לפני הליך גירושין? זה הזמן להתייעץ עם עו"ד לענייני משפחה

לפני הליך גירושין? זה הזמן להתייעץ עם עו"ד לענייני משפחה

ההחלטה להתגרש היא החלטה לא פשוטה, ואחרי ההחלטה הזאת מתחיל תהליך עוד פחות פשוט. לכן, חשוב לבחור עו"ד לענייני משפחה שיוכל גם לספק ייעוץ מקצועי וגם להכיל אתכם רגשית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל הזוגות מתחתנים באושר גדול, וברגעים הקסומים שמתחת לחופה בטוחים שהקשר הזוגי הזה יהיה לנצח.

כשהשנים עוברות, לעתים מתחילות בעיות. הזוגיות נקלעת לצרות וזוגות לא מעטים מחליטים לפרק את החבילה. ההגעה להחלטה לגבי גירושין היא כמובן אינה החלטה פשוטה. גם בני זוג שאינם מסתדרים האחד עם השנייה או אפילו בני זוג שהפסיקו לאהוב האחד את השנייה מתקשים להשלים עם ההחלטה הגורלית, אך אם בכל זאת הגעתם למסקנה שמהמצב שאתם נמצאים אין דרך חזרה – מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה ולפתור את המחלוקת על הצד הטוב ביותר ולהיפרד בצורה הטובה ביותר עבור שני הצדדים.

בחירת העו"ד – השלב החשוב ביותר בהליך הגירושין

כל מקרה לגופו וכל מקרה שונה מקודמו, אך אין חולק על כך שהליך גירושין עם עורך דין בעל ניסיון שמבין היטב בתחום ובקיא בכל החוקים יהיה פשוט ויעיל יותר מאשר הליך גירושין עם עורך דין ללא ניסיון או ללא יכולת מקצועית גבוהה. אם אתם מחפשים עו"ד גירושין בחיפה עליכם לבחור בקפידה את האיש או האישה שילוו אתכם בתהליך המורכב והלא פשוט של הגירושין.

מדובר בהחלטה שיכולה להתברר כהחלטה החשובה ביותר שתקבלו בהליך הגירושין, ובהחלט אפשר לומר שאתם הולכים להחליט לא מעט החלטות בזמן הקרוב.

להחליט עם הראש, ללכת עם הלב

הליך גירושין הוא לא הליך קל. למעשה, מדובר במלחמה מול האיש או האישה שהיו חלק בלתי נפרד מחיינו עד לפני מספר חודשים או אפילו מספר שבועות, ולכן צריך לשים דגש מיוחד על ההתנהלות שלנו בהליך ולעשות הפרדה בין האמוציות שכמובן מתפרצות לבין המחשבה הרציונאלית.

הדרך הטובה ביותר היא מצד אחד לקבל מעו"ד לענייני משפחה שלכם את כל המידע, כלומר לדעת בדיוק מה הזכויות שלכם, מה הסיכוי שלכם לנצח במשפט, מה יהיה מצבכם במידה ותפסידו ואיך אתם מצליחים למקסם את ההליך המורכב, ומצד שני, לכוון את הרגשות שלכם למקום הנכון.

את כל הדברים הראשונים ברשימה אתם עושים בעזרת הראש והמחשבה השכלית, כאשר בהחלטות החשובות באמת אל תתביישו להכניס גם את הרגשות ולהחליט מהבטן.

עו"ד לענייני משפחה, עו"ד טלי איטקין
עו"ד לענייני משפחה, עו"ד טלי איטקין

חשוב מאוד לעשות את השילוב המנצח ולא לתת לרגשות להשתלט עלינו מחד, וגם לא להיות כמו רובוטים מאידך. התייעצות עם עו"ד גירושין בחיפה טרם תחילת כל התהליך זו חובה, אל לכם לנסות ללכת בעצמכם ולבדכם למסלול כל כך קשה וכל כך מסובך.

כאמור, בחירה בעו"ד היא הצעד הראשון בדרך להצלחה, ועו"ד גירושין בחיפה טל איטקין היא הבחירה החכמה והנבונה ביותר שאתם יכולים לקבל. בעזרת ניסיונה הרב, מקצועיותה ויכולתה הגבוהה להעניק גם הכלה רגשית, תוכלו להיות בטוחים שזו בדיוק אשת המקצוע שרציתם לידכם כאשר התחלתם את תהליך הגירושין.

מחפשים עו"ד גירושים בחיפה? פנו עוד היום אל טל איטקין: http://www.itkintal.co.il

תגובות: 0

נגישות