אמזון בישראל, וזה סופי. בין החנויות: ADIKA, דינמיקה, ורדינון וניופאן

אמזון בישראל, וזה סופי. בין החנויות: ADIKA, דינמיקה, ורדינון, ניופאן ואלקטרה

פעילות אמזון בישראל החלה באופן רשמי. האם המחירים משתלמים? שימו לב להשוואת המחירים של סנדלים ב-ADIKA, בייביליס בברימאג וגלקסי S10e בדינמיקה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי השקה רכה לפני שבועיים, כפי שדיווחנו כאן באתר פואנטה, החלה הפעילות של אמזון בישראל באופן רשמי, וזאת בעיתוי לא מקרי, סמוך לראש השנה. מי שנכנס היום לאתר אמזון מישראל, רואה את הכיתוב Local Delivery in Israel, ומתחת באנרים של חלק מהחנויות הישראליות שנפתחו באמזון, ביניהן ניופאן, ברימאג, סטייל ריבר, דינמיקה, אלקטרה ועוד.

המשמעות היא לא אתר אמזון ישראלי בעברית עם סיומת של co,il, אלא שמוכרים ישראלים וחנויות ישראליות מבצעים שילוח מישראל וחייבים לפעול בהתאם לכללי אמזון. זמן המשלוח הוא עד 5 ימים, ועלות המשלוח משתנה. בדיקה שלנו מראה כי במקרים רבים מציעים בשלב זה שילוח חינם.

בעת החיפוש, יש לסמן (ship locally), כאשר הגולשים הישראלים רואים את ההצעות של המוכרים המקומיים מוצגות ראשונות. בנוסף לרשימה החלקית שהזכרנו לעיל, יש חברות רבות נוספות שפתחו חנויות, ביניהן שמרת הזורע, קרייזי ליין, 019 מובייל, נינטנדו ישראל, ZOHARA ושורש.

שורש, אגב, כבר מוכרת באמזון שבע שנים – אך עד עתה לקהל הבינלאומי. כעת, החברה הישראלית מציעה לצרכנים הישראלים 17% הנחה מהמחיר המומלץ ומשלוח חינם.

בכל מקרה, נזכיר כי צרכנים ישראלים צריכים להגדיר את המטבע לשקלים כדי שלא לראות את המחיר בדולרים.

מבחינת הצרכנים, הדבר יורגש בתחרות עזה יותר ובצורך להשוות מחירים בין החנויות שעד כה הם קנו בהן, לבין החנות המקבילה באמזון.

נזכיר כי החנויות הפועלות באמזון משלמות לאמזון עמלה של כ-15%, ובנוסף עליהן לשאת בהוצאות השילוח ולעמוד בסטנדרטים של שירות הלקוחות הנהוגים באתר.

בבדיקה אקראית שביצענו, אי אפשר לקבוע בוודאות היכן משתלם יותר לקנות. בחלק מהאתרים הישראלים של החברות הישראליות (דינמיקה, ברימאג ועוד) המחיר נמוך יותר מאשר באמזון, בחלק המחיר זהה ובחלק ההמחיר גבוה יותר – כאשר לעתים כאשר מחשבים את עלות המשלוח, מגלים שאין הבדל כלל או שפער המחירים זניח .

הנה הדוגמאות:

דינמיקה – סמסונג גלקסי S10E

 

אתר רשת דינמיקה חנות דינמיקה באמזון
מחיר כ-2,100 שקל במקום ב-2,700 שקל כ-2519 שקל
שילוח חינם חינם

ברימאג – בייביליס דגם BA-ST481

 

 

אתר ברימאג בישראל חנות ברימאג באמזון
מחיר כ-500 שקל 532 שקל
שילוח חינם חינם

 

סבוקאלם: מסכת בוץ YOUNG

 

אתר סבוקאלם בישראל חנות סבוקאלם באמזון
מחיר 48 (מבצע) 51
שילוח 30 חינם
מחיר סופי 78 51

ADIKA – סנדלי דמוי עור סטארק סוליה מוגבהת

אתר ADIKA בישראל חנות ADIKA באמזון
מחיר 169 178
שילוח 9 חינם
מחיר סופי 178 178

ניופאן – נפה חשמלית+משקל למיקסר KITCHENAID

 

 

אתר ניופאן בישראל חנות ניופאן באמזון
מחיר 750 792
שילוח חינם חינם

ורדינון: מצעים – מלך האריות

 

אתר ורדינון חנות ורדינון באמזון
מחיר 400-420 שקל (יש 40% הנחה בקניית שני פריטים)  140 שקל
שילוח חינם (מעל 299 שקל) חינם

 

סטייל ריבר: אוברול קים

 

אתר styleriver הישראלי חנות styleriver באמזון
מחיר 129 שקל 134 שקל
שילוח 18-26 שקל  21.55 שקל
מחיר סופי 147-155 שקל 155.55 שקל

 

בשורה התחתונה, המסקנה היא שלא כדאי לקנות באופן אוטומטי, ולגבי כל מוצר שמעוניינים לקנות, יש לבצע בדיקה נקודתית, ולחשב גם את עלויות המשלוח.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות