סטינג TV זמינה מעתה דרך אפל TV. בחברה מבטיחים הנחה על הסטרימר דרך פלאפון - פואנטה

סטינג TV זמינה מעתה דרך אפל TV. בחברה מבטיחים הנחה על הסטרימר דרך פלאפון

במסגרת התחרות בין חברות הטלוויזיה, לא רק המחיר קובע. סטינג TV מיישרת קו עם המתחרות ומאפשרת צפייה גם באפל TV

סטינג TV באפל TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי פיילוט של חודשיים וחצי, החל מהיום אפליקציית סטינג TV זמינה בסטרימר הפופולרי אפל TV. כפי שפורסם בפואנטה, הפיילוט החל בסוף דצמבר. אפל TV מצטרף (יחסית באיחור) לפלטפורמות האחרות שהיו זמינות עד כה למשתמשי סטינג TV, החל מהסטרימר box שהחברה מציעה ללקוחותיה (שהוא אנדרואיד TV), דרך Mi Box של שיאומי, Nvidia Shiled וטלוויזיות חכמות המגיעות עם אנדרואיד TV, כמו טושיבה, פיליפס וסוני.

בכלל, סטינג TV עצמה מצטרפת באיחור למתחרותיה סלקום TV ופרטנר TV – אשר האפליקציות שלהן כבר זמינות זמן רב באפל TV (אשר ניתן לצפות באמצעותו גם בנטפליקס ובאמזון).



שיתוף פעולה ראשון בין פלאפון ו-yes

כידוע, סטינג TV הוא מותג הטלוויזיה האינטרנטי המוזל של yes, כאשר yes עצמה היא חלק מקבוצת בזק. חברה אחרת ששייכת לקבוצת בזק היא פלאפון. אם בעבר כל אחת מהחברות נוהלה בידי מנהלים שונים, כעת סמנכ"ל השיווק אילן סיגל הוא סמנכ"ל שיווק משותף לחברות הבנות של בזק, כלומר של yes, של פלאפון ושל בזק בינלאומי.

סטינג TV באפל TV
סטינג TV באפל TV

בהודעת סטינג TV על הטמעת אפליקציית החברה באפל TV, היא הכריזה גם על שיתוף פעולה ראשון בין סטינג TV לבין פלאפון, שבמסגרתו לקוחות סטינג TV יוכלו לרכוש סטרימר אפל טיוי 4K בפלאפון במחיר של 800 שקל דרך אתר פלאפון, כולל שליחות חינם תוך 24 שעות. סיגל אמר כי מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין פלאפון לסטינג TV, וכי אחריו יבואו עוד רבים.

עם זאת, יש לציין כי כאשר נכנסים לאתר פלאפון, רואים שהמחיר המוזל פתוח לכלל הלקוחות ולאו דווקא למנויי סטינג TV.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות