ההבדלים בין לימודי שיווק ופרסום באוניברסיטה לבין קורס שיווק דיגיטלי אונליין פרקטי

ההבדלים בין לימודי שיווק ופרסום באוניברסיטה לבין קורס שיווק דיגיטלי אונליין

לא חייבים להירשם לאוניברסיטה כדי ללמוד לימודי שיווק דיגיטלי ופרסום. אפשר ללמוד אונליין מהמקצוענים ולקבל את הכלים הכי מעודכנים, והכול בלי לצאת מהבית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

השיווק הדיגיטלי הוא בין תחומי התעסוקה המתפתחים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות. פרט להיותו תחום מרתק, הוא מתאפיין בדינמיות רבה ומצריך המון יצירתיות, מקוריות וחדשנות.

גם האוניברסיטאות והמכללות השונות זיהו את הביקוש הרב ללימודים בתחום השיווק הדיגיטלי, וככל שהצורך באנשי מקצוע איכותיים עולה, כך גם טקטיקות החיזור אחר הסטודנטים מתפתחות.

כיום אוניברסיטאות ומכללות מציעות מגוון מסלולים ללימודי שיווק ופרסום, החל מלימודים יעודיים ועד שילוב של פרסום ושיווק עם מקצועות אחרים כגון: מנהל עסקים, כלכלה, מימון וכו'.

בסיום לימודי התואר, לרוב הסטודנטים יוצאים עם לא מעט חומר תיאורטי כתוב, אך פחות עם ניסיון פרקטי וכלים לצאת ולעסוק בתחום.
קראו עוד על לימודי פרסום ושיווק במוסדות המסורתיים.

מה עושה את ההבדל בין שיטות הלימוד השונות

האקדמיה מטבעה מציעה לימודים פורמליים מסורתיים. למידה מקוונת מצדה נעשית על ידי מקצוענים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ביום יום שלהם, אשר כבר הפכו מזמן לאוטוריטה בתחומם. סקירה קצרה של תחום השיווק בדיגיטל במרחבי הרשת תחשוף אתכם למגוון מקדמים ומשווקים בעלי שם וניסיון רב שנים, ביניהם גם אנשי המקצוע שמציעים לכם ללמוד את התיאוריה שנחוצה לכם ולרכוש כלים פרקטיים לשיווק בזירה הדיגיטלית.

איך תדעו שהגעתם למובילים בתחומם ושמצאתם קורס שיווק דיגיטלי איכותי ומקצועי?

אנשי המקצוע, שעובדים ונושמים דיגיטל, מבינים מה זה קידום ברשת. הם יודעים שאתם מחפשים אותם שם. מטבע הדברים, עצם העובדה שמצאתם אותם ברשת היא הוכחה לכך שהם ממש טובים במה שהם עושים, שכן אם הם לא היו מספיק טובים, הייתם נחשפים ככל הנראה למישהו אחר.

מה עדיף – לימודים אקדמיים או לימודים אונליין?

מכיוון שבמסגרת לימודי שיווק דיגיטלי בקורס מקוון אתם לומדים מהטובים ביותר, אתם למעשה מקבלים ניסיון מעשי, ידע הכי מזוקק, חדשני, רלוונטי ומדויק שאתם זקוקים לו כדי להשתלב מיד בשוק העבודה.

קורס דיגיטלי מקצועי אמיתי חושף אתכם לרזי המקצוע, ובעיקר ממקד אתכם במה שעובד, במה שחדש ובמה שמשתנה באופן תדיר במסגרת מסלול לימודים מהיר, ובעיקר פרקטי!

אפשר לומר, שבעוד שהלימודים באקדמיה נשארים לאורך כל השנה זהים ומוגבלים לסילבוס שנקבע מבעוד מועד, קורס מקוון (במיוחד כזה שניתן לכם בליווי אישי) יכול להיות הרבה יותר דינמי, ולחשוף בפניכם את החדשות הכי חמות, עדכניות ורלוונטיות.

