כמה מנות יש בפיטנס שוקולד בננה של נסטלה? הטריק שתמיד עובד

אסם-נסטלה מדגימה: שלמו יותר, קבלו פחות

לא תאמינו איזו כמות מזערית יש בפיטנס שוקולד בננה. בפעם הבאה שדקה אחרי שאתם קונים אותו הוא כבר נגמר, תבינו למה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דגני בוקר הם בין מוצרי המזון שנמצאים כמעט בכל בית ישראלי. יש להם תדמית של ארוחת בוקר מזינה, אבל זה לא ממש נכון. מה שבטוח, להתבסס על דגני בוקר כמרכיב משמעותי בתפריט המשפחתי זה עסק יקר. זה אפילו יותר יקר אם אתם צרכנים של פיטנס. המותג Fitness של נסטלה-אסם העלה לדרגת אמנות את היחס ההפוך בין מחיר המוצר לבין תכולת המוצר. כעת משיקה אסם-נסטלה את פיטנס שוקולד בננה, ובלי להתבלבל מפחיתה עוד יותר את התכולה בהשוואה לפיטנס שוקולד מריר – שגם הוא כשלעצמו מוצר קטן. ומה עם המחיר? הוא כמובן לא ירד בהתאם.

פיטנס בננה

עם השנים אסם-נסטלה הולכת ומקטינה את המוצרים החדשים שהיא משיקה בסדרת פיטנס, אבל מותירה את המחיר זהה – וגם את האריזות זהות. רק צרכן חד עין שנוהג לקרוא את האותיות הקטנות, יידע שבתוך המוצר מסתתרת כמות יותר קטנה מזו של המוצר המקביל.

פואנטה בטלגרם

אז כמה מנות יש בפיטנס שוקולד בננה של נסטלה?

כאן באתר פואנטה החלטנו לבדוק כמה מנות אפשר לאכול כאשר קונים אריזה מוקטנת של של פיטנס שוקולד בננה. התשובה המדהימה היא 5… 5 מנות בלבד, ואפילו לא גדולות.

אז מעבר לעובדה שמדובר במוצר לא ממש בריא ועתיר סוכר, כדאי לדעת שהוא מאוד יקר. אם אתם קונים אותו למשפחה שיש בה שלושה ילדים, זה לא יספיק להם אפילו לשתי ארוחות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות