מנתחת פלסטית ומומחית לכירורגיה פלסטית

מנתחת פלסטית ומומחית לכירורגיה פלסטית

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מנתח פלסטי? כל התשובות והטיפים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

ניתוחים פלסטיים הם למעשה הגדרה רחבה לכל ההליכים הכירורגיים המיושמים במסגרת הרפואה הכירורגית הפלסטית. ניתוחים אלו כוללים בין היתר: הקטנה ו/או הגדלת חזה, ניתוח אף, ניתוחי שאיבת שומן, ניתוחי מתיחת פנים ועוד. מכיוון שכל סוג של ניתוח פלסטי הינו הליך כירורגי לכל דבר ועניין, חשוב לבחור במנתח או מנתחת פלסטית שהיא גם מומחית לכירורגיה פלסטית.

מבין כל סוגי הניתוחים הפלסטיים, ניתוחי אף הם הניתוחים הפופולריים ביותר, כאשר הם מהווים כמחצית מהיקף הניתוחים הפלסטיים המיושמים בישראל מדי שנה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, חלה עלייה מתמדת במספר הניתוחים הפלסטיים הנוספים המתקיימים באזור הפנים, לרבות ניתוח עפעפיים, ניתוח מתיחת צוואר, ניתוחי מתיחת פנים ועוד.



חשוב לציין שכל הניתוחים הפלסטיים בישראל, על אף היותם חלק בלתי נפרד מתחום הכירורגיה הפלסטית, מתקיימים מחוץ למערכת הבריאות הציבורית, ולכן, כל סוגי הניתוחים מיושמים בקליניקות פרטיות ומרכזים אסתטיים העוסקים ומתמחים בנושא.

כיצד לבחור את זהותו של הרופא המנתח?

הביקושים ההולכים וגדלים בכל הנוגע לקיומם של ניתוחים פלסטיים באזורי גוף שונים, הוביל לצמיחה מואצת של ענף הכירורגיה הפלסטית הפרטית. כיום, ניתן למצוא בישראל עשרות מרכזים אסתטיים וקליניקות פרטיות בהן מיושמים אלפי ניתוחים פלסטיים מדי שנה. על מנת לאפשר לכם לבחור באופן מוקפד ונכון את המקום בו תבצעו את הניתוח הפלסטי הרלוונטי לכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לבחירת זהותה של המנתחת הפלסטית.

  • אספו מידע באמצעות רשת האינטרנט אודות המרכזים האסתטיים המובילים ביותר בישראל בתחום הניתוחים הפלסטיים.
  • בקרו באופן פיזי במספר קליניקות פרטיות ומרכזים אסתטיים, שבהם מתבצעים ניתוחים פלסטיים באופן תדיר ותכוף, וזאת על מנת שתוכלו להתרשם באופן פיזי מאיכויות המקום.
  • היוועצו עם מספר מנתחים פלסטיים מובילים בתחום הניתוח הרלוונטי לגביכם כדי קבלת ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לשינוי המיוחל שלו אתם מצפים.
  • בדקו מהם השירותים הרפואיים המוצעים לכם בכל אחד מהמרכזים האסתטיים הפועלים בתחום, האם המרכז מעניק גם שירותים אסתטיים כמו טיפולי בוטוקס, חומצה היאלורונית ועוד. כמו כן חשוב לבדוק האם שירותים אלו כוללים גם בדיקות התאמה לקראת הניתוח.
  • בדקו אם הרופא המנתח עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורכי המחשת תוצאות הניתוח באמצעים תלת ממדים כבר בשלב הייעוץ הראשוני. אמצעים טכנולוגיים אלו מאפשרים לקיים הליך תיאום ציפיות ענייני בכל הנוגע לתוצאות המראה שניתן להשיג לאחר קיומו של ההליך הכירורגי.
  • ודאו שאתם מקבלים את כל הייעוץ הרפואי הנחוץ לכם בכל הנוגע לקיומו של ההליך הכירורגי, לרבות סוג והיקף הבדיקות המקדימות הנדרשות לכם, מידע רפואי אודות התהליך אותו אתם עומדים לעבור, מידע אודות תקופת ההחלמה מהניתוח וכדומה.

אנו ממליצים לכם להפנות כל שאלה עניינית לצוות הרפואי בכל הנוגע לתהיות ושאלות הקיימות בכם בנוגע להליך הכירורגי אותו אתם מעוניינים לעבור בקרוב במסגרת הניתוח.

למידע נוסף היכנסו לאתר: drhollander.co.il.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



1
נגישות