ברוכים הבאים לשוק העבודה!

כשהפרקטיקה היא גולת הכותרת של קורסי האונליין, אתם מבטיחים לעצמכם שאתם מסיימים את הקורס ומוכנים ישר לצלול למים, בקפיצת ראש! אתם למעשה גם חוסכים זמן, וגם מקבלים ארגז ענק של כלים וניסיון מעשי, מה שמבטיח לכם למצוא מקום עבודה תוך זמן קצר, וזאת בשונה מלימודים במסלול אקדמי של שיווק ופרסום, ששם הדגש על תאוריה.

הכירו מסלולי לימוד לשיווק דיגיטלי אונליין

כל זה יכול לקרות בקצב שלכם ובזמן שאתם בוחרים, כי לקורסים הדיגיטליים המקוונים יש 2 מסלולים להציע לכם:

  • המסלול הראשון: מציע לכם קורס מוקלט מראש. זהו קורס שבנוי ממגוון רחב של הקלטות, כל הקלטה בנושא אחר ע"פ הסילבוס. אם אתם יצורים אוטודידקטים שנהנים מלימוד עצמי, זה לגמרי המסלול שמתאים לכם, ממש בדומה לאוניברסיטה הפתוחה. חשוב להבין שבמסלול זה אין הכוונה וליוווי אישי, עם זמינות מוגבלת של מנחה הקורס לשאלות.
  • המסלול השני: קורס שיווק דיגיטלי במתכונת של מורה פרטי 1 על 1 עם ליווי אישי צמוד מהשיעור הראשון ועד סיום הקורס ובצעדיכם הראשונים בעולם הדיגיטלי. מישהו שילווה אתכם וידגים לכם מהניסיון האישי שלו. קורס במסלול זה נעשה אונליין במסגרת פגישות שנקבעות מראש.

יתרונות נוספים ללימוד שיווק דיגיטלי בקורס אונליין

בכל אחד מהמסלולים שתבחרו, אתם רשאים ליהנות מעוד כמה יתרונות, שהלימודים באוניברסיטה לעולם לא יוכלו להציע לכם:

  • למידה מכל מקום שתבחרו. אתם למעשה יכולים להיות בחופשה או לשבת בחוף הים, אם סביבת הלימוד הנוחה לכם היא שולחן המטבח, גם זה בסדר, העיקר שיהיה לכם מחשב לעבוד איתו ואינטרנט לתקשר דרכו.
  • חיסכון בזמן. אתם חוסכים פעמיים – גם את אל המוסד האקדמי וגם את משך הקורס, כיוון שבמתכונת דיגיטלית אתם יכולים לצמצם את משך הקורס באופן משמעותי ביחס ללימוד באקדמיה.
  • בחירת מסלול התמחות אישי. בקורס הדיגיטלי אתם יכולים לבחור מסלול התמחות אישי לפי הצורך שלכם: לדוגמה, אתם יכולים להיות אנשי שיווק שעובדים בחברות ורוצים לחדד וללמוד את רזי השיווק הדיגיטלי, או בעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק בעצמם, או שמדובר באנשים ללא רקע בכלל שרוצים לרכוש השכלה בתחום. לימודים מקוונים מאפשרים לכם ללמוד את מה שאתם צריכים, ולא את מה שדורשים מכם שתלמדו.

שורה תחתונה, וגם – איפה נרשמים?

השנים האחרונות הגדילו את הצורך בשיווק דיגיטלי, מה שהוביל לביקוש נרחב ללימודי מקצוע בתחום, ועכשיו אתם יכולים ללמוד אותו מהבית תוך כדי שאתם לוגמים את הקפה של הבוקר.

כן, הרבה מעבודת השיווק בדיגיטל יכולה להתבצע בפיג'מה, אבל בואו נהייה פרקטיים, יש לנו קורס מדהים לחשוף בפניכם. למסלול קורס שיווק דיגיטלי אונליין של Digitwow ולמידע נוסף הקליקו כאן.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות