בדיקות אנטיגן לפני טיסה בסופר-פארם זולות יותר מאשר במד"א?

בדיקות אנטיגן לפני טיסה בסופר-פארם זולות יותר מאשר במד"א?

בדיקת אנטיגן לפני טיסה לארה"ב היא בדיקה מהירה וזולה יותר. איפה יותר משתלם – בסופר-פארם או במד"א?

בדיקות אנטיגן לפני טיסה לארה"ב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שטס לניו יורק או ליעדים אחרים בארה"ב, נפתחת עכשיו אפשרות לבדיקות אנטיגן לפני טיסה לארה"ב בסופר-פארם בסופר-פארם (לא בכל הסניפים, אלא רק ב-24 מהם). נזכיר כי החל מ-6.12.21, על רקע החשש מווריאנט האומיקרון, שינו בארה"ב את נהלי הכניסה. עד כה נדרשו הנכנסים לארה"ב להציג בדיקה שנעשתה בטווח של 72 שעות לפני טיסה, אולם כעת נדרשת בדיקה שנעשית יום לפני הטיסה – PCR או אנטיגן.

כמובן, יש גם מקומות אחרי להיבדק בהם, כמו למשל תחנות מד"א ועמדות איכילוב WELL – וכל אחד צריך לעשות לעצמו את השיקולים של המיקום והמחיר המתאים לו.

מחיר בדיקת אנטיגן לפני טיסה לארה"ב בסופר-פארם

נזכיר כי בדיקת אנטיגן היא בדיקה מהירה, אש תוצאותיה נמסרות לנבדק תוך רבע שעה – בניגוד לבדיקת PCR, שהיא בדיקה  מדויקת יותר ותוצאותיה מתקבלות לאט יותר.

בדיקת אנטיגן היא פחות מדויקת, אך למרות זאת בארה"ב החליטו להסתפק בה בשל המהירות והמיידיות שלה. היתרון מבחינת הטסים הוא שאפשר לעשות אותה סמוך יותר למועד הטיסה. יתרון אחר חשוב הוא המחיר. בדיקת אנטיגן הרבה יותר זולה.

מחיר בדיקת אנטיגן לפני טיסה לארה"ב בסופר-פארם עומד על כ-60 ש"ח. 

ניתן להגיע לבדיקה בסניפים גם בימי שבת וללא צורך בקביעת תור ייעודי. בנוסף, בעמדות הבדיקה ניתן להיבדק לטובת הפקת תו ירוק וקיצור הבידוד.

ההמתנה לקבלת תשובה על בדיקת PCR בסופר-פארם התקצרה

למעשה, בסופר-פארם מציעים ב-24 סניפים את כל סוגי בדיקות הקורונה, החל מבדיקת קורונה ביתית, דרך בדיקת אנטיגן ועד בדיקת PCR לפני טיסה בסופר פארם (אשר עדיין רלבנטית לרוב היעדים).

פואנטה בטלגרם

בדיקת PCR יקרה יותר, מדויקת יותר ודורשת זמן המתנה ארוך יותר – אך זמן ההמתנה בסופר-פארם התקצר.

כלל תוצאות בדיקות ה-pcr אשר יבוצעו החל מהשעה 10:00 בסניפי סופר-פארם, יימסרו לנבדקים עד השעה 10:00 ביום למחרת, תוך פחות מ-24 שעות.

מחירה של בדיקת PCR כפול ממחירה של בדיקת אנטיגן ועומד על כ-120 ש"ח (או כ-90 ש"ח למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל).

ניתן להגיע לבדיקה בסניפים גם בימי שבת וללא צורך בקביעת תור ייעודי. בנוסף, בעמדות הבדיקה ניתן להיבדק לטובת הפקת תו ירוק וקיצור הבידוד.

מחיר בדיקת אנטיגן בסופר פארם משתלם יותר מבמד"א

כל נושא בדיקות הקורונה לפני ואחרי הטיסה הוא כאב ראש לא קטן והוצאה לא קטנה, במיוחד כשמדובר במשפחה.

מחיר בסופר-פארם מחיר במד"א ואיכילוב WELL
בדיקת PCR לפני טיסה כ-120 ש"ח 135 ש"ח
בדיקת אנטיגן לפני טיסה כ-60 ש"ח 75 ₪ עבור בני 13 ומעלה
10 ₪ בלבד לילדים בני 3-12

כאמור, סופר-פארם היא לא היחידה שמציעה בדיקת אנטיגן לפני טיסה. בדרך כלל, סופר-פארם היא רשת יקרה, אז היה מעניין לבדוק איפה משתלם לבצע את הבדיקה – והתוצאות מעניינות אפילו יותר. היא יותר זולה ממד"א עבור מבוגרים, אך יקרה יותר עבור ילדים…

רוצים להישאר מעודכנים בענייני קורונה? הצטרפו לקבוצה שלנו >

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות