גולן טלקום משיקה חבילות זולות עם נפח גלישה גדול

גולן טלקום משיקה חבילות זולות עם נפח גלישה גדול

חבילות הגלישה הרחבות מוצעות במחירים של החל מכ-30 שקל בחודש 

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גולן טלקום ממשיכה במאמצי גיוס הלקוחות, ושמה כעת דגש על נפח הגלישה.

החברה השיקה היום חבילות עם נפח גלישה רחב של 18 ג'יגה ומעלה במחירים נמוכים, כאשר המחיר יורד למזמינים יותר מקו אחד.

חשוב לזכור כי יש עלויות נלוות – דמי סים: 19 שקל; דמי חיבור: 30 שקל.

עוד חשוב לזכור כי ניתן להירשם רק עד 20.02.18 בשעה 12:00, ולבצע אקטיביזציה לכרטיס הסים עד 21.03.18 בשעה 12:00. במידה שהסים יופעל לאחר מועד זה, הלקוח ישלם כ-100 דקל בחודש – והיו על כך לא מעט תלונות נגד גולן טלקום.

חבילות הכול כלול חדשות בגולן טלקום

  • חבילת בסיס: נפח  גלישה של GB18 במחיר של כ-30 שקל לחודש. בהזמנת 2-5 קווים המחיר יורד ל-25 שקל בחודש. המחיר תקף לשנה בלבד, ויעלה לכ-100 שקל בחודש לאחר מכן.

  • חבילה מורחבת: שיחות והודעות ללא הגבלה, גלישה 30GB במחיר של כ-40 שקל לחודש. בהזמנת 2-5 קווים, המחיר יורד ל-33 שקל בחודש. המחיר לשנתיים – ובסופן המחיר עולה לכ-100 שקל בחודש.

  • חבילה רחבה: 40GB במחיר של כ-50 שקל בחודש. אין הנחה למי שמוסיף קווים נוספים. המחיר תקף לשנה בלבד, ויעלה לכ-100 שקל בחודש לאחר מכן.

בהשוואה לחבילות של חברות הסלולר הגדולות – פלאפון, סלקום ופרטנר, מדובר בהצעה נדיבה.

כזכור, גולן טלקום – שהייתה חלוצת מהפכת הסלולר – נמכרה על-ידי מיכאל גולן לחברת אלקטרה, ובמשך תקופה ארוכה סבלה מנטישת לקוחות.

לאור זאת, היא עושה מאמצים רבים להציע מבצעי עומק, גם לאחר שהיא כבר לא מחויבת לעשות זאת בהתאם לתנאים שהציבה בזמנו הממונה על ההגבלים העסקיים כאשר אישרה את עסקת הרכישה.

אלקטרה, מחסני חשמל ורשת סמארטפון

בשבוע שעבר הודיעה חברת אלקטרה מוצרי צריכה, בניהולו של זאב קלימי, כי היא רכשה את רשת חנויות הסלולר SmartPhone, שנקלעה לקשיים בשל מצוקת אשראי ונכנסה להקפאת הליכים.

בכך, אלקטרה בעצם מרחיבה את העיסוק שלה בתחום המובייל – תחום שהיא כבר נוגעת בו גם על-ידי השליטה בגולן טלקום וגם על-ידי השליטה ברשת מחסני חשמל, המשווקת (בין השאר) מכשירי סלולר.

אלקטרה היא גם יבואנית מכשירי וואווי (Huawei) לישראל.

רשת SmartPhone מונה 22 חנויות לשיווק מכשיר סלולר, אביזרים נילווים וכרטיסי חיוב. החנויות מתפרסות על פני שטח של 20-50 מ"ר במיקומים ייחודים בקניונים ובמרכזי סחר מובילים בפריסה ארצית ובכוונת אלקטרה מוצרי צריכה להטמיע את החנויות הללו בתוך רשת הסלולר "מחסני חשמל Digital וסלולר, המהווה זרוע שיווקית של גולן טלקום לצד מכירת מוצרי סלולר, ותכלול כעת 28 חנויות.

מחסני חשמל דיגיטל5. צילום לירון כץ
מחסני חשמל דיגיטל. צילום: לירון כץ

לדברי קלימי, הרכישה היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של אלקטרה בתחום התקשורת והמובייל עם רכישת חברת גולן טלקום ויבואנית וואווי בישראל: "בשנה החולפת פעלנו להקמתה של רשת מחסני חשמל Digital וסלולר. עתה, עם תוספת של 22 סניפים בקניונים ובמרכזי הסחר בפריסה ארצית, נוכל להרחיב את הנגישות".

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 0

נגישות