סיבים אופטיים - הוט וסלקום מציעות חבילות במהירות חסרת תקדים

סיבים אופטיים – הוט וסלקום מציעות חבילות במהירות חסרת תקדים

אם אתם רוצים לגלוש מהר, אבל ממש מהר – שימו לב למהירות החדשה של חבילת סיבים אופטיים בהוט ובסלקום. כמובן שתצטרכו גם לשלם בהתאם

סיבים אופטיים הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זוכרים שלפני כמה שנים מהירות של 100 מגה נחשבה למטורפת? זה נשמע כמעט מגוחך בהשוואה למהירות של חבילת סיבים אופטיים בהוט או בסלקום שתוצע החל מאפריל. החבילות החדשות הן חבילות במהירות של 5GB (פי 50!). שתי החברות הודיעו בזו אחר זו על השקת החבילות – ובשתיהן הזמינות תהיה רק מהחודש הבא.

סמיכות הזמנים לא מקרית. מדובר בתשתית שמספקת חברת הסיבים IBC אנלימיטד, הנמצאת בבעלות משותפת של סלקום והוט. לאחרונה הכריזה אנלימיטד על שדרוג התשתית לטכנולוגיית XGS-PON המהירה. אגב, טכנולוגיה זו מאפשרת אפילו גלישה במהירות כפולה של עד 10 גיגה-ביט לשנייה, אבל כרגע מתוכננת חבילת 5GB.

כמה תעלה חבילת סיבים אופטיים? הוט טרם חשפה, סלקום כן

עדיין לא ברור כמה תשלמו אם תרצו להתחבר לחבילת סיבים אופטיים בהוט במהירות של 5GB, אבל בסלקום כבר חשפו את המחיר. לפחות בשלב ראשון, חבילת סיבים אופטיים בסלקום תעלה 199 ש"ח – כאשר המחיר הזה לא כולל דמי התקנה ולא כולל את הציוד הנלווה.

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:


לשם השוואה, כיום סיבים אופטיים בהוט ובסלקום מוצעים במספר חבילות, כאשר המהירות המינימלית היא של 300GB והמחיר כמובן הרבה יותר נמוך. כך למשל, חבילת סיבים אופטיים בסלקום במהירות של 300MB עולה כ-90 ש"ח לחודש (לא כולל דמי התקנה וציוד). חבילת סיבים אופטיים בהוט במהירות של 300MB עולה כ-100 ש"ח בחודש (לא כולל דמי התקנה וציוד).

עכשיו כמובן נשאלת השאלה עד כמה מהירות של 5GB בכלל נחוצה ללקוחות, והאם ישתלם להם להוציא בכל חודש כ-250 ש"ח בערך על חבילת סיבים אופטיים במהירות כל כך גבוהה.


הכי כדאי לעקוב אחרינו בטלגרם – שם לא תפספסו כלום… לחצו להצטרפות >


נזכיר כי עבור התחברות לחבילת סיבים אופטיים הוט וסלקום גובות דמי התקנה. המחיר משתנה בין בית פרטי לבין בניים מגורים. כדאי לברר מראש את העלויות ולשקלל גם אותן לתוך התחשיב הכללי.

בנוסף, רצוי להימנע מהתחייבות ל-3 שנים, כפי שלעתים דורשות החברות, כי בטכנולוגיה 3 שנים הן נצח והתעריפים ישתנו.


אתם עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק? לחצו כאן >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות