טייץ Ghost Tight של ברוקס: טייץ קל משקל ומעוצב לכל סוגי האימון - פואנטה

טייץ Ghost Tight של ברוקס: טייץ קל משקל ומעוצב לכל סוגי האימון

ביצענו עם הטייץ Ghost Tight של ברוקס אימוני ריצה, אימוני סטודיו ו-TRX. התאמנו ביום ובשעות הערב – והנה המסקנות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל

מבחר בגדי הספורט הנמכרים בחנויות השונות – ולא רק חנויות ספורט אלא גם ברשתות האופנה, הוא עצום. האתגר העומד מול הצרכנים והצרכניות הוא לבחור פריט שלא רק יהיה הכי נוח עבורם, אלא גם כזה שיחטב, יעמוד בתלאות מכונת הכביסה ויימכר במחיר שפוי. הטייץ של ברוקס, דגם Ghost Tight, הוא בדיוק כזה. מדובר במכנסי אימון קלים במיוחד, מבד נושם ובעלי תפרים מיוחדים למניעת שפשופים. כמו כל מותגי הספורט הבינלאומיים, גם BROOKS מתגאה בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה, ובמקרה הזה מדובר בטכנולוגיית ה-DriLayer® שלה, אשר נעשה בה שימוש בבד מנדף הזיעה של הטייץ.

כמי שלובשת הרבה מאוד בגדי ספורט של חברות שונות, אני יכולה לומר במידה רבה של ודאות ש-Ghost Tight של ברוקס הוא הטייץ הכי קל שנתקלתי בו. עבור מי שחשוב לה גם המראה האופנתי (ולמי לא, בעצם), חשוב לציין את ההדפס הצבעוני והמיוחד, שמזמין לא מעט מחמאות.



יתרון אחר הוא הכיסים. דגם Ghost Tight של ברוקס פותר את הבעיה של רבות מהמתאמנות ומגיע עם שני כיסים צמודים בחגורה לשמירת החפצים האישיים בזמן ריצה או אימון outdoor.

לגבי העיצוב, מדובר בדגם עם מותן גבוה וגזרה מחמיאה. השילוב בין העיצוב והבד מאפשר אימון מכל סוג. כדי לבדוק זאת, ביצעתי עם דגם Ghost Tight של ברוקס מגוון אימונים: ריצות, אימוני סטודיו ואימוני trx בחוץ במהלך היום ובשעות הערב.  כאן יש לציין כי הדגם הזה הוא דגם ארוך. אם אתן מאלה שאוהבות להתאמן במכנס קצר, הטייץ הזה לא תהיה הבחירה הנכונה לימות הקיץ.

מחיר: 200 שקל. להשיג בסניפי רשת Brooks ובחנויות הספורט.

הכותבת היא מאמנת כושר, בעלת הסטודיו שייפ איט 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות