השנה תשכחו מבלאק פריידיי. הכירו את בלו פריידיי: מבצעים בכל החנויות

השנה תשכחו מבלאק פריידיי. הכירו את בלו פריידיי: מבצעים והנחות בכל החנויות

מחשב אפל, שעון חכם לילדים, נעלי אדידס, מצעים, בגדי ילדים… הצצה להנחות של בלו פריידיי, התחליף הציוני למבצעי בלאק פריידיי שנהוגים בחודש נובמבר

בלו פריידיי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בכל שנה אנחנו בפואנטה מפרסמים כתבות על מבצעי בלאק פריידיי, יום שישי השחור. השנה, כאשר אירועי השבת השחורה עדיין שורטים את נשמתנו, המלחמה מתחוללת במלוא עוזה והחטופים עדיין בעזה, השם "יום שישי השחור" ממש לא מתאים. לכן, המיתוג של מבצעי בלאק פריידיי נצבע בכחול. הסיילים של נובמבר מגיעים לשיאם לקראת סוף השבוע הקרוב, והם ממותגים תחת המונח "בלו פריידיי" – יום שישי הכחול. הצבע הכחול מסמל לא רק סלידה מהקונוטציה של השבת השחור, אלא פטריוטיות ועידוד עסקים ישראלים.

אגב, לא צריך לחכות ליום שישי, רוב ההנחות כבר כאן, ויש רבות כאלה. כמובן, חשוב השנה במיוחד לא להשתולל עם הקניות, לאור העובדה שהמצב הכלכלי אינו מזהיר ואין לדעת מה צופן העתיד. כמובן שאין גם מצב לקניות… עם זאת, יש מוצרים שבהחלט נמכרים בהנחה גדולה, ומי שבכל מקרה התכוון לקנות אותם – זה זמן טוב עבורו. כך למשל, מי שמחפש מחשב נייד ימצא הנחות גדולות ב-KSP, ומי שמחפש בגדי חורף ונעליים, החל מאדידס ועד גולף קידס, ימצא שפע הנחות (אפילו עד 60%). לעדכוני מבצעים כל השנה, הצטרפו לקבוצת המבצעים של פואנטה 🙂

דוגמאות להנחות בלו פריידיי

בלו פריידיי – באג מציעה מבצעי כסאח

היום יש מעט אנשים שזוכרים, אבל רשת באג היא שהביאה לארץ את הסייל של בלאק פריידי לפני כ-15 שנה. כיום כולם מכירים את המנהג הזה. ייאמר לזכות הרשת, שמבצעי בלו פריידיי בבאג הם פשוט מבצעים מעולים וכוללים אפילו קונסולת משחק סוני פלייסטיישן ב-500 ש"ח הנחה, אוזניות אלחוטיות שוות, מחשבים ניידים של HP ועוד.

  • אוזניות JBL עד 60% הנחה / עד 25% רמקולים ניידים
  • עד 900 ש״ח הנחה על שואבי ROBOROCK
  • מוצרי OutterBox השני ב 50% הנחה
  • קונסולות פלייסטיישן 5 החל מ- 2119 ₪
  • משחקי פלייסטיישן 5 החל מ- 109 ₪ / פלייסטיישן 4 החל מ-49 ש״ח
  • עד 45% הנחה על שעונים חכמים לילדים KIDIWATCH
  • הנחות של מאות שקלים על מחשבים ניידים ומדפסות

> לרכישה בהנחה לחצו כאן 🙂 


 

טרמינל X – עד 40%, כולל בילבונג, ARIE, מנגו ועוד

באתר טרמינל X השייך לקבוצת פוקס יש כל הזמן מבצעים מתחלפים. במסגרת מבצעי בלו פריידיי אפשר למצוא את מותגי הקבוצה בהנחות שמגיעות עד 40%. בין היתר, בילבונג ואחרים.

