אלמוגים - דירות אירוח ודירות נופש באילת לנופש במחיר שפוי. סקירה

דירות נופש באילת: הפתרון למשפחות ולחברים במחיר שפוי. קפיצה למתחם אלמוגים

דירות נופש אלמוגים הן דירות אירוח שיאפשרו לכם לנפוש באילת במחיר סביר, גם בקיץ. קפצנו למתחם ומצאנו דירות מאובזרות, בריכה נעימה ומיקום נוח

אילת - מתחם דירות נופש אלמוגים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לינה באילת היא בדרך כלל לא עניין זול, ויש משפחות רבות שמוותרות על חופשה בעיר הדרומית לאור המחירים בבתי המלון. אבל זה לא חייב להיות כך. לא חייבים לשלם 3000 שקל ללילה על לינה באילת ולא חייבים לוותר על חופשה משפחתית או חופשה עם חברים. פתרון מעולה לחופשה בתקציב נגיש הוא זה שמציע מתחם אלמוגים: מתחם של דירות נופש באילת. מדובר בדירות אירוח שנמצאות בעיר עצמה, במרחק של כמה דקות מהים, מהטיילת ומהקניונים הפופולריים (אייס מול ומול הים). המתחם מציע דירות בגדלים שונים – החל מדירה קטנה, דרך דירות למשפחה עם 3 ילדים ועד סוויטה או פנטהאוז. יש גם לופט שמתאים לאירוח של 8 אנשים. במתחם, שכולל מספר בניינים, יש בריכה, מסעדה וחדר כושר. טווח המחירים משתנה בהתאם ליום, לעונה ולגודל הדירה, אבל הוא מתחיל בכ-400 ש"ח ללילה ואפילו פחות – באמצע השנה.

קפצתי לאילת לבדוק את החוויה בפועל – איך נראות הדירות, איך הבריכה ואפילו איך האוכל במסעדה (למרות שכמובן אין חובה לאכול בה, אפשר לאכול בחוץ או לבשל בחדר). חזרתי עם מסקנה ברורה ומשמחת – זה יופי של פתרון לחופשה באילת.

דירות נופש באילת – אלמוגים מציע מגון פתרונות

כמובן שחשוב להגיע עם תיאום ציפיות. חופשה שמתבססת על דירות אירוח או דירות נופש באילת היא חופשה שונה מחופשה במלון. מי שרגיל לחופשה באילת באחד ממלונות הפאר על הטיילת, כמו מלון דן אילת, Royal Garden, רויאל ביץ׳, ‏הרודס או אחרים, צריך מראש להתכונן לחופשה שונה. אאותם בתי מלון ממוקמים על הטיילת, מגישים שתי ארוחות פאר ביום ומציעים כמה בריכות. אנחנו לא מדברים על חופשה מהסוג הזה, אלא חופשה בדירת אירוח שבה האורחים צריכים לדאוג לעצמם לאוכל, אבל בהחלט מקבלים שירותי ניקיון – וזה חשוב.

מה תמצאו בדירות האירוח / דירות נופש אלמוגים באילת?

חדר פנטהאוס בדירות אירוח אלמוגים באילת
חדר פנטהאוס בדירות אירוח אלמוגים באילת. צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, מתחם דירות אירוח אלמוגים באילת מציע מגוון דירות –

  • סטודיו – זוג + ילד
  • סטודיו קומתיים – זוג + 2 ילדים
  • גלריה – זוג + 3 ילדים
  • דירת 2 חדרים בסיסית – 2 זוגות + 2 ילדים
  • הדירה הנדירה – זוג + 2
  • הצימר הרומנטי – זוג
  • פנטהאוזים – 2 זוגות + 2 ילדים

האורחים מקבלים דירה נקייה, מרווחת, עם חדרים די מרווחים, סלון מרווח וחדר שירותים ואמבטיה (לא נפרדים). חדר הרחצה לא מפואר, אבל נקי ויש בו מספיק מקום – וכמובן מים חמים (אל תשכחו להדליק את המתג).

בכל דירה יש מזגן כמובן, יש Wi-Fi ויש טלוויזיה עם חיבור ל-yes. האורחים מקבלים מצעיים נקיים, מגבות וסבון רחצה. יש גם קרם גוף, אך אין שמפו ומרכך שיער, אז אל תשכחו להביא מהבית.

הדירה אמנם אינה מפוארת, אבל היא נעימה מאוד. המיטות נוחות ‏ויש ארונות גדולים שבהם אפשר לאחסן ‏מה שרוצים. אם אתם מחפשים נוף מרהיב לים או להרי אילת, זה כנראה יהיה תלוי במיקום הדירה שלכם, אבל לא בכל הדירות יש נוף כזה.

