5 הצגות מומלצות בבית ליסין שאסור לפספס

הצגות מומלצות של בית ליסין שאסור לפספס

דרמה או קומדיה? מחזה מקורי או הצגה מתורגמת? קבלו רעיונות לחמש הצגות מומלצות בבית ליסין לתקופה הקרובה

הצגות מומלצות בבית ליסין: אבי קושניר בהצגה ברוכים הבאים לגיהינום
אבי קושניר בהצגה ברוכים הבאים לגיהינום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בין אם אתם אם חובבי תיאטרון מושבעים ובין מחפשים רק מדי פעם הצגה טובה, בכתבה זו תוכלו להתרשם מחמש הצגות מומלצות בבית ליסין, שלא כדאי לפספס בעונת ההצגות הקרובה. תיאטרון בית ליסין הוא מהתיאטראות הגדולים בישראל, ומאז שהחל את פעילותו בשנת 1980, הוא מציג רפרטואר משובח עם 10-12 הפקות חדשות בכל עונה. דרמות, קומדיות, מחזות מקוריים ומחזות מתורגמים, עם מיטב השחקניות והשחקנים – תמיד יש מה לראות.

להיות מעודכנים על ההצגות המובילות בבית ליסין

לפני שנמנה חמש מההצגות שמומלץ לראות בבית לסין בעונה הקרובה, נזכיר לכם להתעדכן מדי פעם בעצמכם ברשימה המתעדכנת. ניתן למצוא הצגות מומלצות נוספות באתר מבלים אשר מרכז את כל ההופעות במקום אחד. בתוך האתר תוכלו לקבל מידע מעודכן על עלילת המחזות, רפרטואר השחקנים, משך ההצגה ואיפה ניתן לראות אותה.

5 הצגות מומלצות בבית ליסין

טריאז' – מה אתם הייתם עושים במקומם? 

כרטיס טריאז' בית לסין

 

ההצגה "טריאז'" בבית ליסין, פרי עטה של מאיה ערד יסעור, מביא איתו דילמה מוסרית קשה מנשוא. זאת, באמצעות כתיבה קולחת ושחקנים מצוינים. בין השחקנים, יונה אליאן–קשת, אפרת בוימולד, יניב לוי, קובי פרג' ודפנה רכטר. המחזה נפתח במבזק חדשות שמעדכן על השריפות המשתוללות בארץ עקב גל החום הקיצוני. בתי החולים ומחלקות הטיפול הנמרץ צריכים לקלוט פצועים רבים – חלקם זקוקים להנשמה. אולם, בבית החולים אין מספיק מכונות בגלל החלטה שהתקבלה למסור את המכונות לבית חולים אחר. הרופאים במחלקה עומדים בפני הכרעה גורלית – את מי מבין הפצועים יצילו? הדילמה המייסרת הזאת מעלה שאלות מוסריות ופילוסופיות.

לרכישה כרטיסים לטריאז' בהנחה לגולשי פואנטה – לחצו על הקישור 🙂


"ברוכים הבאים לגיהינום" – קומדיה קורעת מצחוק

רוצים לראות הצגה משובחת וגם להיקרע מצחוק? המחזה "ברוכים הבאים לגיהינום" שכתב רמי ורד הוא מה שאתם מחפשים. את התפקיד הראשי בהצגה מגלם אבי קושניר. איתו על הבמה קאסט שחקנים משובח. בין השחקנים:יורם טולדנו, יעל וקשטיין, טל דנינו, זוהר מידן וקרן מור–מישורי.

קומדיה זו מציגה את אבי בן חיים, שמתמודד לראשונה עם נקודת שפל בחייו. הוא חולם לזכות בלוטו וחושב שמשם תגיע הישועה. הוא אכן זוכה ב-120 מיליון ש"ח, אך מת מהתקף לב. נשמתו מגיעה למחלקת "קדם גיהינום", שם הוא פוגש דמויות מצחיקות הממתינות, כמוהו, לשיבוץ שלהן בעולם הבא. כאשר מגיע תורו לשוחח במשרדו של מלאך המוות, הוא מבקש שיחזיר אותו לחיים. מלאך המוות ממלא את בקשתו, אך בצורה קצת אחרת ממה שחשב. הוא שולח אותו להתעמת עם עברו.

מדובר במחזה סופר מצחיק, מבריק ושנון. הצגה חובה!

לרכישה כרטיסים להצגה ברוכים הבאים לגיהינום בהנחה לגולשי פואנטה – לחצו על הקישור 🙂


"הורים איומים" – משפחה שלא הייתם רוצים להיות חלק ממנה

מחזות זרים שהצליחו בעולם ומתורגמים לעברית הם הצלחה כמעט בטוחה גם כאן. המחזה "הורים איומים" של המחזאי הצרפתי ז'אן קוקטו עלה בבית ליסין בכיכובם של מיטב השחקנים, החל מיורם טולדנו ולימור גולדשטיין ועד כרמל בין ותום חגי.

במרכז העלילה נמצא מישל הצעיר, אשר מגלה שהבשורה המשמחת על חתונתו המתקרבת עם אהובתו, לא כל כך משמחת את הוריו. אביו, כך מסתבר, מכיר את ארוסתו טוב מדי, ואמו היא קנאית לא קטנה. כאמור, מדובר במחזה על משפחה שהיא רחוקה מלהיות משפחה נורמלית, וכנראה שבסיומה תשמחו שאתם עצמכם לא נולדתם אליה…

לרכישה כרטיסים להצגה "הורים איומים" בהנחה לגולשי פואנטה – לחצו על הקישור 🙂


"אפס ביחסי אנוש" – ללא ספק, אחת ההצגות המומלצות בבית ליסין

אי אפשר לסיים רשימה של הצגות מומלצות בבית ליסין בלי להזכיר את המחזמר הזה. אין כמעט מי שלא מכיר את הסרט "אפס ביחסי אנוש" של טליה לביא. בהשראת הסרט, כתב אורן יעקובי את המחזה שמוצג בבית ליסין עם מיטב השחקניות והשחקנים: מגי אזרזר, משי קליינשטיין, דיאנה גולבי, מעיין תורג'מן, רון שחר, אסף הרץ, לורין מוסרי, קרן מרום, מאי קשת, דור ברנס, אבירם אביטן, לירן מזרחי, נופר אליהו, אשלי זימברג, ענבר יוחננוף ויונית טובי.

עלילת המחזה עוסקת בשתי חיילות הנמצאות במערך השלישות של בסיס שכוח אל בדרום, חמושות בציוד משרדי ואקדחי סיכות. השתיים יוצאות למאבק בתוך המסגרת הצבאית השוביניסטית, כאשר אחת מהן חולמת לשרת בקריה והשנייה מחפשת אחר אהבה. זו החולמת להגיע לקריה מחליטה לצאת לקצונה, כי היא בטוחה שזה הסיכוי שלה להגיע לשם.

למרבה הפלא, היא מוצבת כקצינה בבסיס בדרום בו הייתה חיילת וכעת היא מתמודדת עם מחירים כבדים מאוד, גם מול חברתה שהופכת להיות הפקודה שלה.

המחזה, שזכה לשבחים רבים, משלב רגעים מצחיקים לצד רגעים מהמציאות הצבאית שכולנו מכירים.

לרכישה כרטיסים למחזמר "אפס ביחסי אנוש" בהנחה לגולשי פואנטה – לחצו על הקישור 🙂

כאמור, אלה רק כמה מבין המגוון בבית ליסין בעונה הקרובה. להצגות נוספות כנסו והתעדכנו באתר מבלים.

1
נגישות