סטינג TV משיקה אפליקציה באפל TV - פואנטה
סטינג TV

סטינג TV משיקה אפליקציה באפל TV

הקרב על צופי הטלוויזיה הוא לא רק קרב על מחיר וגם לא רק על תוכן. סטינג TV מודיעה לאחרונה על שדרוגים בחוויית המשתמש

סטינג TV, שירות הטלוויזיה המוזל של yes, החל היום בפיילוט לקוחות לקראת השקת אפליקציה בסטרימר של Apple TV בשבועות הקרובים. ההצטרפות לפיילוט אפשרית דרך עמוד הפייסבוק של STINGTV.

נכון להיום, אפשר לצפות בסטינג TV באמצעות הממיר שמשווקת החברה – box STINGTV, וכן באמצעות סטרימר מבית Xiaomi, סטרימר מבית NVIDIA SHIELD, טלפונים וטאבלטים של אנדרואיד, מסכים חכמים מבית SONY, Philips, TOSHIBA ועוד.

כדי לאפשר שימוש ב-APPLE TV, הותאם ממשק המשתמש של STINGTV לסטרימר זה. בכך, סטינג TV מיישרת קו עם סלקום TV ופרטנר TV שמאפשרות שימוש באפל TV.



כמה עולה סטינג TV?

כזכור, המודל של סטינג TV הוא מודל ייחודי – משום שהיא החברה היחידה שמאפשרת ללקוח לפרק לחלוטין את החבילה שהוא משלם עליה ולבחור רק את התחומים שמעניינים אותו. הכוונה היא שקיים שירות בסיסי של ערוצים (כולל הערוצים הישראליים כמו ערוץ 12, כאן 11 וכו’), ועליו הלקוח מוסיף את החבילה הרצויה לו.

סטרימר שיאומי

חבילה משפחתית המאגדת תחתיה את חבילות הסרטים, הסדרות, הילדים, המדע והטבע, חבילת ערוצי ספורט 5 והערוצים הישראליים עולה 99 שקל בחודש. התוכן הוא תוכן של yes.

יש תחרות והממשק משתפר

התחרות בין שירותי הטלוויזיה מחייבת את כל החברות להתעדכן ולהתחדש כל הזמן, גם מבחינת התכנים וגם מבחינת הממשק וחוויית המשתמש. בסופו של דבר, יש לא מעט לקוחות שעבורם ממשק משתמש לא ידידותי יעשה את ההבדל אם להישאר בחברת הטלוויזיה שלהם או לעבור לחברה אחרת. לפעמים מדובר בדברים קטנים אבל מעצבנים – כמו למשל זפזופ מהיר בין תחנות, אפשר לצפייה ברצף וכו’.

זה כנראה מה שעמד מאחורי שינויים שעשתה לאחרונה סטינג TV בממשק המשתמש שלה: החברה עדכנה את תצוגת הערוצים והוסיפה את שורת עשרת הערוצים האחרונים שנצפו. קיימת חלוקה של הערוצים לפי ז’אנרים, כשהערוץ האחרון הנצפה יופיע תמיד בתחילת השורה.

בנוסף, היא מאפשרת כעת צפייה ברצף בסדרות ב-Binge, כך שב-30 השניות האחרונות של הפרק עולה הודעה בצדו הימני של המסך, ואם המשתמש לא מבצע פעולה – הפרק הבא מתחיל באופן אוטומטי.

שינוי נוסף שמותאם לצופים בעידן הנוכחי, אשר מורגלים בחלקם לחוויית המשתמש של נטפליקס, הוא שילוב של המלצות אישיות המותאמות ללקוח. כך למשל, יש קטגוריית “הכי נצפים” שבה ניתנות המלצות על התכנים הנצפים ביותר; קטגוריית “בגלל שאהבת” וקטגוריית “בגלל שצפית”.

גם החיפוש נעשה נוח יותר, לאחר שהוסיפו אפשרות חיפוש על ידי טקסט חופשי והצגת תוצאות החיפוש לפי: תכני VOD, הקלטות וערוצים.



תגובות: 0
נגישות