השוואת מחיר בדיקת אנטיגן ביתית: איפה הכי זול? איפה יש בדיקת קורונה ב-7 ש"ח?

השוואת מחיר בדיקת אנטיגן ביתית: איפה הכי זול? איפה יש בדיקת קורונה ב-7 ש"ח?

מחיר בדיקת קורונה ביתית נע בין כ-7 ל-25 ש"ח. בדקנו איפה הכי זול, החל מגוד פארם, סופר-פארם או BE ועד לאסט פרייס או גרו. היכנסו וחסכו

בדיקת קורונה ביתית מחיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אין כמעט אדם בישראל שלא עשה או יעשה בדיקת קורונה ביתית ומה שמדהים הוא פערי המחירים. השוואת מחיר בדיקות קורונה ביתיות מגלה שיש מי שמשלם 8 שקלים לבדיקה ויש מי שמשלם 25 ש"ח. מדובר כמובן בבדיקת קורונה עצמית, שאחריה אגב לא כולם הולכים לעשות גם בדיקה מוסדית – כך שמספר המאומתים כנראה הרבה יותר גבוה… בכל מקרה, כשמדובר במשפחות – ההוצאה על בדיקת קורונה ביתית הפכה להיות הוצאה קבועה, כך ששווה מדי פעם לבדוק מחדש מהו מחיר בדיקת קורונה ביתית ואיפה משתלם לרכוש אותה.

בדיקת פואנטה מעלה שאמנם מדובר בדיקת אנטיגן עצמית היא מוצר צריכה בסיסי, אך הוא לא זול. מחיר בדיקת קורונה ביתית אחת יכול לעמוד במקומות מסוימים על כמעט 30 ש"ח – תלוי איפה תקנו. בבדיקה שלנו, המחיר מתחיל בכ-7 ש"ח, כך שממש חבל לשלם כל כך הרבה.

אם אין לכם כוח לחפש ברשתות השיווק או שגם אתם נתקלים בבעיה שאין מלאי זמין, אחת הדרכים להשיג בדיקת קורונה זולה יחסית היא דרך אתרי קופונים כמו באתר GROO.

בדיקות אנטיגן

כך תבדקו כמה עולה בדיקת קורונה ביתית

בדרך כלל האריזות שכוללות 5 בדיקות או יותר, משתלמות יותר מבדיקה שנמכרת באריזה בודדת או באריזה זוגית. אנחנו מצאנו בדיקת קורונה ביתית באריזת 5 בדיקות במחיר של 8 ש"ח לבדיקה בלבד (ראו בהמשך).

אגב, אמנם באופן אוטומטי רוב הצרכנים מחפשים את הבדיקות בסופר-פארם, אבל זו לא תמיד הבחירה המשתלמת וכדאי לבצע השוואת מחירים. עד כמה שזה נשמע מטורף, עד לפני כמה חודשים בדיקת קורונה בסופר-פארם נמכרה בכ-40 שקל.

זכרו, השוואת מחיר בדיקת קורונה ביתית היא השוואה שמשקללת את העלות לבדיקה אחת ולא מתייחסת למחיר הערכה.

לחצו להצטרפות לקבוצת עדכוני קורונה >> 

מחיר בדיקת אנטיגן – איפה הכי זול?

מהבדיקה שלנו עולה שכיום חבל לשלם יותר מ-10 ש"ח לבדיקה, וכאשר קונים במארז אפשר גם לשלם רק כ-7-8 ש"ח לבדיקה.

מהו מחיר בדיקת אנטיגן ביתית? השוואת מחירים לדוגמה, 20/6/2022

גוד פארם Be פארם סופר פארם לאסט פרייס GROO
2 בדיקות 55
(22.50 לבדיקה)
5 בדיקות 50
(10 לבדיקה)
40
(8 לבדיקה)
או
50
(10 לבדיקה)
44
(8.80 לבדיקה)
להזמנה
39.90
(8 לבדיקה)
להזמנה
10 בדיקות 80
(8 ליחידה)
82
(8.20 לבדיקה)
להזמנה
78.80
(כ-8 לבדיקה)
להזמנה
20 בדיקות 150 ש"ח (7.50 לבדיקה) 159
(7.95 לבדיקה)
להזמנה
139.90
(7 לבדיקה)
להזמנה

 

 

אתר
פארמה פלוס
אתר O-PHARM
בדיקה אחת   מבצע: 21 ש"ח במקום 40
שתי בדיקות 32 ש"ח
(כ-16 לבדיקה) 
79 ש"ח (כ-40 ש"ח לבדיקה)
או
30 ש"ח (כ-15 ש"ח לבדיקה)   
5 בדיקות קורונה ביתיות 50 ש"ח 
(10 לבדיקה)
מבצע: 99 ש"ח (כ-20 ש"ח לבדיקה)
או
מבצע: 49 ש"ח (כ-10 ש"ח לבדיקה)
10 בדיקות 94 ש"ח
(כ-9.50 לבדיקה)
 
20 בדיקות  מבצע: 170 ש"ח (כ-8.50 לבדיקה) 

 

 

האם אפשר לסמוך על בדיקות קורונה ביתיות?

בדיקת קורונה ביתית היא בדיקת אנטיגן מהירה, והיא פחות אמינה מבדיקת PCR הנשלחת למעבדה. למרות זאת, לפי מדיניות הבדיקות החדשה וחסרת ההיגיון של מדינת ישראל, כיום אזרחי ישראל נדרשים לממן את הבדיקות בעצמם וגם להסתמך עליהן כדי לדעת אם נדבקו בקורונה.

כאמור, כיום יש בידי משרד הבריאות נתונים שמצביעים על פערי אמינות בקרב הבדיקות, כך שיש בדיקות פחות אמינות ויש יותר. למרות זאת, אם תלכו לקנות בדיקת קורונה ביתית, לא תדעו אם מדובר ביצרנית יותר אמינה או פחות, משום שלא הסירו את הבדיקות הפחות האמינות מהמדפים.

במידה שהתשובה לבדיקה הביתית שלילית, אין זה אומר שהוא אינו חולה קורונה. בדיקה שלילית יכולה להתקבל במקרה של עומס נגיפי נמוך, במקרה של דגימה אשר לא בוצעה כראוי ועוד. במקרה של בדיקה שלילית רצוי לבצע בדיקה נוספת כעבור כמה ימים.

בנוסף, אם לנבדק יש תסמינים, כדאי לבצע גם בדיקת PCR וגם להימנע ממגע עם אנשים אחרים, במיוחד אם הנבדק יודע שהיה במגע עם חולה מאומת. הממשלה אמנם העדיפה לאסור כליל בדיקות PCR חינמיות, אבל אפשר עדיין לעשות זאת (במיוחד אם יש לכם הפניה מרופא).

פואנטה בטלגרם

בקרוב: בדיקות אנטיגן ביתיות נוספות

בקרוב אפשר יהיה למצוא בחנויות עוד סוגים של בדיקות אנטיגן לקורונה, ביניהן שתי בדיקות שישווקו ע"י חברת רימיפארם.

QuickVue At-Home

בדיקה מהירה במיוחד עם תשובה תוך 10 דקות, אשר אושרה כבר במרץ 2021 על ידי ה-FDA.

בדיקת הקורונה המהירה QuickVue At-Home פותחה על ידי ענקית האיבחון האמריקאי קווידל, שעומדת גם מאחורי משטח הגרון הביתי המהיר (סטראפ A) וכן מאחורי הטכנולוגיה של סופיה, בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה בישראל ובעולם.

InteliSwab

בדיקה עצמית ללא מטוש. הבדיקה אושרה על ידי ה-FDA בחודש יוני 2021 ופותחה על ידי חברת אורשור טכנולוגיות מארצות הברית. התשובה מתקבלת תוך 30 דקות ונמכרת כבר בכל העולם.

ייצוגית נגד רניום

זה המקום להזכיר גם ייצוגית נגד רניום, אשר הוגשה ע"י לקוח שרכש את הבדיקה והסתמך על הכיתוב על האריזה שהבטיח מהימנות של 99%. בפועל, הבדיקה לא יכולה לספק רמת אמינות כזו – והכיתוב הוסר מהאריזה. היכנסו לפרטים בכתבה על אמינות בדיקת קורונה ביתית.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות