הוט ONE: כל מה שאתם צריכים לדעת על הסטרימר סופר בוקס של HOT

הוט ONE: כל מה שאתם צריכים לדעת על הסטרימר סופר בוקס של HOT

אז מה הרעיון בסטרימר החדש הוט ONE, שנקרא סופר-בוקס ומאפשר לתת לטלוויזיה פקודות קוליות? האם שווה לשלם עליו 40 שקל בחודש? היכנסו להסבר בפואנטה

גל גדול בפרסומת להוט וואן HOT ONE סופר בוקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לקוחות הסיבים האופטיים של הוט או מתכוונים להיות – נציגי השירות יציעו לכם את הוט ONE סופר בוקס: הסטרימר החדש של החברה. מה זה בעצם הוט וואן סופר בוקס? סטרימר מתקדם של הוט, אשר משמש גם כרמקול איכותי, עוזר קולי ומשפר תמונה. בחברה גם שמו דגש על העיצוב האלגנטי, מתוך הבנה שאנשים לא רוצים להניח סתם קופסת פלסטיק בסלון. תכל'ס, זה מוצר שאמור לשפר את חוויית הצפייה, לאפשר לכם לתפעל את הטלוויזיה בקלות ולשדרג את הצליל ואת התמונה. החיסרון היחיד הוא שמדובר במוצר יקר: כ-40 ש"ח בחודש. הנתב הרגיל של הוט עולה בדיוק חצי מחיר – כ-20 ש"ח.

הוט ONE הוא סטרימר אנדרואיד TV, עם ממשק שמאפשר התאמה אישית של התוכן. הוא מספק גישה ישירה לשירותי סטרימינג אחרים (גם מתחרים), כמו נטפליקס, דיסני פלוס ואפילו סלקום TV או שירותים אחרים. בחברה אומרים שהוא כולל מעבד חזק שמשפר את זמני הטעינה של האפליקציות.

יחד עם הוט One, הוט משיקה גם שלט רחוק חדש עם קיצורי דרך לנטפליקס ולשירותי ה-VOD של הוט.

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

הוט ONE – עוד פרטים על סופר בוקס

סטרימר Hot One סופר בוקס של הוט
סטרימר Hot One סופר בוקס של הוט

גוגל אסיסטנט: פקודות קוליות באנגלית

מבחינת הוט, הוט One סופר בוקס הוא מוצר הדגל של החברה. מדובר במכשיר מולטימדיה שמכניס את העוזר הקולי של גוגל (Google Assistant) לסלון של מנויי החברה – אבל צריך לזכור שהפקודות ניתנות באנגלית.

עצירת פרק של גול סטאר עם אלירז שדה באמצעות העוזר הקולי של גוגל בסטירמר הוט One
עצירת הסרט באמצעות העוזר הקולי של גוגל

למשל, אם רוצים לעצור את הסרט, אפשר לומר "OK Google, pause", ואם רוצים לדעת מה מזג האוויר בתל אביב, צריך לשאול: "OK google, "what is the weather in Tel Aviv).

סאונד איכותי

כאמור, הוט וואן הוא רמקול איכותי שפותח באמצעות מותג האודיו באנג & אולפסן. הוא תומך בתקן דולבי אטמוס, מה שאומר שהצופים אמורים לקבל חויית סאונד קולנועית (מי שיש לו טלוויזיה מתקדמת, כמו סמסונג OLED או NEO QLED, או LG OLED החדשות – נהנה מדולבי אטמוס כזה בכל מקרה).

תמונה

Hot One סופר בוקס משפר גם את איכות התמונה. הסופר בוקס תומך באיכות תמונה K4 עם תמיכה בתקן HDR 10. כיום רוב הטלוויזיות החדשות המתקדמות מגיעות עם איכות כזו בכל מקרה.

בעלי הוט ONE יקבלו שלט רחוק

שלט רחוק הוט לבעלי סטרימר Hot One סופר בוקס
שלט רחוק הוט לבעלי סטרימר Hot One סופר בוקס

פואנטה בטלגרם

כאמור, הסופר- בוקס מגיע עם שלט HOT Talk – שלט שניתן לדבר אליו. אגב, חלק מבעלי טלוויזיה של סמסונג או LG יכולים גם הם לדבר אל השלט או אל הטלוויזיה ולתת פקודות קוליות בעברית.

השלט כולל כפתורים לשירות ה-Catch Up, ל-VOD של הוט ועוד.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

קישוריות סופר בוקס Hot One

כמובן שהסטרימר בחדש סופר-בוקס Hot One תומך ב-Wi-Fi 6 – תקן ה-Wi-Fi המתקדם המאפשר העברת נותנים במהירויות גבוהות, וב-5 Blutooth שיאפשר קישוריות יציבה יותר.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות