איך לבחור נכון מערכת ישיבה לגינה

איך לבחור נכון מערכת ישיבה לגינה

לא רק פלסטיק. מערכת ישיבה לגינה מגיעה היום במגוון עיצובים וממגוון חומרים – החל מעץ מלא ועד ראטן. אז איך לבחור נכון מערכת ישיבה לגינה וכיצד לתחזק אותה כך שלא תתבלה?

איך לבחור מערכת ישיבה לגינה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פופים רכים, רהיטי גן מעוצבים עשויים ראטן או מערכת ישיבה לגינה עשויה עץ מלא – יחד עם מזג האוויר החם מגיעים אל רשתות ריהוט הגן המובילות גם קולקציות חדשות של רהיטי גן.

הדגמים החדשים הופכים את הגינה שלכם לסלון קיץ בו תוכלו לארח ולבלות בנוחות, אבל המגוון מקשה על הבחירה.

אז איך לבחור נכון מערכת ישיבה לגינה, כך שתהנו ממנה לאורך שנים? המדריך הבא יסייע לכם בבחירה נכונה של רהיטים בגינה וגם יספק טיפים לשמירה על הרהיטים מפני פגעי מזג האוויר.

לא עוד שולחן פלסטיק לבן וערימת כסאות תואמים

אם בעבר יכולנו למצוא בכל גינה או מרפסת את אותו סט ריהוט גן פשוט עשוי פלסטיק לבן, היום כבר אפשר למצוא ריהוט גן איכותי יותר, נוח יותר, יציב יותר ומרשים הרבה יותר.



ריהוט הגן עשה בשנים האחרונות כברת דרך ארוכה מבחינה אסתטית וטכנית. מערכות הישיבה החדשות מחליפות בהצלחה את ריהוט הפלסטיק ומגלות עמידות ארוכת שנים.

חומרי גלם חזקים ואיכותיים כמו עץ מלא, מתכת וראטן מגלים עמידות בפני גשמים, רוחות ותנאי שרב. ההשקעה ברכישת מערכת ישיבה לגינה היא השקעה לטווח ארוך.

איזו מערכת ישיבה מתאימה לכם?

במהלך הקיץ, הרבה יותר נוח לשבת בחוץ, על מנת שתוכלו לעשות זאת עליכם לבחור תחילה מערכת ישיבה מתאימה.

הפרט הראשון שכדאי לקחת בחשבון הוא מספר המשתמשים פינת הישיבה. זהו השלב בו נבדיל בין מערכות ישיבה קטנות המיועדות לזוגות לבין מערכות ישיבה גדולות יותר המתאימות לבתי משפחה או בתים שאוהבים לארח.

הדגם הנמכר ביותר אצל חברת פסים ריהוט לגן הוא דגם של מערכת ישיבה לגינה עשוי עץ מלא עם ספה דו מושבית, עוד 2 כורסאות ושולחן תואם. דגם זה מתאים לאירוח נוח של כ-5 איש כאשר ניתן להציב את כל הפריטים יחד או לייצור עם 2 הכורסאות פינת זולה קטנה לזוג.

איזה חומר גלם יהיה הכי עמיד?

חומרי הגלם המובילים בענף ריהוט הגן הם עץ מלא, מתכת וראטן. הפלסטיק הפך בשנים האחרונות הרבה פחות פופולרי. כל אחד מהחומרים הללו מביא עמו יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר.

כך למשל, רהיטי עץ מלא לגינה ידרשו מכם עבודת ליטוש וצביעה אחת למספר שנים, רהיטי המתכת ידרשו ניקוי קורוזיה ואת רהיטי הראטן יהיה עליכם להקפיד לכסות להגנה מפני לחות.

מערכת ישיבה לגינה עשויה עץ מלא

הצרכן הישראלי החכם בוחר בעץ מלא לריהוט הגינה והמרפסת. העץ המלא הוא חומר גלם איכותי, נוח לשימוש ומרשים. אל שלדת העץ מוסיפים כריות ריפוד נוחות במבחר צבעים ודגמים. כל שעליכם לעשות כדי לרענן את עיצוב הפינה הוא להחליף את הכריות או לצבוע את השלדה. תחזוקת ריהוט עץ מלא תוכלו לבצע בעצמכם בעזרת חומרים זולים שתוכלו לרכוש בכל חנות לכלי עבודה.

מה מתאים לאקלים הישראלי?

מערכת הישיבה בגינה צפויה להיחשף אל מזג אוויר חם, לחות, רוחות וגשמים. על מנת להבטיח עמידות ארוכת שנים עליכם לוודא שבחרתם בפינת ישיבה שמתאימה לאקלים הישראלי.

איך לבחור נכון מערכת ישיבה לגינה שתעמוד בחום ובלחות?

הדרך הטובה ביותר לוודא שבחרתם פינת ישיבה עמידה, היא רכישת ריהוט גן כחול לבן שמיוצר בישראל. אפשרות נוספת תהיה רכישת ריהוט גן מתוצרת של מדינות עם מזג אוויר דומה לאקלים הישראלי (עונת קיץ ארוכה וחמה ועונת חורף קצרה עם כמות גדולה של גשם).

איך שומרים על רהיטי הגן?

אם בחרתם בריהוט גן עשוי עץ מלא, ההמלצה היא על שימון של העץ אחת לשנה. הצבת פינת הישיבה במקום מוצל מומלצת לטובת מניעת דהייה מהירה של הצבע.

אם בחרתם מראש כריות עם בדי ריפוד ניתנים לכביסה, כדאי לכבסם אחת לחודש.

ריהוט גן עשוי ראטן יש למקם בפינת מוצלת ללא חשיפה מלאה לשמש. בשעות הערב עליכם לכסות את רהיטי הראטן להגנה מפני הלחות של הלילה.

ריהוט מתכת ידרוש תחזוקה עם חומר מתאים למניעת חלודה. במהלך החורף יש לאחסן את ריהוט המתכת במקום מוגן מגשם.


תגובות: 0

נגישות