> להצצה באתר לחצו כאן 🙂

 


KSP: אפילו מקבוק של אפל במבצע Blue Friday

apple watch ultra

את המוצרים של אפל בדרך כלל לא מוצאים במבצע, אבל KSP מציעה במבצעי בלו פריידיי מגוון מוצרים בהנחות מפליגות. ביניהם מצאנו מחשבים של אפל, שזה באמת די נדיר. כך למשל, מחשב Apple MacBook Pro 14 Apple M2 Pro Chip ב-8591 ש"ח במקום ב-9150 ש"ח.

בנוסף, יש הנחות מצוינות על מסכי מחשב של LG, כולל מסכי גיימינג, על שעונים חכמים של אפל ועוד ועוד.


שעונים חכמים של גרמין במבצע מטורף

ירידת מחיר חדה על מגוון שעוני ספורט חכמים מבית Garmin:

🏅 שעון ספורט חכם Garmin דגם Forerunner 45 רק ב-569 ש"ח!

🏅שעון ספורט חכם 40 מ"מ Garmin דגם Vivomove Sport רק ב-739 ש"ח!

🏅 שעון חכם 34.5 מ"מ Garmin דגם Lily – Sport Cream רק ב-899 ש"ח!

🏆 ועוד המון דגמים שווים במחירים משתלמים..

🛒 למגוון שבמבצע לחצו על הקישור 🙂 


עולם הקולנוע – שואב דייסון V12 במחיר יוצא דופן

דייסון V12

גם את הדגם המבוקש של שואב דייסון V12 מצאנו בהנחה גדולה, בין המבצעים של נובמבר ובלו פריידיי – רק כ-2200 ש"ח. הפעם ברשת עולם הקולנוע, שמתחייבת גם לתרום 10% מההכנסות לתושבים המפונים.

 לחצו על הקישור 🙂


 

המשביר: מותגים במבצע, כולל אדידס, טימברלנד וקנת קול

המשביר לצרכן מציע הנחות גדלות של עשרות אחוזים במסגרת מבצעי בלו פריידי. בין היתר יש הנחות גדולות על נעלי אדידס ופריטי לבוש של אדידס, על הבגדים והנעליים של המותג האיכותי טימברלנד ועוד. יש גם הנחות על מוצרי טיפוח ועל מגפיים של ליידי קומפורט.

אפשר להחזיר חינם.

>> להצצה באתר >>


גולף קידס: עד 60% הנחה

גולף קידס הנחה

בגולף קידס תמצאו את קולקציית הקיץ בחיסול של 60% הנחה, אבל גם אם אתם רוצים פריטי  חורף יש יופי של הנחות, כמו מעיל ג'ינס ב-50% הנחה או סווטשירט פוטר בפחות מ-30 ש"ח. שווה ממש, במיוחד לאור הגשם והקור שלפתע הגיעו.

>> להצצה באתר >>


כיתן – מצעים ב-50% הנחה בבלו פריידיי

גם רשת כיתן שיפרה את המבצעים ועברה מ-40% ל-50% הנחה על מצעים במסגרת מבצעי בלו פריידיי. תוכלו למצוא סט מצעי פלנל במחיר של כ-170 ש"ח…

>> להצצה באתר >>

 


לאסט פרייס – מגוון מוצרים, כולל מוצרי שיאומי בהנחות גדולות

כמובן, גם אתר לאסט פרייס מציע מגוון עצום של מוצרים בהנחה. בין היתר, היבואן הרשמי של שיאומי (המילטון) מציע הנחות על כל המוצרים כמעט, כולל שואב שיאומי מדגמים שונים (שואב רובוטי, שואב שוטף, שואב נטען ועוד).

>> להצצה באתר >>

>> להצצה במוצרי שיאומי בהנחה >>


ADIKA – עדיקה

הסייל של בלו פריידיי בעדיקה מהווה שדרוג של הסייל שהיה בשופינג IL. ההנחות אז עמדו על 40%. כעת יש פריטים רבים, כולל קולקציה חדשה, בהנחות של עד 50%. עד 30.11.

>> להצצה באתר >>

 

תגובות: 0

נגישות