המטבח מאובזר בכל מה שצריך – מיקרוגל, מקרר, קומקום חשמלי, צלחות, כוסות, תנור, סכו״ם, ואפילו מדיח כלים. יש גם סירים ומחבתות, כלי הגשה ואפשרות לרחוץ כלים. אפילו מכונת קפה של נספרסו, תמצאו שם, כאשר 4 הקפסולות הראשונות על חשבון הבית. בדירה שבה אנחנו התאכסנו, שהיא דירת הפנטהאוס, הייתה מרפסת גדולה, ממש גדולה, שאפשר לעשות בה מנגל אם רוצים.

בריכה – נקייה ולא המונית

למתחם יש בריכה די גדולה, נקייה ונעימה, שמשותפת לכל הבניינים. היא לא מוקפת מדשאות או צמחיה, אלא ממש בריכה נטו. אין בריכת פעוטות ובבריכה אין מגלשות.

דירות אירוח אלמוגים באילת - בריכה
הבריכה בדירות אירוח אלמוגים באילת. צילום: דפנה הראל כפיר

יש משפחות שיראו בכך חיסרון, אבל עבור רוב האורחים זה דווקא יתרון. הבריכה נקייה וסביבה יש כיסאות ומיטות שיזוף בשפע.

‏בבניין המרכזי יש לובי נעים מאוד, המחובר לסופרמרקט קטן שבו תוכלו להצטייד. גם המסעדה והבר נמצאים בחלל הזה, וממנו יוצאים אל הבריכה. בבניין הזה נמצא גם חדר הכושר.

לובי דירות נופש אלמוגים באילת
לובי דירות נופש אלמוגים באילת. צילום: דפנה הראל כפיר

מחיר דירות אירוח במתחם אלמוגים באילת

כאמור, מתחם אלמוגים מתאים כמעט לכל הרכב נופשים – למשפחות, לזוגות, לחברים וגם ליחיד. המחירון משתנה מיום ליום ותלוי בתפוסה ובתקופה, הנה דוגמה למחיר לדירה הזולה ביותר בחודשים אפריל-מאי:

אמצע השבוע סוף שבוע
אפריל מ-308 ש"ח מ-540 ש"ח
מאי מ-343 ש"ח מ-623 ש"ח

ומה לגבי הקיץ? הנה כמה דוגמאות למחירים בדירות נופש אלמוגים

  • דירת סטודיו משפחתית עם מיטת קומותיים ומרפסת: לילה ב-5.7 לזוג עם שני ילדים – 1140 ש"ח ללילה
  • דירת שני חדרים: לילה ב-5.7 לזוג עם שני ילדים – 1190 ש"ח ללילה
  • הדירה הנדירה – שני חדרים גינה ויציאה לבריכה: ב-5.7 לזוג עם 3 ילדים – 1440 ש"ח ללילה
  • לופט השמינייה – ב-17.8 לזוג עם 3 ילדים – 1611 ש"ח ללילה

דבר שחשוב מאוד להדגיש הוא הניקיון. בכל יום יש שירות חדרים ‏ואפשר כמובן גם לקבל מגבות נקיות למקלחת ולבריכה במהלך השהייה.

בכל בניין יש מעלית כמובן כך שהם לא צריך לסחוב את המזוודות.

מה אוכלים?

המתחם מציע מסעדה חלבית ומסעדה בשרית. שימו לב שהמסעדה כשרה, ולכן סגורה בשישי בערב בשבת. אם אתם רוצים אוכל ביתי ביום שישי, המסעדה מציעה פתרון טעים וזמין: אפשר לקנות במסעדה ולחמם בחדר. מדובר באוכל מבושל טעים וביתי שמבושל ע"י "מאמות". בין המאכלים: דג (חריף), קציצות ברוטב, אורז, תפוחי אדמה, ואפילו חלה לשבת באפייה ביתית. האוכל טעים ונותן תחושה של בית, החלה פשוט נהדרת.

בקרבת המתחם יש מאפייה ויש סופרמרקט, ומגוון בתי קפה או ברים. אפשר לבחור אם לאכול בחוץ או לקנות חומרי גלם ולבשל בדירה.

תחבורה וחניה

המיקום של הדירות ‏הוא כאמור לא על הטיילת. המתחם ממוקם כ-10 דקות ממוקדי בילוי של אילת, ואפשר לצאת ברכב פרטי או במונית לנסיעה קצרה. לאורחי המלון יש חניה חינם‏.

בשורה התחתונה, בעידן שבו אנחנו מתלוננים, ובצדק רב, על מחירי מלונות בכלל, ועל מחירי בתי מלון באילת בפרט, לינה ‏באלמוגים היא פתרון מצוין, הרבה יותר זול ממלונות פאר ועם נוחות כמעט מירבית.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות