנות בוחרים מהמדף את הכריך או הסלט, מזמינים קפה וממשיכים. בחו"ל, בדרך כלל, ההזמנה ברשתות האלה אפשרית גם בקופות אוטומטיות, מה שמקצר את זמן השהייה ואת התור. כאן ברשת דייליס יש קופה מאוישת וקופות אוטומטיות לתשלום (לא להזמנה).

כאמור, מה שמיוחד ברשת Daily's של סופר פארם, בניגוד למה שאנחנו מכירים מחו"ל, הוא שנמכרים שם גם כל מוצרי הפארם שאנו מכירים מסניפי סופר-פארם, החל ממוצרי תינוקות ועד בשמים.

בית המרקחת מופרד בדלת זכוכית, משום שלא ניתן לשווק אוכל ומוצרי בית מרקחת באותו חלל.

מה בתפריט של רשת דייליס?

התפריט בסופר-פארם DAILY'S מגוון וכולל ארוחות בוקר וארוחות צהריים, סלטים, מרקים, כריכים, ירקות ופירות חתוכים ואפילו ירקות ופירות טריים. בנוסף, יש אפשרות לקפה, מאפים ומיץ תפוזים טרי, וכן נשנושים כמו שוקולדים איכותיים (למשל, שוקולד של רוי שוקולד), עוגיות אישיות ועוד.

כרגע אין במקום עמדות ישיבה, אך ייתכן שיהיו. הארוחות חלקן קרות וחלקן נמכרות חמות.

ארוחות דייליס
ארוחות ברשת דייליס. צילום: דפנה הראל כפיר

 

רוב האוכל מגיע ארוז וניתן לקחת אותו כ-Take Away. ההבטחה היא לטריות ולאפשרות בחירה בין מנות שאינן מזון מהיר או ג'אנק פוד.

בסופו של כל יום כל האוכל שנשאר יורד מהמדפים ונשלח לתרומה.

ומה עם המחירים?

המחירים ברשת Daily's מפתיעים, משום שלרוב סופר-פארם היא רשת יקרה ואילו במקרה הזה היא משווקת את הארוחות ואת הקפה במחירים סבירים לחלוטין.

כך למשל, קפה נמכר ב-7 ש"ח, קפה ומאפה ב-15 ש"ח, סלט גדול ב-35 ש"ח וארוחה של דג וירקות ב-45 ש"ח.

מנת סלמון ברשת דייליס
מנת סלמון ברשת דייליס. צילום: דפנה הראל כפיר

למה לסופר-פארם לפתוח רשת כמו דייליס?

סופר-פארם נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות לקטגוריות חדשות. אמנם, מדובר ברשת הדומיננטית ביותר בענף הפארם, ואמנם היא כיכבה בתקופת הקורונה גם בזכות האתר שלה סופר-פארם אונליין, אבל התחרות בענף הפארם כל הזמן מתחממת.

ארוחות מוכנות ברשת דייליס של סופר-פארם
טאפאס ב-20 שקל ברשת דייליס של סופר-פארם. צילום: דפנה הראל כפיר

 

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה לא פעם, לסופר-פארם יש תחרות מצד רשת BE של סופר-פארם, וכמובן תחרות מצד חנויות פארם וביוטי אחרות ואתרי אונליין, בתי מרקחת מקוונים ועוד.

לאחר ששופרסל התחילה קנתה את ניו-פארם והפכה את הרשת ל"BE", סופר-פארם לא נשארה חייבת ונכנסה גם היא למגרש של שיווק מזון – וזאת באמצעות הסופר-מרקט המקוון קוויק (QUIK) שבו היא אחת מהבעלים.

במקביל, סופר-פארם מתפתחת לעוד כיוונים – ביניהם סופר-פארם GALLERY שמהווה מתחם ביוטי גדול ומציע טיפולי יופי, לק ג'ל, פן ועוד. החנות הראשונה של סופר-פארם גלרי נפתחה במתחם G בראשון לציון, ובקרוב ייפתחו עוד כמה.

בנוסף ל-GALLERY ובנוסף לרשת דייליס, סופר-פארם השיקה את "ביוטי קליניק" (BEAUTY CLINIC" – רשת מכוני יופי שמציעה טיפולים קוסמטיים לא פולשניים. עשרה סניפים של ביוטי קליניק ייפתחו בכל רחבי הארץ, מתוך הבנה של סופר-פארם כי תחום הזרקות הבוטוקס הוא תחום משגשג ששווה להיכנס אליו. לשם כך, משתפת הרשת פעולה עם הכירורג הפלסטי ד"ר איל קרמר.

האם סופר-פארם לוקחת הימור בטוח?

ההחלטה של סופר-פארם להשיק רשת בקונספט שלא קיים עדיין בישראל היא הימור, אבל הימור די בטוח. הישראלים מחפשים פתרונות של מזון מהיר אבל בריא, במיוחד במחירים שפויים. בנוסף, הם אוהבים את האווירה הניו-יורקית או האירופאית, וכזו יש בחנות הזאת בשפע.

הישראלים אוכלים בבית או אוכלים בחוץ בבתי קפה. הם גם מזמינים טייק אוויי – אבל בדרך כל מדובר במנות מבושלות. כעת נפתחת עבורם אפשרות לקנות ארוחות ארוזות מוכנות מהמדף, ואפילו לעשות את זה תוך כדי סידורים אחרים, השלמת קניות ורכישת תרופות מרשם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות