איזה פיצוי יקבלו הצרכנים שהגישו תביעה נגד LG בארה"ב? החברה תפצה כל צרכן וצרכן במאות דולרים - פואנטה

איזה פיצוי יקבלו הצרכנים שהגישו תביעה נגד LG בארה”ב? החברה תפצה כל צרכן וצרכן במאות דולרים

הצרכנים יוכלו לבחור אם לקבל את הפיצוי במזומן או כשובר מוגדל לרכישת סמארטפון אחר של LG

שערוריית הסמארטפונים הקורסים מבית LG, שהחלה ב-LG G4 ואפיינה דגמים נוספים של החברה, מסתיימת בפיצוי יפה לצרכנים.

כפי שפורסם בפואנטה, לפני כשנה הוגש תביעה נגד LG על-ידי צרכנים שהגישו ייצוגית.

זאת, בגין תקלת הבוטלופ (Bootloop), אשר גרמה למשתמשים רבים לסבול ממכשיר שקורס בדגמים שונים – LG G4, V10, V20, Nexus 5X ו-G5.

כעת מגיעה התביעה לסיומה בפשרה – ולפיה הצרכנים יקבלו מ-LG סכום של 425 דולר במזומן, או זיכוי של 700 דולר לצורך רכישת מכשיר חדש של LG.

הפיצוי רלבנטי אך ורק לצרכנים שהצטרפו לתביעה הייצוגית, ומי שלא עשה זאת – הפסיד את הרכבת משום שכעת כבר לא ניתן להצטרף אליה.

משרד עורכי הדין שמנהל את התביעה פנה לצרכנים הרלבנטיים, ואלה שטרם קיבלו פנייה – צפויים לקבל אותה בימים הקרובים. 

רקע לתביעה נגד LG

מדובר באחת התביעות הגדולות ביותר שהוגשו נגד יצרנית סלולר בארה”ב ובעולם, וזאת לאור תקלה גורפת ביותר שפגעה במספר רב מאוד של צרכנים ששילמו במיטב כספם על מגוון רחב של מכשירים מבית LG, ובתחילה התמודדו כל אחד בעצמו עם מכשיר מקולקל ומידע חשוב שאבד.

בארץ, לפני כשנה הוגשה בקשה לייצוגית (ת”צ 32093-02-17) בגובה 20 מיליון שקל נגד יבואנית המכשיר רונלייט ונגד חברת LG – ובה שתי טענות מרכזיות: ראשית, רכיב ה-GPS פגום; שנית, שירות הלקוחות לקוי. 

התביעה הוגשה ע”י עו”ד אורלי בן עמי ועו”ד דוד מזרחי.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

תגובות: 0
נגישות